P0

Konsultacijos

Karantinas keičia ir maitinimosi įpročius

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-11-08


Kiekvienais metais receptų paieškos suintensyvėja kalėdiniu laikotarpiu ir piką pasiekia gruodžio mėnesį. Apžvelgiant Google trends duomenis, šių metų receptų paieškų tendencijose pastebima naujovė: kovo – balandžio mėnesiais receptų paieškos prilygo intensyviausiam kalėdiniam laikotarpiui.

Kovo – balandžio mėnesiais žmonės intensyviai domėjosi picų receptais. pxfuel.com

Panašumų tarp pavasario ir šventinio laikotarpio paieškų galima atrasti ir tarp smarkiai išaugusio susidomėjimo saldumynais. Kovo mėnesio duomenimis, lietuvių susidomėjimas cinamoninių bandelių receptais pasiekė rekordines aukštumas. Tokio susidomėjimo šiuo skanumynu nebuvo matyti net per didžiąsias metų šventes.

„Susidomėjimą kepiniais karantino metu atspindi net 10 kartų išaugęs kepimo miltelių pardavimas. Tokių rekordinių paklausos augimų pasitaiko itin retai. Panašu, kad žmonės turėdami daugiau laiko atsigręžia į savitų kulinarinių atradimų paieškas, o gal tiesiog prisiruošia pagaminti tradicinių šeimos receptų gaminius, kuriuos dėl laiko stokos vis nukeldavo vėlesniam laikui ”, – pranešime spaudai pažymi „Express market” atstovė Rasa Adomaitienė.

Vienas netikėčiausias skirtumas tarp pavasario ir šventinio laikotarpio receptų paieškų, jog kovo – balandžio mėnesiais žmonės intensyviai domėjosi picų receptais. Nors picerijos net ir karantino metu siūlė pristatymo į namus paslaugas, lietuviai rinkosi picą pasigaminti namuose.

„Kovo – balandžio mėnesiais picų paplotėlių pardavimas augo net keturis kartus. Taip pat augo picų priedų: daržovių, pievagrybių pardavimai ”, – teigė pašnekovė, pridurdama, kad daugelio prekių paklausa stabiliai išlaiko savo sezoniškumą: pavyzdžiui, rudenį, prieš Vėlines stebima sparčiai auganti žvakių paklausa, o vėstant orams padidėja poreikis arbatoms.

Stebint įvairių maisto produktų paklausą, aiškiai stebima tendencija, kad lietuviai pradeda rinktis sveikesnius produktus.

„Lyginant su ankstesniais laikotarpiais matosi tendencija, jog vis daugiau žmonių perka sviestą, skirtingai nei anksčiau, kuomet populiariausias pasirinkimas buvo margarinas. Taip pat iki 20 proc. išaugo vaisių ir daržovių pardavimai”, – situaciją apžvelgė R. Adomaitienė.


    2020-11-08

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3F, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt