Palaimintas Danės ir Artojo gatvių jungties projektas

Svarbu, Transportas

Klaipėdos miesto Eismo saugumo komisija ketvirtadienį pritarė Danės ir Artojo gatvių ruožų rekonstravimo ir dviračio tako, nuo Danės iki Liepų gatvės, įrengimo projektui. 

Projektinių sprendinių ribos apima apie 910 m ilgio gatvės ruožą tarp Laivų skersgatvio ir Artojo g. sankryžos. Nuo prekybos centro „Gulbė“ iki Artojo gatvės sankryžos nėra jokios gatvės, tik nenaudojamas geležinkelis. Artūro Šulco nuotr.

Projektą rengiančios UAB „Plentprojektas” atstovas Aivaras Vilkelis akcentavo, kad eismo reguliavimas Artojo, Mokyklos ir Danės sankryžos mazge ir jo prieigose turės būti itin tikslus. Ir patikino Kelių policijos atstovus, kad projektuojami kryptiniai šviesoforai. Pasak jo, projektui buvo atliktas kelių saugumo auditas, jis jau pataisytas pagal gautas pastabas. 

Dviratininkų bendrijos atstovai projektuotojams pateikė 10 pastabų. Būtent dėl jų projekto aptarimas užsitęsė daugiau nei valandą. Dalį grynai techninio pobūdžio pastabų sutarta pavesti projektuotojams įvertinti, dėl poros sudėtingesnių komisijai teko apsispręsti balsuojant.

Diskutuota ir kodėl projektuojamas dviračių takas prie Danės gatvės „peršoka” iš vienos jos pusės į kitą, dėl šio tako spalvos, kam teikti pirmumą dviračiams ar pėstiesiems ir panašiai. 

Projektuotojams patarta apskaičiuoti galimą taršą ir triukšmą, kuris rasis įgyvendinant šį projektą, antraip projektas gali nesulaukti pritarimo jį derinant įvairiose institucijose.

Danės (C kategorija ir Artojo (D kategorija) gatvės planuojamos  „atsižvelgiant į tai, kad ateityje jomis vyks viešojo transporto eismas, suprojektuotos 6,5 m. su 3,25 m pločio eismo juostomis”. Suprojektuotos čia ir 4 viešojo transporto stotelės.  Fabriko skersgatvyje važiuojamosios dalies plotis siekks  5,5 m.

Po Mokyklos g. esančiu viaduku, remiantis esamų detaliuoju planu, numatyta privažiuojamoji gatvė ir parkavimo aikštelė su 141 vietų.

Šiuo metu Danės gatvės būklė yra prasta, važiuojamosios dalies pločiai neatitinka galiojančių normatyvinių dokumentų. Čia nėra ir dviračių takų. Danės gatvės ruože, nuo Fabriko skersgatvio iki Artojų gatvės „yra dalis gatvės, toliau gatvės iš viso nėra”, rašoma Eismo saugumo komisijai pateiktame dokumentuose. Taip pat konstatuota, kad šiuo metu „Artojų gatvės būklė prasta, važiuojamosios dalies pločiai neatitinka šiuo metu galiojančių normatyvinių dokumentų pločių. Šioje gatvėje esanti degalinė turi daugiau įvažiavimų ir išvažiavimų nei numatyta patvirtintame detaliajame plane.

Anot projektuotojų, prekybos paskirties pastato Liepų ir Artojų g. sankryžoje eismo organizavimas irgi neatitinka patvirtinto detaliojo plano. Artojų, Liepų ir mokyklos gatvių sankryža yra labai sudėtinga, čia dažnai formuojasi spūstys, kyla avarinės situacijos.

UAB „Plentprojektas” projektavimo konkursą laimėjo pasiūliusi 79 tūkstančių eurų kainą. Kito konkurso dalyvio – UAB „SRP Projektas“ – pasiūlymas buvo atmestas, nes viršijo skelbime apie pirkimą nurodytą maksimalią sumą.

Pagal pasirašytą sutartį „Plentprojektas” turės parengti ir minėtosios jungties projektą, ir teikti projekto vykdymo priežiūros paslaugą. Sutarties galiojimo terminas – 2025-01-21. Tad iki to laiko turi būti ir projektas parengtas, ir rangos darbai nupirkti bei atlikti. 

„Plentprojektas” yra ne naujokai dirbant su tokiais Klaipėdos savivaldybės užsakymais. Tarp didesnių šios įmonės darbų yra Statybininkų prospekto tęsinio projektas; Šilutės plento atkarpos nuo Paryžiaus komunos gatvės iki geležinkelio rekonstrukcijos projektas; skvero ties prekybos centru „Maxima“ (Šilutės pl. 40A) ir pėsčiųjų tako tarp Taikos pr. ir Šilutės pl. atnaujinimo projektavimas; Jaunystės gatvės rekonstrukcijos projektas.

Kliūčių Danės gatvei sujungti su Artojo gatve nebėra – tam reikalingi sklypai jau atskirti nuo savivaldybės valdomos AB „Klaipėdos energija“ teritorijos.

22 Comments

  1. Tas savivaldybės projektas

    Jau prasidėjo. Savivaldybės želdynų komisija Danės g. Pažymėjo apie 100medžių iškirsti. Dėl to dviračio tako iškirs visus prie SKVERO MEDŽIUS. VISUS . PAGAL DANĖS G. O KITAS PROJEKTAS TUMAI DARYS POŽEMINĖ MAŠINŲ STOVĖJIMO AIKŠTELĖ. IŠKIRS VISUS MEDŽIUS ATGIMIMO AIKŠTEJĖ IR DANĖS G.

