Laimonas Rimkus

Klaipėdos uoste veikla nesustos net ir per šventes

Iki didžiųjų metų švenčių liko vos kelios dienos. Skubėjimą baigti paskutinius darbus tuoj pakeis ramybė šeimose susėdus prie bendro šventinio stalo. Įvairios įmonės, įstaigos, prekybos centrai netrukus trumpam užsivers, tačiau darbas Klaipėdos uoste nesustos. Net ir...

Ukrainos grūdams – žaliasis Lietuvos vidaus vandens koridorius?

Rusijai pasitraukus iš susitarimo dėl ukrainietiškų grūdų eksporto per Juodąją jūrą, Klaipėdos uostas galėtų tapti naujais vartais šiam kroviniui. Analizuojant įvairias alternatyvas, kaip grūdai galėtų pasiekti Lietuvos uostamiestį, siūloma įvertinti galimybes tam...

Rekordinis krovinys ruošiasi kelionei iš uosto

Naujo naftos perdirbimo reaktoriaus, kuris tapo rekordiniu kroviniu Lietuvos istorijoje, gabenimui buvo ruoštasi 4 metus ir ši logistinė operacija, anot joje dalyvaujančių įmonių atstovų, yra vienas iš sudėtingiausių tokio tipo projektų Europoje. Iš su Nyderlandu...

Ką verslui žada kandidatai į Klaipėdos mero postą?

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA), trečiadienį surengusi susitikimą su politikais, norinčiais ateinančią kadenciją užimti uostamiesčio mero pareigas, įteikė jiems šešis konkrečius pasiūlymus ir panoro išgirsti kandidatų nuomonę apie juos bei kitas įžvalgas. Į...

Rekonstruos tris „Begos“ krantines

Uosto direkcija pranešė, kad pradėtos rekonstruoti trys žemės ūkio produktų krovai skirtos krantinės, kad ateityje prie jų būtų galima užtikrinti didesnį gylį bei didinti krovos pajėgumus ir pritraukti papildomus srautus. Teigiama, kad įgyvendinus visą projektą, bus...

Uostininkai skambina pavojaus varpais

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentas Vaidotas Šileika teigia, kad 2021-ieji buvo įtempti metai šiai industrijai, tačiau vis tiek krovos rezultatus, anot jo, galima vadinti pakankamai gerais – uostas pernai perkrovė 45,5 mln. tonų...

Klaipėdoje sukurtas inovatyvus elektrinis baržų stūmikas

Lietuvos jūrinio klasterio partneriai 2021-uosius palydi pristatydami įgyvendintą ambicingą projektą – sukurtas elektrinis baržų stūmikas įgalina pasiekti nulines CO2 emisijas, o taip pat yra itin svarbus siekiant atgaivinti krovinių gabenimą Nemunu ir plėtoti...

Atvirų durų diena „Begoje“ sudomino visuomenę

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ tradiciškai sudaroma galimybė visuomenei savo akimis pamatyti, kuo gyvena ši Klaipėdos uosto kompanija, kaip joje organizuojami darbai bei kokie perkraunami kroviniai, ir šiemet sudomino didelį būrį klaipėdiečių bei miesto...

„Bega” toliau kuria elektrinius robotus

Klaipėdos jūrų uosto direkcija praneša, kad krovos kompanija „Bega” šiuo metu savomis jėgomis kuria jau šeštąjį robotą. Nuosavo lokomotyvų parko modernizavimo programą, senuosius dyzelinius šilumvežius keisdama robotizuotais elektriniais lokomotyvais, kompanija...

„Begos“ elektrinis robotas-lokomotyvas pripažintas metų gaminiu

Lietuvos pramonininkų bendruomenė kartu su šalies Vyriausybe įvertino Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ įgyvendinamą unikalų ilgalaikį CO2 ir kitų oro taršos emisijų mažinimo projektą. „Bega“ nuo 2016 m. vykdo manevrinių geležinkelio lokomotyvų modernizavimo...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest