Arvydas Vaitkus: „Mūsų tikslas – Klaipėda be transporto spūsčių”

Politinė reklama

Politinis komitetas „Ištikimi Klaipėdai“
2023-02-04

Komentarų: 45

To neįmanoma nepastebėti: pervažiuoti automobiliu nuo vieno Klaipėdos krašto iki kito – kasmet vis sudėtingiau. Įvažiavimai į miestą kemšasi, eismas centrinėmis gatvėmis stringa net ir ne piko valandomis.

„Blogąja prasme artėjame prie Vilniaus. Sostinėje jau nebeįmanoma planuoti savo kelionių laiko, nes bet kada bet kur gali įstrigti spūstyje“, – sako Arvydas Vaitkus, politinio komiteto „Ištikimi Klaipėdai“ kandidatas į Klaipėdos miesto merus.

Kaip transporto srities žinovas, ilgą laiką ėjęs atsakingas pareigas Susisiekimo ministerijoje, A. Vaitkus su bendraminčiais yra numatęs konkrečius sprendimus, kaip uostamiestyje pagerinti eismo situaciją gatvėse ir klaipėdiečių gyvenimo kokybę.

„Nežadame stebuklų per vieną dieną, bet matyti dabartinę situaciją ir planuoti transporto srautus, koordinuoti susisiekimo sprendimus su kaimyninėmis savivaldybėmis ir centrine šalies valdžia, kad ateityje išvengtume dar didesnių problemų, privalo kiekvienas miesto vadovas“, – įsitikinęs A. Vaitkus.

Šilutės – Klaipėdos – Palangos kelias turi tapti miesto greitkeliu

„Kokia nesąmonė dabar yra Šilutės – Jakų plento dalyje (kelias nr. 141), kitos tokios turbūt nerasime visoje Lietuvoje. Kur jūs matėte, kad valstybinės reikšmės kelyje greitis būtų 50-70 kilometrų per valandą?“ – stebėjosi pašnekovas.

Pasak A. Vaitkaus, apie šito, dabar jau avarinės būklės, kelio rekonstrukciją buvo svarstoma dar 2008 metais, kai jis dirbo ministerijoje. Šio kelio sutvarkymo darbai buvo suplanuoti, tačiau praėjus 15 metų projekto įgyvendinimas net nepradėtas.

„Daug transporto atvažiuoja į LEZ, daug žmonių kasdien vyksta savo mašinomis iš Ketvergių, Dituvos, Priekulės į Klaipėdą dirbti. Kodėl tas kelias iki šios dienos nesutvarkytas ir nieko nepadaryta? Atsakymas nuspėjamas: buvusiems miesto vadovams neužteko ryžto pasibelsti į ministeriją, Kelių direkciją, imtis iniciatyvos spręsti bręstančią problemą“, – įsitikinęs Arvydas Vaitkus.

Komiteto „Ištikimi Klaipėdai“ rinkimų į savivaldybę programoje numatyta, jog uostamiesčio valdžia kartu Klaipėdos rajono savivaldybe ir Susisiekimo ministerija turėtų atnaujinti ir paspartinti šio kelio, vedančio nuo Jakų žiedo link Šilutės, projekto vykdymą.

„Klaipėdoje yra trys pagrindinės gatvės: Minijos, Taikos prospektas, Šilutės plentas, kuriomis juda visas transportas. Lygiagrečiai joms šalia miesto esantis Šilutės – Klaipėdos – Palangos kelias gali ir turi būti dar viena arterija, padedančia klaipėdiečiams greičiau, neužkemšant pagrindinių gatvių, pasiekti skirtingas Klaipėdos vietas“, – teigia A. Vaitkus.

Patogesnių gatvių projektai dulka stalčiuose

Norint, kad Šilutės – Klaipėdos – Palangos plentas tarnautų kaip ketvirtas ir lengviausiai pravažiuojamas Klaipėdos prospektas, reikia įrengti patogias jungtis su miesto kvartalais. Pietinėje miesto dalyje, ties Statybininkų prospekto tęsiniu, tai padaryti lengviausia – prieš pusantrų
metų ten atsirado pravažiavimas iš Statybininkų prospekto į Šilutės kelią per LEZ teritoriją.

„Šis kelias laikinas, projektas nepabaigtas, eismo srautai nesureguliuoti. Piko metu ten susidaro ilgiausios automobilių eilės. Reikia nedelsiant imtis Lypkių gatvės projekto vykdymo, kaip numatyta, įrengti dviejų lygių sankryžą į Šilutės kelią, juolab, kad techninis projektas guli Klaipėdos savivaldybės stalčiuose“, – teigia kandidatas į merus A. Vaitkus.

Pietinių uostamiesčio mikrorajonų gyventojai turėtų patogesnį susisiekimą jei pagaliau iš mirties taško pajudėtų Klaipėdos pietinio aplinkkelio statyba.

Tai ypatingos svarbos projektas miestiečiams, kuris leistų išvengti krovininio transporto srautų miesto pietinėje dalyje, beveik visiškai išlaisvintų nuo sunkiojo transporto Šilutės plentą, sumažėtų ar išnyktų spūstys prie Rimkų geležinkelio sankryžos, palengvėtų susisiekimas tarp Klaipėdos, Dituvos, Priekulės ir kitų į pietus nuo Klaipėdos esančių gyvenviečių.

„Per ilgai delsiama vykdyti Pietinio aplinkkelio projektą. Šios transporto arterijos įrengimui jau kadaise pritarė miestas ir uostas. Kas turi imtis iniciatyvos, kad projektai taptų realiais darbais, o ne dar dešimt metų dulkėtų stalčiuose?“ – retoriškai klausė A. Vaitkus.

Krovininių traukinių iškėlimas iš Klaipėdos centro – būtinybė

Arvydas Vaitkus regi kitą didžiulę bėdą: 30-40 tūkstančių klaipėdiečių išsikraustė iš Klaipėdos į priemiesčius, jie kasdien važiuoja į Klaipėdą dirbti, veža vaikus į mokyklas, darželius. Todėl piko valandomis stovime kamščiuose visuose įvažiavimuose: Liepų ir Tilžės gatvėse, per Tauralaukį, Rimkus.

„Gal nuskambės neįtikėtinai, bet automobilių srautus Klaipėdoje gali sumažinti geležinkelio eismo sistemos pertvarkymas“, – pasakoja A. Vaitkus.

Dabar kasdien dešimtys krovininių traukinių sąstatų į uostą keliauja per visą miestą, keldami ir triukšmą, ir stabdydami eismą Tilžės bei Rimkų pervažose. Bet, pasak Lietuvos transporto ekspertų, yra galimybė nukreipti geležinkelio eismą aplenkiant Klaipėdos miesto centrą. Į šiaurinėje dalyje esančius uosto terminalus ir dabar traukiniai rieda nepasiekdami miesto centro, o į pietinę uosto dalį būtų galima krovinius geležinkeliais gabenti nuo Šilutės pusės.

„Vietoj kelių dešimčių sąstatų kasdien kertančių Klaipėdą, pakoregavus geležinkelio eismą, iš miesto centrinės stoties Šilutės link važiuotų tik vienas kitas keleivinis traukinys. Pagerėtų automobilių eismas per Rimkus, taip pat ir Tilžės gatvės pervažoje padidėtų transporto pralaidumas“, – aiškina A. Vaitkus.

O kad iš kitos Palangos plento pusėje esančių gyvenviečių į Klaipėdą būtų galima atvykti greičiau Tilžės gatve, pakaktų nutiesti apylanką, nesiekiant Jakų žiedo.

„Kalbame apie maždaug 200 m kelio atkarpą, kuri iš Palangos kelio įsilietų tiesiai į Tilžės gatvę. Pašalinus dvi dabartines sklandaus eismo kliūtis – Jakų žiedą ir Tilžės geležinkelio pervažos uždarymo dažnumą – turėtume daug patogesnį priemiesčių gyventojų susisiekimą su Klaipėdos centru“, – įsitikinęs A. Vaitkus.

Metas galvoti apie naują perkėlą į Smiltynę

Transporto srautai per 2-ąją Smiltynės perkėlą yra sena ir rimta miesto transporto problema. Šioje perkėloje vien per 2-3 vasaros mėnesius perkeliama apie 500 000 automobilių, kurie kerta visas tris pagrindines miesto magistrales, apsunkina transporto eismą klaipėdiečiams ir smarkiai didina oro taršą.

„Senai sklando idėja įrengti naują jungtį su Kuršių nerija pietinėje miesto dalyje. Buvo galvojama apie tiltą, tačiau, kaip pirmo žingsnio, pakaktų ir keltų perkėlos. Tai būtų patogu tiek Klaipėdos pietinės dalies gyventojams pasiekti pajūrį, tiek Neringos kurorto lankytojams“, – apie planus miestui pasakoja kandidatas į Klaipėdos merus A. Vaitkus.

Pasak pašnekovo, ties Kairių gatvės tęsiniu prie Kuršių marių turėtų būti įrengta kadaise suplanuota prieplauka mažiesiems ir pramoginiams laivams, kur galėtų įsikurti bei treniruotis mažieji buriuotojai ir irkluotojai. O žemyninėje dalyje nebūtų sudėtinga įrengti didžiulę automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje klaipėdiečiai ar į Kuršių neriją vykstantys poilsiautojai, galėtų palikti savo automobilius.

„Manau, kad idėjai pritartų tiek Neringos savivaldybė, tiek saugomų teritorijų institucijos, nes realiai būtų galima sumažinti automobilių srautus į UNESCO Pasaulio paveldo teritoriją. Ten yra kelias, išvystyti dviračių takai. Sėdus į keltą, ar pasinaudojus privačių laivelių paslauga, klaipėdiečiai ir poilsiautojai iš visos Lietuvos pasiektų kitą krantą nesibraudami į miesto centre atsidūrusias keltų prieplaukas“ – naujos perkėlos naudą aiškino A. Vaitkus.

Politinė reklama apmokėta iš Politinio komiteto „Ištikimi Klaipėdai” PK sąskaitos. Užs. Nr. 2022/12/23

45 Comments

  1. JJ

    Vel visokie aplinkieliai ir panasios nesamones, kaip isisavinti milijonus.
    Gal tiesiog uztektu pasalinti nesamoningus sviesoforus, kuriu pristate ant kiekvieno kampo ir spustys sumazetu.

    Reply
  2. Klaipėdiškis

    Primenu, kad Grėbliauskis dar 2016m. gale žadėjo „žaliąją bangą” Minijos gatvėje.Kantriai tebelaukiame jos iki šiol… Išvažiavimo iš uosto viaduko statybų pradžia turėjo būti 2014 – 16 metai, kaip atsilyginimas miestui už geldą su dujomis(Grybauskaitės „kūdikį”) uoste. Kada prasidėjo viaduko statybos? Primenu, kad tai yra Valstybinės reikšmės objektas. Trumpiau sakant miesto galvos pareigas atlieka liberastų iškamša, aprūpinusi savo antrąją, gerokai jaunesnę žmonelę šilta, ne dulkėta darbo vieta, su geru atlyginimu, mokanti tik fotografuotis „miestui reikšmingomis” progomis, karpyti atidarymo juosteles, ir sapaliojančią apie kažkokį proveržį kazkokiais 2030 metais.. Apskritai jo kadencijos metais sunkusis transportas iš naujo terminalo pradėjo riedeti praktiškai per miesto geografinį centrą, po gyventojų langais! Kodėl netiko senasis terminalas, kodėl nepastatė Pietinio Išvažiavimo iš miesto, aplenkiant patį miestą?! A dar galime prisiminti Grigeo skandalą, mūsų meras „neužuodė” šios smarvės, kurį dusino visą pietinę Klaipėdą karštomis vasaros dienomis. Jam tarp dantų negirgždėjo ir k.l.a.s.k.o primytiviu būdu – kaušais kraunama rūda, nuo kurios pajuodo aplinkiniai miesto gyvenamieji kvartalai. Ir t.t. ir panašiai. O dabar jis dar ir partiją pakeitė… Kaip tokie tipai vadinami?

