Dar vienas D. Jackos įmonės „Civinity“ „Fake news“

Mums rašo

„Mano būstas"
2022-01-26

Komentarų: 6

Ignas Daunys, prisistatęs daugiabučio Taikos pr. 19 gyventoju, yra Deivido Jackos valdomos bendrovės „Civinity“ darbuotojas, kuris ne tik klaidina gyventojus, bet ir dėl kurio veiksmų gali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, vakar portale paskelbė eilinę melagieną.

Galime tik apgailestauti, kad konkurencijos neatlaikanti p. Jackos valdoma bendrovė, vietoj to, kad skirtų dėmesį savo paslaugų kokybei gerinti, vidinių problemų sprendimams, renkasi „purviną“ kelią – melagienomis klaidina uostamiesčio gyventojus, galimai verčiant savo darbuotojus rašyti
komentarus apie kitus rinkos dalyvius meluojant ar apgaulės būdu bando pelnytis uostamiesčio gyventojų sąskaita.

Norim tikėti, kad bent už tai jie gauna atlygį, priešingai nei tada, kai nepavyksta galimai sukčiavimo keliu perimti daugiabučių administravimą, pasitelkus net ir klaidingus balsavimo biuletenius tik su vienu pasirikinimu arba iš vieno, primenančius kaimyninės Baltarusijos rinkimuose buvusius atvejus. Tad apie viską iš pradžių.

Kaip jau minėjome pradžioje, portalo atviraklaipeda.lt skaitytojai turėtų žinoti, kad laišką apie daugiabučio Taikos pr. 19 administravimą jums atsiuntė ne, kaip rašoma, pasipiktinę gyventojai, o administravimo paslaugas, apgaulės būdu, Taikos pr. 19 name bandžiusios perimti D. Jackos įmonės „Civinity“ darbuotojas Ignas Daunys, gyvenantis šiame daugiabutyje.

To siekdami, D. Jackos „Civinity“ atstovai net išplatino melagingus balsavimo biuletenius dėl administratoriaus pasirinkimo. Tik tai nebuvo biuleteniai su galimybe rinktis iš daugiau nei vieno, pritarti ar ne naujo administratoriaus pasirinkimui. Priešingai, „Civinity“ biuleteniuose buvo įrašytas tik vienas vienintelis galimas pasirinkimas su grafa „pritariu“, tad gyventojų teisė rinktis kitaip – buvo paminta.

Tokiu biuleteniu, mulkinant gyventojus, įmonė galimai siekė gauti tik sau palankų sprendimą, visiškai nesirūpindama gyventojų poreikiais ar norais, jau nekalbant apie sąžinę ar skaidrumą, verslo etiką ar atvirumą. Dar daugiau, gyventojai tikriausia pastebėjo, kad ši įmonė pradėjo plataus masto šmeižikišką kampaniją, bando sėti tarp gyventojų abejones, įvairiais šiukšles primenančiais ir melagienomis grįstais bei autorystę slepiančiais lankstinukais užteršė pusę Klaipėdos daugiabučių.

Bet tai palikim vertinti atitinkamoms instancijomis. Mes to nedarysime patys.

Panašiai p. Jackos valdoma įmonė „Civinity“ bandė apmulkinti ir Taikos pr. 49 namo gyventojus, kuomet apgaulės būdu siekė užvaldyti daugiabutį. Tačiau ir čia aktyvūs gyventojai aktyviai pasipriešino ir kreipėsi į prokuratūrą.

Mes tegalime pasakyti, kad niekada nesielgsime taip kaip p. Jackos atstovai. Priešingai, visą dėmesį ir laiką skirsime jums, visada girdėsime klientų balsą ir sieksime glaudaus bendradarbiavimo su jais, net ir pačiose keisčiausiose situacijose. Šiuo metu aktyviai bendraujame su minėto daugiabučio gyventojais, o tai akivaizdžiai nepatinka palaikymo tarp kaimynų neturinčiam I. Dauniui.

Norime tikėti, kad dar glaudesnį bendradarbiavimą padės užtikrinti kiekvienam namui priskirti klientų atstovai, į kuriuos namo gyventojai jau gali drąsiai kreiptis jiems rūpimais būsto priežiūros klausimais.

Klientų atstovai – išskirtinai atstovauja tik namo bendruomenės interesus, o ne paslaugos tiekėjo. Jie rūpinasi, ne tik, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, bet ir už pačią mažiausią kainą rinkoje. Jie kontroliuoja, kad rangovai darbus Jūsų name atliktų laiku ir gerai, jie inicijuoja balsavimus svarbiais klausimais bei dalyvauja gyventojų susirinkimuose, koordinuoja, kad visi gyventojams rūpintys klausimai būtų atsakyti ir išspręsti per maksimaliai greitą laiką.

Tad galime tik pasidžiaugti, kad uostamiesčio gyventojai ne tik nepasiduoda p. Jackos atstovų „juodosioms rinkimų technologijoms“ ar šmeižto kampanijoms į jų pašto dėžutes apie mus ir vis daugiau mūsų administruojamų namų gyventojų mato ir jau pažįsta savo atstovus, su kuriais drąsiai sprendžia visus namo priežiūros klausimus.

Už rubrikoje „Mums rašo” skelbiamas asmenines skaitytojų nuomones redakcija neatsako. Turintys kitokį požiūrį visada gali parašyti portalui.

