Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-05-25 |
Jau rengiami priešprojektiniai pasiūlymai dėl Naujojo Sodo ir Naujosios Uosto gatvių atkarpų rekonstravimo įrengiant žiedinę sankryžą. Šios sankryžos rekonstrukcija siejama su „Memelio miesto“ kvartalo ir naujo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pastato statyba ant Kuršių marių kranto.

Šiai paslaugai Klaipėdos savivaldybė neskelbiamos apklausos tvarka pasirinko UAB „Urban Line”. Priešprojektiniai pasiūlymai turi būti parengti jau šių metų liepos pradžioje. Už jų parengimą Savivaldybė sumokės 18 150 eurų.
Užduotyje, be kita ko, numatoma „pagal galimybes, projektuoti pėsčiųjų ir dviračių takus gatvių ribose, įvertinus pločius tarp aplinkinių žemės sklypų ir pan.”
Neseniai Eismo saugumo komisija pritarė pasiūlymui žiedinę sankryžą įrengti ir Juliaus Janonio, Švyturio bei Naujosios Uosto gatvių sankryžoje.
Dabar jau pilnai tapo aišku kam ten buvo”reikalingi” naujausi – brangiausi šviesoforai…
vilniečių tradiciškai provincialus Klaipėdai sprendimas. Nors, koks Užsakovas tokie ir sprendimai. Pirma suprojektuojame ir statome naują gyv. kvartalą išspausdami maksimalų užstatymą, o po to stengiamės įgrūsti „patobulintą” naują sankryžą su kažkokiu „inkstu” miesto tranzitinėje gatvėje. Jau neminint faktų, kad tą sankryžą jau kelis kartus nesenai rekonstravome, o ir pačios N. Sodo gatvės jungtis su N. Uosto ne tokia sena. Nežinojome, kad bus plėtra? Dar keisčiau – panaikinome žiedinę sankryžą Pilies/Galinio Pylimo/Minijos g. , Pilies/Priešpilio sankryžoje užteko šviesoforinės, nors transporto srautas Priešpilio g. ateityje tikrai bus didesnis, o čia kuriame kažkokia dirbtinę kliūtį-žiedą/inkstą nors jau senai 4 eismo juostų N.Uosto gatvė, akivaizdu, tranzitinė ir apkrauta maksimaliai. Ir dar be pėsčiųjų perėjos, dviračių takų jungčių pietinėje naujos sankryžos dalyje ir kurią puoš nuostabaus grožio klasco šaldytuvas. Visa tai vadiname – subalansuota urbanistine miesto plėtra.
Kažin kodėl tame sprendime nerodo išvažiavimo iš požeminio Mėmelio miesto garažo. Dėl jo panašu ir skubama su šia sankryža, nes tuoj pasileist didžiulis srautas tiesiai Į Naujojo Uosto gatvę šalia nenugriaunamos kultūros paveldo vertybės. O kur dar kiti būsimi srautai?!! Gerai kad miestas auga, tik gai;a, kad kartais kitų sąskaita, o ne tu kurie pučiasi…
Kažkada tai buvo tūlas valdininkas kuris buvo išnaikinęs autobusu sustojimo aikšteles ir autobusai būdavo privesti sustoti gatvėje kad išleisti keleivius ir tuo metu tas tūlas valdininkas gyrėsi per spauda visam miestui koki gera sprendimą miestas priėmė, tipo sutaupys miesto pinigėliu nereikės remontuoti autobusu sustojimo aikšteliu ir tt, bet praėjo keletas metu ir tas vėl iš naujo pradėjo įrenginėti išardytas sustojimo aikštelės, bet va ne to tūlo valdininko saskaita o mūsų miestiečiu mokesčių saskaita o šiandien tas tūlas valdininkas yra garsaus politiko Tumos patarėjas, tad tokie Nobelio statuso sprendimai ateina iš tokiu ar panašių politiku ir jų patarėju, šiandien kad reikia žiedines sankryžas daryti, ryt kad vėl atstatyti šviesoforus. Šiaip jeigu Memelio miestui reikia patekti i miesto gatvių infrastruktūra, tas patekimas neturi būti miestiečiu nepatogumu sukūrimo saskaita, lai įsirengia požeminius įvažiavimo tunelius i pagrindines gatves ir problemų nebus, ir tai pasidaro savo saskaita o ne miesto. Dabar kas tas Memelio miestas?, bus pusiau miegamasis kvartalas tokioje vietoje ir su prikaišiotomis auto kvartalo gatvelėse – keista kad miestas ta vieta leido privatizuoti ir statybas vykdyti o ne visuomeninei poreikiui palikti lik gyventu tik viena diena. O kad leido gyv. kvartalą statyti tai išvis klaida. O fiziškai žiūrint i statinius jau dabar išryškėja kad pagal aukštingumą, monstras senamiesčio aplinkoje, o iki senamiesčiui skirtos ar tinkamos pastatų išores architektūros gero skonio kad turėtu išliekama verte kaip iki menulio su dviračiu.
Tas rajonas yra bent kažkokia galimybė sukurti normalų priėjimą prie marių. Koks dar visuomenės interesas, geriau eitumet agituoti už klasco gargarų griovimą iš miesto centro
Tilžės- šilutės žiedą dėl srautų perprojektavom į šviesoforinę, o šią ir taip apkrautą, bet jau artimiausioje ateityje ir dar labiau apkraunamą sankrįžą versime žiedu. Žiūriu į kalendorių ir deja ten roso ne balandžio –
1-oji. Deja ši klaida kainuos ne tik kažkieno postą bet ir mūsų visų laiką.
Isivaizduoju eiles:) trys nauji objektai iskaitant ir policijos buvusius pastatus… bet rajpnas bus grazus!:)
Absurdiškas projektas