    Reply
  3. Jo

    Populistas,šudo gabalas,apie save tik galvoja,uosto dorekcijoje kaip dirbo tai sugebejo atejes pirmoje eileje sau atskira tualeta pasidaryti…

    Reply
    • Tiesiog pilietis

      Kas čia vyksta tos „Atviros Klaipėdos” portalo komentarų skiltyje? Pvz. Jo komentaras parašytas su grubiomis gramatinėmis klaidomis. Kokia retorika, kokie epitetai. OHO ! Čia tai bent. Raudona linija „eina” komentaras stiliaus – „aš nebalsuosiu už Vaitkų”. Kiek moka už vieną tokį komentarą? Šiame portale organizuotas balsavimas už kandidatus į mero postą. Formuojama nuomonė , kad pirmoje vietoje yra Girskienė su 46 balsais. O Arvydas Vaitkus TIK kažkokioje 4 vietoje su 26 balsais. Palaukit ponai, kiek Klaipėdos miesto gyventojų turi teisę balsuoti mero rinkimuose. Jei toks objektyvus portalas parašykite kiek Klaipėdoje yra balso teisę turinčių piliečių. Paminėkite kiek balsų buvo surinkęs ponas, visų labai mylimas Grubliauskas ir kiek balsų surinko A. Vaitkus 2019 metų mero rinkimuose. Yra toks posakis daug kam gerai žinomas : – „po kiek kainuoja opiumas liaudžiai”? Ką jūs į tai ponaiti Jo?

    • Tiesiog pilietis

      Pasitikrinau tos pačios „Atviros Klaipėdos” straipsnį 2019 metais po mero rinkimų. Štai kas parašyta: „Paskelbus visų Klaipėdos apylinkių rezultatus uostamiesčio mero rinkimų antrajame paaiškėjo, kad trečią kadenciją iš eilės miestui vadovaus Vytautas Grubliauskas. Jis gavo 25 015 balsų arba 55,28 proc. balsų nuo galiojančių biuletenių. Arvydas Vaitkus sulaukė 20 237 balsų – 44,72 proc. Lyginant su pirmuoju turu V. Grubliauskui pavyko papildomai gauti 9 203 balsus, o A. Vaitkus papildomai pritraukė 8 655 rinkėjus.” Kas turi galvą ant pečių gali pagalvoti, kas čia ir kaip vyksta, o kas vadovaujasi emocijomis, plepalais – ką gi jų teisė.

  4. Nebalsuosiu už Vaitku

    Nes šalia stogas Taraškevičius su voratinklių

    Reply
  5. Sigitas

    Labai teisingas ir taiklus A. Vaitkaus pastebėjimas dėl dabar Klaipėdos mieste esančios transporto kamščių netvarkos. Tai kad Klaipėdos miesto savivaldybės transporto skyrius dėl Klaipėdos miesto kelių, gatvių infrastruktūros gerinimo nieko ne dirba ir teoriškai ir praktiškai , tai tai faktas. Todėl ir nenuostabu, kad dabar Klaipėdos miesto keliai, gatvės, išvažiavimo-įvažiavimo ruožai yra lyg butelis auto „kamšalais” prikimštas. Na o kodėl taip yra, tai tai tiesiog vien dėl to, kad dešimt metų Klaipėdos miesto valdžioje yra gyventojų išrinkti ne profesionalus tarnautojai.

    Reply
    • Deja

      Gyventojai tarnautojų nerenka, juos skiria išrinkti politikai.

  6. Gailestis

    Tai norėjo uostą gilinti , iškirsti Girulius, iškelti Melnragiškius, tai nori rajone keliukus padaryti, tai miesto taryboje balsuoja prieš transporto modernizavimą, tai ne kūrėjas o tik žadėtojas.

    Geras pasiteisinimas, dirbo opozicijoje. Tai ten nereikia teikti pasiūlymų, nereikia kurti. Ten reikia tik prieštarauti. Tai parodo žmogaus būdą, atsakomybę.

    Reply
    • Na

      Matosi, kad Tamsta iš kitos stovyklos ir neturite jokio supratimo apie savivaldą ir jos kompetencijas.

    • +

      Nesu jokioje stovykloje, vertinu visus vienodai, iš šono. Tik nesitikėjau tokio spangalizmo. Gerai, kad Dambrauską turite, tai gal ir patems kažkiek tiek darbuose tiek žodžio laikyme.