6 Comments

  1. Kestas

    Mano bustas aferistu kontora,laukiu atsakymo antra para del ale pakeisto vamzdyno kuriam nepritarta o sasskaitas raso 😀

    Reply
  2. PERLA

    Ir iš vis… niekas nevertė ir nesijaučiu kvaila skaitydama balsavimo biuliotenį, kuriame žodis pritariu ir reiškia pritariu. Kas nepritarė išsinešė lapus namo ir nepasirašė. Todėl pasirinkimą mes turėjome, nešmežkite. Gi nesurinkta 100 proc. balsų, gyventojai rinkosi. Balsuojant viskas aiškiai buvo paaiškinta ir niekas nevertė pasirašyti skleidžiant melagienas. Tiesiog pavargom nuo Mano būstas mulkinimo, telefono blokavimų, milžiniškų sumų. Susirinkime šią savaitę vėl prasidėjo atsiprašymai, taip taip kalti, bus geriau. Kai turėsite namų atsiliepimus gerus, tada ir administruokite. Pasirinksime jus iš naujo. Dabar paklauskite kokia renovuojamo balkono suma pas Mano būstas atstovų, tai už tokią sumą auksinius turėtų sudėti ir aiškiai susirinkimo metu buvo atsakyta, balkono kaina nesikeis. Ačiū, aš paprasta, man paprasto užteks, nereikia auksinio. Baikite skleisti erezijas žiniasklaidoje ir būkite suaugę, jei gyventojai nubalsuos (ne visi bus patenkinti Mano būstu, ne visi Civinity ar kita valda) išeikite pakėlę galvas, o ne kaip maži vaikai vienas kitą purvu drabstydami. Vaikų darželis

    Reply
  3. Perla

    Kažkaip keista, esu šio namo gyventoja ir nei vieno šmeižikiško laiško apie administruojančią bendrovę Mano būstas nebuvo pašte, buvo vienas laiškas, kuriame išvardinti keli galimi administruojančių įmonių pasirinkimai (Civinity, debreceno būstas ir kt.) Atvirkščiai mūsų pašto dėžutė buvo primesta šiukšlių apie įmonę Civinity. Tai kokia šio straipsnio esmė, Civinity prirašė apie save blogai ir sumetė į pašto dėžutes. Tarp kitko šią savaitę buvo susirinkimas su Mano būstas atstovais, ir buvo jų užklausta iš kur jie žino kas nepasirašė ir kodėl jie tuose butuose lankosi ir agituoja, ką neša ir žada tiems žmonėms geriau, nei kitiems… nuskambėjo tyla. Jiems buvo pasakyta, jūs į pašto dėžutes galite mesti šiūkšles apie Civinity, o jie to nedaro nes kompetetingi. Ir vėl nuskambėjo tyla. Ir kodėl mano būstas vamzdžio keitimas buvo mūsų namui paskaičiuotas 7500 eurų (grubiai), prašant pateikti sąmatą suma sumažėjo daugiau nei 50 proc., kodėl valymo paslaugoms dabar tik pritaikė 50 proc. nuolaidą. Kodėl šalant butant dėl avarinės situacijos, klausimai pernai buvo sprendžiami kelias dienas. Kas čia per nuperkamas straipsnis?

    Reply
  4. klaipėdietė

    Visos įmonės,administruojančios daugiabučius dirba vienodu braižu. Daugiabučių administravimas nėra verslas, bet jis jau juo paverstas., nes nėra jokios kontrolės. Administratorius yra daugiabučio namo bendrosios dalinės nuosavybės TIK PRIŽIŪRĖTOJAS, O NE VALDYTOJAS. NORINT VALDYTI NUOSAVYBĘ ( NUOSAVYBĖ NELIEČIAMA – LR KONSTITUCIJOS 23 str.) ADMINISTRATORIUS TURI NUOSAVYBĖS SAVININKO NOTARINĮ ĮGALIOJIMĄ ARBA SUTARTĮ. DŽIUGU, KAD GYVENTOJAI JAU NEBETYLI.

    Reply
  5. Ina

    Tikrai mano būstui taip nereikėtų šlovinti savęs gerais darbais ir dideliu rūpesčiu namo gyventojais. Nesate šventesni už Jacka. Mūsų namą administruoja mano būstas ir patikėkit,tenka dažnai susidurti su darbuotojų nekompetencija. To negana , kai gauname sąskaitas už atseit atliktus remonto darbus, tai kaskart jaučiuosi ciniškai apgauta ir išnaudojama. O kai paprašau pateikti patvirtinančius dokumentus apie atliktus darbus, pati nepatikėjau,atsiuntė aktus be parašų, be datų, net metai senesni. O prisiskambinti į namų valdą ir išsiaiškinti dėl pateiktų mokesčių reikia neeilinės kantrybės ir visos dienos. Apie mūsų namų valda galėčiau ne vieną puslapį parašyti ir ne išgerosios pusės. Neužtenka mums siuntinėti lapelius ir deklaruoti apie struktūros pasikeitimus ir aukštos prabos darbuotojus. Gerą vardą reikia užsitarnauti, dirbant dorai ir sąžiningai gyventojams. Dabar jus mane apvaginėjate nepadarytais darbais, dideliais mokesčiais, atsirašinėjimais. Ponai, pradėkit dirbti…. Dauguma mūsų rajono gyventojų kalba apie naują adminintratoriaus pasirinkimą.

    Reply
  6. Asd

    Wow… Civinity net sugebėjo nustebinti tokia idiotiška strategija. Sveikinimai Jackai su „aukšto lygio” plėtros strategija :DD

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This