    Reply
    • miestietis

      Ne dėl dviračių tako kirs medžius, o dėl platinamos gatvės. Pagal projektą, beveik nenaudojama Danės g. virs 4 juostų magistrale.

  2. Jonas

    Idomu kiek is Siriajau teritorijos NT mokescio surenka savivaldybe?

    Reply
  3. Joris

    O tai jau ten su dviračiu niekaip nepravažiuot tos atkarpos? Ir nemaišykim dviejų projektų- čia yra rangovas, kuris už tuos darbus atsakingas, o čia darbai tik nusimato. Kai tik viešinami kokie darbai ar projektai, iškart, kaip Mantas taikliai pasakė, išlenda varlės ir kurkia apie savo balas.

    Reply
  4. ???

    Ar cia su BALANDŽIO 1-aja?

    Reply
    • Joris

      Tai kad straipsnis kovo 30-ą parašytas, sveikinti gerokai per anksti. O projektas jau senokai aptarinėjamas, belieka tik įgyvendint.

  5. Komentaras

    Gal galima tos saugaus eismo komisijos narių pavardes miestelėnams sužinoti ir jų išsilavinimą, kurie H. Manto g. tą 30 km ženklą pastatė. IDIOTAI visiški .
    Sužinotų tauta savo miesto didvyrius.

    Reply
  6. Čerlis

    Tvarkykite šabakštynus aplink geležinkeli tiek medžiu nugenėkit

    Reply
  7. plius minus

    Labai reikalinga jungti, tik vėluojama dešimtmečiais.
    O saugaus eismo komisijoje nors vienas tikras transporto specialistas ar yra ? Pirmininkas , kiek žinoma yra politologas.

    Reply
  8. Faktas

    Asilai tie projektuotojai kurie projektavo Statybininkų pr. tesinį. Nesuprato, kad šaligatvis reikalingas iki Baldų rojaus , nesuprto, kad šilumos tinklų automobiliams reikia dažnai atvykti į savo objektą . Akivaizdu ir Artojų gatvėj pridirbs nesamonių

    Reply
    • Aš

      Pagrindinė problema, projektuoja neišeidami iš biuro (čia faktas). Paskui rangovai tiesdami kelius nežino ką daryti, nes neatitinka aukščiai ar panašiai. Perdaryti projektą užtrunka laiko, tai “sukasi” iš situacijos visaip… O mūsų projektuotojams siūlyčiau nuvažiuoti į Tenerifę ir pasisemti patirties, kaip TIK kelio linijų pagalba sudaromas didelis pralaidumas, panaikinami kamščiai… Ten yra pasiektas “aukštasis pilotažas”, nes turistų srautai didžiuliai… Klaipėdoje “Tenerifiškas” pavyzdys yra Joniškės ir Bangų gatvių sankryža bei pasukimas iš Tilžės g. į Sausio 15-osios gatvę (tiesa, kai nuo šviesoforo nuėmė “žalią rodyklę”, tai ten nebeliko “laisvo važiavimo”).
      Norint pasiekti rezultatą Tenerifėje greičio ribojimai užrašomi ant važiuojamosios dalies. Pas mus H. Manto gatvėje važiavau 46 km/h ir gavau baudą. Tik tada sužinojau, kad yra 30 km/h ribojimas. Nors metų metus buvo 50 km/h. Kaip sakoma, važiuoji “automatu”, o nieks neprimena 🙂

  9. Daktaras

    Gyvenom kaip Amsterdame prie vieno dedo, dbr kaip Kaune.

    Reply
  10. KLP

    baisu, kiek dar apleistų vietų mieste. Negi taip dar 20 metų murdysimės, kol viską sutvarkys?

    Reply
    • ezys

      raminkites, visko niekada nesutvarkys 🙂

  11. Pritariu

    Kad taip dar vietoj Gulbės gyvenamieji su komercinėm patalpom iškiltų… Tokia vieta, o koks šlamštynas aplink.

    Reply
  12. C7

    Geros naujienos, gal pajudės investicijos ir šiame kvartale.

    Reply
  13. FAKTAS

    Šaunuoliai konservatoriai.

    Reply
    • Ne faktas

      Ar žinote kiek yra narių komisijoje ? Ir kiek iš jų konservatorių ? 🙂 Konservatoriai neturi jokios lemiamos daugumos . Nuopelnų 0 .

    • FAKTAS

      Uztenka gal nusišneketi,kai pats esi 0.

  14. Mrr

    Blemba, na sutvarkykit tą dviračių tako ruoželį nuo Begos iki Naujos perkėlos. Bet vat ne, darysim kažkur bet ne ten kur realiai reikia

    Reply
    • Mantas

      Kekvienai varlei svarbi tik savo pelke 🙂

    • to Mantas

      Skirtumas akivaizdus.. Kur.miesto centras o kur uzkampis,.gali tis dar ne vienus metus palaukti netvarkytas.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Dabartiniai vicemerai uždirba ženkliai daugiau

Trijų Klaipėdos vicemerų mėnesiniai atlyginimai šių metų pirmą ketvirtį vidutiniškai buvo 5679 eurai neatskaičius mokesčių. O pernai metais šie pareigūnai ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Spyglys

Girulių milijonieriai šiepia dantis į Kūdikių namus?*

Jau kuris laikas sklinda gandai, kad Kūdikių namų Giruliuose žemė ir pastatai parūpo vietos milijonieriams. Ir jie kurpia gudrų planą, ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

Svarbu, Švietimas

Pagaliau imsis naujo darželio statybų Tauralaukyje

Baigiant statyti beveik dukart nuo pirminės kainos pabrangusią naująją mokyklą Senvagės gatvėje Tauralaukio progimnazija planuoja persikraustymo į ją darbus. O ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This