  7. taigi

    Rinkti reikia socdemą, nes 2024 valdžioje bus socdemai, ir nuo to ka s valdžioje, priklauso miestų,,puošyba”,nes pinigiukai eina iš vyriausybės…O Vaitkus gryna s valstietis, pamenam viską , visas istorijas…

    Reply
    • Nuolanki rinkeja.

      Ta psti mergele,tik kita suknele.

    • Ką

      Ką dar džiazas nenusibodo ?

  8. skaitytojas

    Eik eik jau, kaip nusibodo tie jūsų šablonai, tie trafaretiniai sakinukai, pilni populizmo, kad gal jau nejuokinkit ir nerašinėkit, jau seniai nusprendę ir už jokį Vaitkų nebalsuosime.

    Reply
    • Cha cha

      Visada tarp balsuotojų yra apsirinkančių, žiūrėkite neapsirikite !

  9. ziggy

    Apie p. Vaitku visiskai nieko. Tiesiog tai ne mano zmogus. Apie Klp.transporto probl;baznytkaimis augo chaotiskai. Be minties ,be idejos,be vizijos. Rezultatas- visiskas chaosas. Taisyti labai sudetinga,nes reikia perstatyti miesta , jo centrine – pietine dali. O tai neimanoma. Cia ne Pekinas ar koks nors Xian. Visom prasmem

    Reply
  10. Patiko

    Puikūs, aiškūs ir konkretūs pasiūlymai! Kol kas vieninteliai tokie. Kitų kandidatų programos apie viską ir apie nieką 🙂

    Reply
  11. Tomas

    Eiliniai Vaitkaus tauškalai, rinkėjų mulkinimas!

    Reply
    • O

      O tai kurioje vietoje jis mulkina, aš tokios neradau.

    • ???

      Sakykite, kur mulkina, eisiu, kad ir mane apmulkintų…Tiesiog seniai mane apmulkino

  12. C7

    Nu techniškai žiūrint kamščių problema lengvai sprendžaima, nėra žmonių- nėra kamščių.
    Lengva žadėti.

    Reply
  13. z

    pagaliau matome konkrečius pasiūlymus ir dar net su iliustracijomis, o ne tuščius plepalus!

    Reply
  14. Klaipėdietis

    Stebina komentatorių nekompetencija ir siauras mąstymas bei problemų tik po savo nosimi matymas, todėl per tiek metų šios problemos ir nesprendžiamos, o Arvydas Vaitkus analizuoja ir mato kelius kaip išspręsti šias transporto problemas, turi didelę patirtį abiejose barikadų pusėse ir žino, kad norint spręsti klausimus reikia pasitelkti visas suinteresuotas puses vyriausybę, rajoną , uostą, miestą. Jis nori būti tuo idėjų generatoriumi ir darbų organizatoriumi, kad visų gyventojų gerbuvis gerėtų mieste ir jo aplinkėse, miestui reikalingas inžinerinis mąstymas, ko iki šiol nebuvo. Aš už Arvydą Vaitkų !

    Reply
    • +

      Nori būti įdėjų generatoriumi ir

      Pirma juo reikia tapti, po to į merus eiti.

      Merui reikalingas inžinerinis mąstymas?

      Va tai naujiena, lyg tik kelią Merui reikia nubrėžti ant fotkės. O kodėl nereikia socialinio, ar logiško mąstymo?

  15. ezys

    p. Vaitkau, negalite zadeti to, kas nuo jusu nepriklauso, o didzioji dalis jusu isvardintu darbu ne Klaipedos mero lygio klausimai, del to ir straipsnyje vis minima ministerija ir rajono savivaldybe, kuriu „prasysite”, „raginsite”, „siulysite” nes jokios valdzios sioms institucijoms meras neturi, nebent aisku egzistuoja partiniai, nepotistiniai, korupciniai rysiai, kai centrinio biudzeto lesomis yra seriamos tam tikros savivaldybes, o po to ju merai nuopelnus sau prisiima. Siaip visai nenustebciau jei Skvernelis su Karbauskiu griztu i valdzia, o meras Klaipedoje su taryba butu jiems artimi – atsisuktu Klaipedai pinigu kranelis, bet ilgojoje perspektyvoje tokia, neskaidriais rysiais pagrista, Lietuva toli nenukeliaus.
    O siaip bus tas aplinkelis ir kelias, ir estakada, ir perkela anksciau ar veliau ir nepriklausomai nuo to ka isrinks meru, tai labiau priklauso nuo to kaip karas vyks, kaip santykiai su Kinija keisis, kiek ir kokiu kroviniu bus, kaip keisis Vilniaus poziuris i Klaipeda.

    Reply
    • Projektas

      Jei LEZ’o -Šilutės kelio sankryžos projektas 4 metus guli savivaldybės stalčiuje, tai prie ko čia Vyriausybė. Pasiėmei ir darai. Klaipėda yra trečias miestas pagal dydį Lietuvoje ir antras pagal ekonominius rodiklius. Uostas maitina dešimtadalį Lietuvos. Jei Palangos, Druskininkų, Kauno merai sugeba savo miestą iščiustinti, kodėl Klaipėda merdi? Ogi nėra mūsų miesto valdžioj vyro su kiaušiais. Jei Vaitkus sako, kad padarys – tegu daro. Panašu, kad supranta, ką šneka.

    • klp

      LEZo – Šilutės kelio projektas, jei guli tai guli Lietuvos automobilių kelių direkcijos stalčiuose, šis kelias priklauso valstybei, bet projekto įgyvendinimo spartinimu gali užsiimti ir Meras, bet dabartinis to nedarė.

  16. Anonimas

    Nabagėlis Vaitkus pasiklydo. Tapęs Klaipėdos raj. Gargždų meru galėtų statyti moderniausias autostradas. Tereikia stoti ant bačkos ir šokti link Gãrgždų mērijos.

    Reply
  17. tai va

    nespjauk į šulinį iš kurio vėliau gali užsimanyti gerti

    Reply
  18. Keturi Vaitkaus tylos (darbo?) metai taryboje pasibaigė!

    Užtat dabar, po keturių metų tylos (darbo?) Klaipėdos m. taryboje Vaitkus kad driokstelėjo! Va, čia tai „Klaipėdos gatvių kamščių programa”! Nei pridėsi, nei atimsi. Pietinis Klaipėdos įvažiavimas visada buvo (ir yra) išskirtinai uosto poreikius tenkinantis objektas. Kas tam Vaitkui trukdė jį realizuoti metų metais bedirbant susisiekimo ministerijoje ar bedirektoriaujant uoste? Niekas. Bet nepadarė, nes nedarė, nes taupė, matyt, ministerijos ir uosto pinigus. Užtat dabar – jau prisireikė. Nes Vaitkus pradėjo kovoti su Klaipėdos gatvių kamščiais. Ir padarytų Vaitkus uostui (jau kaip meras, neduok, Dieve!) tą pietinį įvažiavimą. Juk tai PROGRAMINIS Vaitkaus įsipareigojimas uostui. Tfu – miestui. O kur dar viena kelių dešimčių metų senumo „Klaipėdos gatvių kamščių” likvidavimo idėja- beveik nauja geležinkelio linija į uostą iš Šilutės! Irgi programinis uosto/Vaitkaus šūkis. Ko pasėkoje ims ir nebeliks jokių transporto kamščių Klaipėdos gatvėse… Paprasta, aišku ir lengva prisiminti. Ties kitais rinkiminiais -transportiniais Vaitkaus pašūkaliojimais nebesustosime – nėra prasmės ir laiko. Juk mero rinkimai jau už mėnesio. Priminsime, kad prieš keturis metus Vaitkus į rinkimus ėjo žadėdamas išspręsti Klaipėdos daugiabučių namų gyventojams automašinų stovėjimo aikštelių trūkumą. Ypač pietinėje miesto dalyje. Nu, ir?..

    Reply
    • z

      nu ir neišrinkote, tai ir neišsprendė

  19. Ne kaimietis

    Čia rajono problemų sprendiniai, kitaip tariant už mūsų pinigus sprendžiamos rajono problemos. Primytivu.

    Reply
    • kaimieciui

      Kokie ten jusu pinigai??kiekvienas normalesnis projektas tik su Europos banko ir Lietuvos vyriausybes pinigais.

