Slengių „Lidl”: laukia, bet tik rekonstravus kelią

Regionas, Svarbu

Beveik visos pastabos ir pasiūlymai, išsakyti ketvirtadienį surengto viešo Slengiuose planuojamo statyti „Lidl” prekybos centro projektinių pasiūlymų pristatymo metu, buvo susijusios su eismo sąlygomis Dangaus gatve. 

Nuotoliniame pristatyme dalyvavę gyventojai pageidavo, kad jie tokiu pat būdu būtų supažindinti ir su numatomais transportui skirtos infrastruktūros pokyčiais, kurie planuojami kitu projektu. Keletą kartų nuskambėjo ir reikalavimas prekybos centrą statyti tik tada, kai jau bus rekonstruota minėtoji gatvė. 

„Atvira Klaipėda” jau rašė, kad „Lidl Lietuva” prekybos centrą nori statyti beveik 0,6 ha sklype Dangaus g. 6, iš rytinės pusės besiribojančiame su statoma bažnyčia.

Projektinius pasiūlymus rengiančio Panevėžio statybos tresto atstovas Vytenis Zokaitis teigė, kad įvažiavimas į prekybos centro teritoriją planuojamas iš naujosios Piligrimų gatvės, o jei bus suderinta su Kelių direkcija – ir iš Dangaus gatvės.

„Šis kelias priklauso Kelių direkcijai, ji sąlygas diktuoja, tam bus rengimas atskiras projektas atskiras”, – teigė V. Zokaitis. 

Atsakydamas į iki viešo pristatymo raštu gautus klausimus jis tikino, kad eismo srautų modeliavimą atliko kvalifikuoti specialistai, atsižvelgę ir į gretimas sankryžas. Modeliavimas, anot jo, rėmėsi ne tik 2020 m. matavimais, bet ir duomenis iš ankstesnių metų, tad karantino įtaka transporto srautams esą buvo įvertinta.

Projektuotojas taip pat teigė, kad esamas plento Klaipėda-Palanga viadukas yra per siauras, kad po juo būtų galima didinti eismo juostų skaičių.

V. Zokaitis patikino, kad yra projektuojamas perėjų apšvietimas, autobusams apsisukti bus įmanoma, o įrengti žaidimų aikštelę esą nėra galimybių, nes sklypas nedidelis ir jame nėra saugios vietos tokiam objektui.

Pačio svarstymo metu nuskambėjo reikalavimai, kad prekybos centras negali būti pradėtas statyti arba priimtas eksploatuoti, kol nebus rekonstruota Dangaus gatvė.

„Pastato projektas negali būti atsietas nuo susisiekimo sprendinių, pirmiau turi būti jie, net apie statybos pradžią nereikėtų kalbėti. O rodomi srautų skaičiai keičia šypseną. Vystytojams vieta gerai, gyvenantiems ir važiuojantiems pro ją – problematiška. Jau dabar ryte į darbą 7 kilometrus valandą tenka važiuoti”,  – kalbėjo Aivaras Vasylius.

„Visi yra už „Lidl” atėjimą, tai geriau nei abi „Rimi” sudėjus, bet čia tragiška arterija, kai neįmanoma normaliai išvažiuoti ir įvažiuoti. Čia situacija valandomis keičiasi, vis statosi nauji namai ir su trimis mašinomis į vieną namą atsikelia. Čia lyg Gargždai, o turime du kelius. Visiems gyventojams rūpi aplinka, o ne parduotuvė”, – sakė Marius Ivinskas. 

V. Zokaitis teigė, kad Kelių direkcija jau yra pritarusi sprendiniui įrengti sankryžą dviem etapais – pirmojo metu iš abiejų pusių po vieną juostą, skirtą važiuoti tiesiai, ir po vieną – sukti į kairę. Antro etapo metu būtų įrengta po papildomą juostą važiuoti tiesiai, bet tokiu atveju reikalingi privatūs sklypai, o tai nėra greitai išsprendžiamas dalykas, todėl ir numatoma sankryžą įrengti dviem etapais.

„Statytojas pasirengęs prisidėti, nes jam rūpi, kokia bus prekybos centro aplinka, kad būtų patogus patekimas ir susisiekimas gyventojams. Deda visas pastangas statytojas, kad kuo greičiau sprendiniai būtų įgyvendinti. Sankryžos įrengimas nepablogins susisiekimo situacijos”, – tikino projektuotojas. 

Tačiau M. Ivinskas teigė, jog jei nebus viešo susisiekimo sprendinių pristatymo Kelių direkcijai ir statytojai susitars dėl pigiausio varianto ir toliau bus tokios pat ar net didesnės spūstys. Reaguodamas į tai V. Zokaitis teigė, jog tokia pozicija bus perduota projektuotojams ir Kelių direkcijai. 

Vienintelis klausimas, susijęs su pačiu prekybos centru, buvo iš Slengių Šv. Jono Pauliaus II parapijos klebono Viktoro Daujočio, kuris pageidavo sužinoti, kaip projektas bus priderinamas prie jau baigiamos statyti bažnyčios. V. Zokaitis teigė, jog sulaukus bažnyčios projekto būtų galima bandyti derintis. 

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė „Atvirai Klaipėdai” atsiųstame atsakyme buvo išdėsčiusi, kad „šiuo metu, atsižvelgiant į didėjančius eismo srautus Slengių kaime, su savivaldybe ir Lietuvos automobilių kelių direkcija yra derinami eismo sprendiniai, kurie numato sankryžos įrengimą dviem etapais”.

„Susisiekimo sprendiniai pagal atitinkamus reikalavimus bus atskirai audituojami, vertinami bei viešinami. Galime patvirtinti, kad prioritetas prisidedant prie infrastruktūros atnaujinimo yra užtikrinti pėsčiųjų ir vairuotojų eismo saugumą Liepų-Dangaus gatvių sankryžoje”, – teigė ji, neatskleidusi, kada šio prekybos centro statybų projektas gali būti įgyvendintas. 

9 Comments

  1. Faktas

    Viskas baigsis ties pirmu etapu,kai tik jau atsidarys parduotuve tai antra etapa matysit kaip savo ausys,t.y.kaip ir Jaku žiede nebeliko antro etapo.

    Reply
  2. Anonimas

    Visi milijonieriaus nori lidl.A ne gėda?

    Reply
    • Taigi

      Čia parduotuve statybininkams..

  3. lalaila

    Problema yra tame, kad viskas sioje Klaipedos rajono dalyje vyksta gaivaliskai be jokio planavimo 20-30m i prieki ar daugiau: z.u. paskirties zeme buvo pakeista i gyvenamosios chaotiskai ir dabar tarp namu kvartalu vyksta zemdirbyste, keliu tinklas neoptimizuotas vis didejanciam gyventoju kiekiui, jau apie vandentiekio, kanalizacijos ir rysio tinklus isvis nera ka kalbeti, nera (na beveik + planuojamu centru) visuomeniniu – komerciniu paslaugu.
    O del Dangaus gatves tai ta atkarpa iki ziedelio reikia platinti iki 4 eismo juostu, gal net uzdraudziant posuki i kaire is Ginduliu o zieda pertvarkyti i turbozieda (vien del rytiniu spusciu).

    Reply
  4. Šventikas

    prisiderint prie šventyklos :):):)

    Reply
  5. TMS

    Pats mačiau, kaip eismo matavimai buvo daromi karantino metu: žmonės dirbo iš namų, vaikai nėjo į mokyklas ir darželius. Tad tyrimo duomenys – šūdo vertės.

    Reply
    • Puciu

      Nebesvaikit.Nera jau tokio srauto į tas parduotuves kokį jūs čia visi paisot.paziurekit prie prekybcentriu.

    • TMS

      Ne apie parduotuves kalba eina, o apie Dangaus gatvės srautą. Pamėginkit Rugsėjo mėnesį 07:20 ten atsidurti.

    • Puciu

      O tai prie jo čia Lidlas.cia jau problema yra senai bet nieks nieko nei murmur.savivaldybei raj. vienodai

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

ELTA

Didieji prekybos tinklai mažina „Vičiūnų“ gaminių kiekį lentynose

Didieji Lietuvos prekybos tinklai tikina rimtai žvelgiantys į tai, kad dėl galimo sankcijų pažeidimo „Vičiūnų“ grupei priklausanti įmonė atsidūrė teisėsaugos ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

ELTA

Pigo pigiausios prekės

Kovą pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis, palyginti su šių metų vasariu, šalies parduotuvėse pigo 4,52 euro (6,6 proc.) ir buvo 14,65 euro ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Verslas

„Lidl“ išlieka tvariausiu prekės ženklu

„Lidl“ penktus metus iš eilės išlieka tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje, rodo „Sustainable Brand Index™️“ – didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This