Lietuvoje bedarbių skaičius išaugo nuo 6,6 proc. kovo mėn. iki 9,3 proc. gegužės mėn. Rinkos statistika rodo, jog net 10-20 proc. pradėjusių dirbti asmenų per bandomąjį laikotarpį būna atleisti arba patys pasitraukia.
Viena to priežasčių – vertybės, kurios išsiskiria įmonėse tarp vadovų ir darbuotojų. Neretai tiek įmonių vadovai, tiek darbuotojai prieš pradedant dirbti neįvertina vertybių svarbos ir tik vėliau supranta, kad vertybės nulemia, kiek darbuotojas pritaps įmonės kultūroje ir ras bendrų sąlyčio taškų.
Nuo šiol šią spragą yra pasirengęs taisyti naujas paieškų, darbo pasiūlymų ir CV portalas LoveJob.lt, skirtas tiek darbdaviams, tiek darbo ieškantiems žmonėms.
Jo išplatintame pranešime teigiama, jog naujasis portalas leis ne tik pagal standartinius filtrus atlikti darbo skelbimų paiešką, bet ir pagal vertybes pasirinkti tinkamiausią darbdavį ar darbuotoją. Naujo portalo dėka tiek darbdaviai, tiek darbuotojai galės matyti vieni kitų vertybes ir renkantis kandidatą arba tinkamą įmonę, atkreipti dėmesį į jas.
Šiuo metu portale pateikiamos pagrindinės vertybės, kurių surinkta per 50, tačiau neradus tinkamos vertybės, lankytojams (arba įmonėms) yra leidžiama ją įrašyti į sistemą ir ji tampa matoma visiems portalo naudotojams. Tiesa, norint savo vertybes įrašyti į sistemą, nurodoma susikurti savo CV arba patalpinti darbo pasiūlymą šiame portale.
Paieškoje galima nurodyti ganėtinai daug filtrų, palengvinančių tikslinę darbo pasiūlymų paiešką: pasirinkti šalį, miestą, darbo sritį, atlyginimą, vertybes, poziciją, darbo pobūdį, kalbas, pagal kurias tikimasi rasti darbą. Ieškant darbo pagal poziciją, pateikiamos ne tik standartinės opcijos – darbininkai, specialistai, vadovai, praktikantai, bet netgi valdybos nariai ar kontraktoriai.
Taip pat galima nurodyti, ar domina darbas pilnu ar daliniu etatais, vakarais, savaitgaliais bei atsižymėti alternatyvų darbą nuotoliniu būdu.
Portalo kūrėjai skelbia atsisaką reklamos, kuri esą tik blaško lankytojų dėmesį ir lėtina tinklalapių greitaveiką. Skelbiama, jog portalo kūrėjų tikslas – kad lankytojai galėtų netrukdomi reklamų ieškoti darbo ir taip tikslingai koncentruoti savo dėmesį.
0 Comments