Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-07-17 |
Uostamiesčio savivaldybės valdoma bendrovė „Klaipėdos vanduo“ praneša, jog įsigijo skambučių centro paslaugą. Naujoji paslauga esą leis klientams daug greičiau gauti atsakymus telefonu į jiems rūpimus klausimus, susijusius su įmonės teikiamomis paslaugomis.
„Šių metų pradžioje gauti klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai parodė gana aukštą klientų pasitenkinimo lygį, lyginant su bendru šalies komunalines paslaugas teikiančių įmonių vidurkiu. Visgi, kaip tobulintiną sritį matėme klientų užklausų valdymą. Taigi, šiemet didelį dėmesį skiriame ne tik infrastruktūros rekonstrukcijai, bet ir klientų patirties gerinimui. Norime, kad gyventojai galėtų dar patogiau ir operatyviau gauti jiems aktualią informaciją“, – pranešime cituojamas „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
Klientai nuo šiol darbo dienomis konsultacijas bendruoju telefonu +370 46 220 220 galės gauti ir po darbo valandų, kadangi skambučiai priimami nuo 7 val. ryto iki 20 val. vakaro. Įvykus avarijoms ar pastebėjus galimus tinklų gedimus, apie juos nedelsiant bet kuriuo paros metu galima pranešti tuo pačiu telefono numeriu, pasirenkant meniu 1.
13 mėnesių laikotarpiui ši paslauga, įsigyta iš UAB „Infomedia“, įmonei atsieis iki 199 650 eurų. Vieno įeinančio skambučio aptarnavimo tarifas – 1,59 Eur be PVM, išeinančio – 70 centų.
Esant poreikiui, klientai gali atvykti gyvai konsultacijai į bendrovės Klientų aptarnavimo centrus, esančius Klaipėdoje (Ryšininkų g. 11) ir Gargžduose (Laugalių g. 2B).
Įsitikinau šiandien kokia ta paslauga. Išvardijo visas 4 paslaugas ir niekas neatsiliepė pagal mano paspaustą skaičių,tik angliškai pasakė ačiū. Taip bandžiau kelis kartus skambinti. Tai Klaipėdos vanduo nesigirkite šia paslauga. Parašiau laišką,t.p. laukiu atsakymo.
200tūkst. eurų už tai, kad galėtum paskambinti bet ne už atsakymo kokybę?