Į Jūros šventę veš nemokamai

Svarbu, Transportas

Ir miesto vadovai, ir „Klaipėdos keleivinio transporto” (KKT) atstovai prisipažino pasimokę iš Šviesų festivalio, kurio metu dėl didžiulių automobilių srautų buvo užgrūstos gatvės, o miesto centras buvo neišvažiuojamai paralyžiuotas.

Šviesų festivalio metu susidariusios kilometrinės spūstys privertė miesto ir KKT vadovus keisti viešojo transporto per šventes politiką. Martyno Vainoriaus nuotr.

Siekiant išvengti panašių situacijų, trečiadienį Klaipėdos savivaldybės tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai vienbalsiai pritarė Savivaldybės transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus pateiktam projektui leisti miestiečiams nemokamai viešuoju transportu naudotis per Jūros šventę, t.y. liepos 28-29 d. Tam iš miesto biudžeto tektų atseikėti 48 000 eurų.

Tikimasi, kad paleidus daugiau autobusų ir vežant keleivius nemokamai, pavyks sumažinti privačiais automobiliais į šventę vykstančių žmonių skaičių, kas iš esmės ir buvo pagrindinė spūsčių per Šviesų festivalį priežastis.

Dėl to komiteto posėdyje dalyvavęs KKT direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas atkreipė dėmesį, kad taip pat Jūros šventės metu numatoma riboti automobilių parkavimą kai kuriose gatvėse.

Mero sudarytos specialios transporto darbo grupės nario, vicemero Artūro Šulco teigimu, kitais metais žadama tokias nemokamas viešojo transporto paslaugas teikti ir kitų švenčių metu, tik kol kas neapsispręsta, kurių. Buvo paminėtas Vilniaus pavyzdys, kur per metus miestiečiai nemokamai vežami po 5-6 kartus.

Kai jau atrodė, jog klausimo svarstymas baigtas ir kliūčių pritarti siūlomam projektui nėra, staiga visus sunerimti privertė jaunas, niekam nematytas vaikinas, uždavęs logišką klausimą: o ar taip nebus pažeistos teisės tų keleivių, kurie jau bus įsigiję nuolatinius elektroninius bilietus visam mėnesiui, t.y. už tas nemokamas dienas jau bus sumokėję. Ir ar jiems už tai kažkaip bus kompensuota?

Pritarus, jog klausimas labai geras, kurį laiką dėl to padiskutuota, išsakant įvairias nuomones, bet galiausiai nuspręsta, jog šiemet jau nieko pakeisti esą negalima. Kitais metais, kai bus iš anksto žinoma, kokiomis dienomis ketinama miestiečius vežti nemokamai, gyventojai bus apie tai informuoti ir esą galės apsispręsti, kokį nuolatinį bilietą jiems labiau apsimoka įsigyti. Kompensacijų galimybė kol kas atmesta.

Tačiau A. Šulcas pagyrė jaunąjį klaipėdietį, kaip paaiškėjo, būsimąjį teisininką, ir pakvietė jį ateiti pasisakyti iš Klaipėdiečių tribūnos, nes, pasak jo, „tie nuolatiniai kalbėtojai mums jau yra atsibodę”.

Komiteto sprendimui leisti miestiečius nemokamai vežti Jūros šventės metu dar turės pritarti miesto Taryba.

3 Comments

  1. absurdas

    Kas norės važiuoti automobiliu ir vistiek važiuos, o kad nekainuos vieno euros autobusas tikrai čia nieko neišgelbės. Būtų galima ir kitaip sprendima atrasti. Nebešvaistant tiek pinigų

    Reply
  2. interesantas

    kodel 48.000€? už 2 dienas? tai per mėnesį sąnaudos siekia gerus 600.000€?

    Reply
  3. G

    Man to jaunuolio klausimas nelogiškas. Ar jis ieško kompensacijų jei nusipirkęs mėnesinį bilietą, kokį savaitgalį o gal ir savaitę būna išvykęs, susirgęs ar dėl kitų priežasčių nesinaudoja autobusais? Ar jis ieško autoplovyklose kompensacijos jei nusiplovus automobilį po 10min pradeda lyt lietus? O vasario mėn ieško kompensacijos, nes dienų tai mažiau?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vandens autobusai - projektas su keturiomis jį „valdančiomis rankomis”

„Jeigu būtų taip paprasta, tokie laivai plaukiotų ir Vilniuje, ir Panevėžyje ir kituose miestuose, – kalbėjo VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Prieš 50 metų išgelbėta rotušė kol kas stūkso nežinioje

Lygiai prieš pusę amžiaus tuometinio kultūros ministro pavaduotojo surašytas raštas liudija, kad sovietmečio bujojusio vokiškojo miesto laikotarpio paveldo griovimo vajaus ...
2024-02-18
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This