Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras

Dėl košės galvose stringa „Klaipėdos identiteto“ kūrimas

„Mano galvoje – košė”, – konstatavo Vidmantas Dambrauskas miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto posėdžio metu išklausęs pranešimą apie parengtą sprendimo projektą reorganizuoti viešąsias įstaigas „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos...

„Klaipėdos identitetas“ nerado atramos jau antrame komitete

Klaipėdos savivaldybės administracijos siekis sujungti dvi viešąsias įstaigas – „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrą – ir įkurti VšĮ „Klaipėdos identitetas“ neranda pritarimo miesto Tarybos komitetuose.  Miesto...

Klaipėdos identitetą sulipdys iš dviejų įstaigų?

Parengtas Klaipėdos miesto tarybos sprendimo projektas dėl dviejų viešųjų įstaigų – „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro – reorganizavimo procedūros, siekiant sujungti jas į naują juridinį asmenį – VšĮ „Klaipėdos...

Klaipėdos uostą vėl pristato Majamyje

Majamyje pirmadienį prasideda didžiausia pasaulio kruizinės laivybos paroda „Seatrade Cruise Global 2022“, kurioje tarp beveik penkių šimtų dalyvių iš įvairių pasaulio šalių vėl gyvai pristatomas ir Klaipėdos uostas. „Praėję dveji metai kruizinei laivybai buvo labai...

Kolegija tebeklaidžioja rinkodaros strategijos džiunglėse

Klaipėdos miesto tarybos kolegija pirmadienį jau trečią kartą svarstė klausimą dėl miesto rinkodaros strategijos projekto koordinatoriaus paskyrimo. Sutarimo nebuvo, tačiau sprendimas priimtas balsų dauguma: miesto strategiją turėtų koordinuoti sujungtos viešosios...

Klaipėdos miesto rinkodaros optimizavimas: kaip būtų geriau?

Yra žinoma, kad optimizavimas – tai geriausio sprendimo būdo radimas pagal iš anksto nustatytą kriterijų, siekiant maksimalios tikslo funkcijos reikšmės. Versle nuolat vyksta daug skirtingų veiklos procesų, iš kurių ne visi yra matomi plika akimi. Todėl siekiant...

Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė

Praėjusių metų spalį Klaipėdos miesto tarybos kolegija nusprendė įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Ši mano, jog tai neracionalu, pateikia Kolegijai argumentus ir prašo apsigalvoti. Klaipėdos vaizdas iš...

Girulių kempingas grįžta į pirmąsias rankas

Pasibaigus 2016-aisiais su privačiu verslu pasirašytai koncesijos sutarčiai už Europos Sąjungos pinigus Giruliuose įrengtas kempingas vėl bus prižiūrimas uostamiesčio savivaldybės VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro (TIC). Šis turistinis objektas...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest