Eismo problemoms Rimkuose spręsti – žiedinė sankryža

Svarbu, Transportas

Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija apsvarstė Rimkų gyvenamajam rajonui eismo saugumo audito siūlomus sprendimus.

„Siekiant užtikrinti saugų ir patogų eismą Rimkų g.–Šilutės pl. sankryžoje bei numatyti galimybę atlikti posūkį į kairę (atvažiuojant nuo Šilutės pl. – posūkis į Rimkų g.) rekomenduojame įrengti žiedinę sankryžą”, – pristatė galimus sprendinius „MC Mobility Consultants GmbH” atstovas Dovydas Skrodenis.

Ekspertų vizualizacija

Pasak ekspertų, žiedinėje sankryžoje reikia numatyti užvažiuojamą vidinę dalį, skirtą užvažiuoti krovininėms transporto priemonėms. Be to – įrengti  atskirą eismo juostą srautui, važiuojančiam nuo Šilutės plento link krašto kelio Nr. 141 .

Įrengus žiedinę sankryžą, visos kryptys būtų lygiavertės ir transporto priemonių vairuotojams, bandantiems išsukti iš Rimkų g. (nuo Švepelių g.) į Šilutės pl., nereikėtų laukti šalutiniame kelyje.

Komisijos narys Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Mindaugas Džermeika transporto eismą Rimkuose apibūdino kaip chaotišką ir pritarė tokiam pasiūlymui.

Tačiau komisijos pirmininkas Gintaras Neniškis pasiūlė nagrinėti ne tik šį, bet ir kitą ekspertų pateiktą alternatyvą – įrengti papildomas eismo juostas. Nes kilo abejonių, ar dėl AB „Lietuvos geležinkeliai” nelankstumo pavyks suderinti tokį projektą. Būgštauta ir dėl negabaritinio transporto judėjimo. Pasak M. Džermeikos, kiekvieną parą iš uosto pajuda bent pora vienetų tokio transporto.

Komisija taip pat pritarė ir pasiūlymas įrengti papildomas mechanines priemones, kurios priverstų neatsakingus vairuotojus važiuoti atsakingiau. Šios priemonės, kaip ir pėsčiųjų bei dviračių takų jungtys, horizontalaus ženklinimo atnaujinimas ir kita, gali rastis jau kitais metais.

Ekspertai, rengę Rimkų teismo saugumo auditą bei pasiūlymus, tarėsi ir su šio rajono gyventojų atstovu Žydrūnu Martinavičiumi, kuris per posėdį patvirtino  pritariantis pasiūlytiems sprendiniams.

Rimkų gyventojai akcentuoja pagrindinę problemą – tranzitinio transporto srautas Tiesiaja gatve ir Rimkų g. atkarpa, nuo sankryžos su Šilutės plentu  ir Švepelių gatve. Jie teigia, kad Šilutės pl. ir Rimkų g. sankryžoje nėra leidžiama atlikti posūkio į kairę (atvažiuojant  nuo Šilutės pl.), todėl, didžioji dalis eismo dalyvių renkasi alternatyvų maršrutą patekti į Švepelių g. per Tiesiąją gatvę. 

„Klaipėdoje apribojimai negalioja”, – sakė Ž. Martinavičius. 

Pasak jo, vairuotojai nepaiso greičio apribojimų, o sunkusis transportas, važiuodamas mažomis Rimkų gatvelėmis, sudaro diskomfortą gyventojams. Kad vairuotojams čia „apribojimai negalioja”, bemaž patvirtino ir M. Džermeika, priminęs policijos reidus. Dėl to pripažįstama, kad Rimkuose būtinos „kietos” mechaninės priemonės, galinčios pažaboti tuos, kurie nepaiso taisyklių.

13 Comments

  1. Husky

    Dėl viaduko,ten per siaura vieta,kaip ir dėl tunelio,bus labai statūs pakilimai ir nusileidimai.
    Idealiausia būtų,netrukdant eismo ruošti platesnę pervažą visomis kryptimis,plačiausioje vietoje,ten kur apleista žvyruota aikštelė priešais Jūrininkų prospektą. Įrengus ją ten,galima būtų senąją palikti,kaip rezervinę tik automobiliams iki 3.5 t.
    Tai nuimtų didelę apkrovą nuo Rimkų,nes daugelis sunkiasvorių važiuoja į LEZ teritoriją. Neniški ir Džeriuk iš kelių policijos,įjunkite smegenis vieną kartą ir savibliadybės klerkus išjudinkite…

    Reply
  2. Arunas

    Is kur ta „atstova” iskase- klausiau senu Rimku gyventoju, kurie po 50 m ten gyvena- nezino kaip toks atrodo.
    Buvo vienas hemorojus- pervaza, dabar dar zieda dades tai bus visiskas pypiec. Randa valdzia is kur pinigeliu pasidaryt!

    Reply
  3. Klp

    Reikėtų pradėti nuo ,atsakingų už eismą, mieste valdininkų-kitų tokių neišmanėlių reikėtų gerai paieškoti.Kur tik nagus prikiša-visur atsiranda chaosas,vairuotojų pykčiai.Išvaikyti tą bukagalvių šutvę,nusamdyti sveiko proto turinčius specialistus ir,tada,manau-atsiras ir protingi sprendimai,o ne kalneliai,radarai,šviesoforai….ir baudos.

    Reply
    • Todel

      Kad ten dirba ne gabus inžineriai,o gimines klanas.

  4. Lola

    Pagrindinė problema yra uždaromas geležinkelis, o ne sankryža. Rimkų įvažiavimą ir pervažos klausimą būtina spręsti iš esmės, o ne įrengiant žiedą, kad eismo srautas būtų tolygus. Mažieji miestai sugeba išspręsti tokius klausimus, Klaipėdos eismo ekspertams neįveikiama misija. Visi klausimai sprendžiami greičio ribojimais ir kalneliais.

    Reply
  5. Česka

    Telšiai du viadukus per geležinkelį turi, Plungė tunelį išsikasė, Kretingoje viesulas yra, o Klaipėda kur didelis srautas automobilių ir sunkiasvorių turi praktiškai tik vieną Baltijos prospekto viaduką ( Manto gatvėj sunkiasvorių nematyti)

    Reply
  6. Anonimas

    Remontuosite tvarkingą sankryžą?

    Reply
  7. Ciombis

    Malonu kad kazka galvoja didieji protai bet jau senai pries dvidesimtmeti buvo sugalvota viaduka pastatyti jo kaip nera taip nera tai gal nezinau daryti reikia o ne gavoti kas jau senai sugalvota.

    Reply
  8. Silkė

    Šiame mieste eismo problemos sprendžiamos tik kalnais, žiedinėmis sankryžomis, 30 km/h ženklais ir žinoma už jų stovinčiais radarais….. Kitų sprendimų nėra. Gal reiktų tuos eismo problemų sprendėjus kartais keisti? Gal čia problema juose?

    Reply
    • Anonimas

      100 % sutinku

  9. GGG

    Labiausia patko mechaninės priemonės neatsakyngiems vairotojams, s….i kalneliai kurie laužo visų vairuotojų auto….

    Reply
  10. Anonimas

    Tik šviesaforai išgelbės Rimkų kaima.???

    Reply
    • NE NE,

      Juos išgelbes tik greicio matuokliai,ir „gulintys policininkai”..!

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl padėties Teatro gatvėje - revoliucinės nuotaikos

„Arba kavinėms leidimus atimti – daryti revoliuciją”, – gynė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas savivaldybės sprendimą Teatro gatvėje leisti automobilius statyti ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This