  20. Anonimas

    Kas čia per rajoninis asilas išlindo? Visos „miesto“ problemos – visokie įvažiavimai į miestą ir aplinkkeliai. Tegul skrenda atgal į rajoną – prie ko čia miestas?

    Reply
    • Kvailiuk

      Šiandien mokiausi klaipediečiai gyvena rajone,o ne miesto hruščiovkese.

    • ezys

      jei registruoti ne Klaipedoje, tai jokie jie ne klaipedieciai, o Gargzdiskiai 😉 O ir apie tai kad mokiausi, gal nebesvaikit, mokiausi sugeba ipirkti nama Klaipedos mieste, o ne statosi trobele ten kur zeme pigesne ir 0 infrastrukturos, juk pagrindinis ju argumentas „uz tokia kaina, galiu rajone nama pasistatyti” 🙂

    • to ežys.

      Toks jausmas kad neteko buti toliau Klaipedos centro,visokie balvonai is bendrabučio komentuoja apie žemes piguma.Ne kainoje, o rajonuose skypu arais dydyje yra esme ir statybos metuose.Mieste namus 3-4 aukštu senai laikas griauti ir jiems jau po 30 metu …

  21. Paistalai

    Kaži kiek kvanktelėjusių rinkėjų patikėjo tais paistalais?:)))))
    Man vis skaitant apie kosminius būsimų merų tikslus arba kitaip tariant, makaronų kabinimus, nesuprantama kodėl jie to nedarė būdami taryboje visus tuos metus.
    Tai atsakymas yra aiškus, nedarė tai būdami taryboje, nedarys ir būdami meru!

    Reply
    • Anonimas

      O kaip galėjo ką nors daug padaryti tie, kurie neturėjo šansų tai daryti, buvo opozicijoj? Juk ne jie paskyrė administracijos vadovus, vicemerus ir kitus asmenis, ne jie formavo miesto strategiją ir biudžetą. Kai esi opozicijoj, galimybės labai ribotos. Klauskit konservatorių ir Grubliausko, kodėl progresas nevyksta, jie valdė miestą 4 metus

    • Anonimas

      Vaitkus premjero Skvernelio partijoje buvo, kodel kartu nepastatyte aplinkelio ir neiskele stoties? Pries tai buvo premjero Butkeviciaus partijoje ir vadovavo uostui. Bet dabar tapes nepriklausomu tai tikrai visa isspres

    • Anonimas

      Gal kad statyti miesto kelius turi ne uosto vadovas, o miesto vadovas – meras? Mano žiniomis, Vaitkus
      meru nėra buvęs.

    • Kažkas ne taip

      Man atrodo ne ten kandidatuoja, reikėtų į Klaipėdos rajono merus bandyti, nes tai ką didžiąją dalį peza tai Klaipėdos rajono gyventojų problemos, o ne Klaipėdos gyventojų.
      Programa pastyta ant KAMSČIŲ, nes tai mieste/ui NR. 1 problema pagal kandidatą?

    • Anonimas

      Tai sakai tapes meru Vaitkus tikrai tikrai nuties kelius pazymetus paveiksleliuose ir kitus?

    • PRITARIU

      Vaitkus sėdėjo miesto taryboje . Tai kodėl nedarė? Neturi ką parodyti, ką padarė būdamas miesto taryboje, neturės parodyti ir būdamas meras. Uosto interesų atstovas ir tiek. Tai tai parodė.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Medžių kirtimas: sprendžia vykdomoji institucija - meras

Želdynų komisijos išvada nėra galutinis žodis, nes vykdančioji institucija gali priimti kitokį sprendimą – tai yra reglamentuota įstatymu. O Vietos ...
2024-03-28
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Politikai pritarė „kosminės kainos“ socialinio būsto statybai

„Net šiurpuliukai per kūną nuėjo: ar tai tiesa, kad skaičiuojamoji vienos kv. metro kaina – virš 4 tūkstančių eurų?”- taip ...
2024-03-28
Skaityti daugiau

Spyglys

Kurgi tie valytojai?*

Visų nuskriaustųjų užtarėjas Spyglys dalinasi vienos miestietės laišku ir nuotraukomis, kurie jį pasiekė. „Per visur pasakoja, kaip miesto gatvės valomos. ...
2024-03-27
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This