Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-07-18 |
Ketvirtadienį Palangoje pasigirdo pirmieji sportinių automobilių garsai – jau tradiciškai Vytauto gatvėje vyko komandų prisistatymas bei super sprinto varžybos, kuriose šešiolika komandų varžėsi dėl pirmosios šių metų pergalės. Iš arti pamatyti automobilius ir susipažinti su komandomis susirinko gausus palangiškių ir miesto svečių būrys.

Organizatorių nuotr.
Sieks savo pergalių
Nors jau 26 kartą vykstančiose lenktynėse prie starto linijos stojo vos 16 komandų, visi sutartinai tvirtino, kad automobilių sąrašas vertas pasaulinės scenos: net septyni „Porsche“ bolidai, trys „Audi“, du BMW, po vieną „Lamborghini“, „Mercedes-Benz“. Taip pat starto liniją kirto ir puikiai šių lenktynių žiūrovams žinomas raudonas „Lada“, o bene daugiausiai žvilgsnių sulaukė lenktynėse labai retai sutinkamo kėbulo tipo automobilis „Volkswagen Caddy“.
Vienas iš šio ekipažo vairuotojų, pirmą kartą startuosiantis „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse Kristupas Šablinskas sakė, kad nuotaikos prieš startą puikios, o tikslą komanda taip pat žino tiksliai – laimėti.
Tiesa, automobilių iš Štutgarto dominavimas neatsitiktinis – net 15 kartų iš jau 25 įvykusių lenktynių ant aukščiausios pakylos lipo būtent „Porsche“ automobiliais važiavusios komandos.
Vienos iš „Porsche“ automobiliais lenktyniaujančių komandų „RIMO & LKU by EQUPAY.CH“ vadovas Aurelijus Rusteika sakė, kad jie čia atvyko laimėti.
„Atvažiavome laimėti ir padarysime viską, kad taip įvyktų. GT3 nėra greičiausias automobilis trasoje, tad turėsime galvoti apie strategiją. Lietus trasoje taip pat gali būti mums į naudą“ , – kalbėjo jis.
Vienas šios komandos lenktynininkų, Benjaminas Barkeris iš Didžiosios Britanijos, džiaugėsi galėdamas jau trečią kartą startuoti Palangoje ir 1006 kilometrų iššūkį pavadino lietuviškuoju Le Manu.
Komandoms prisistatant, automobilių sporto gerbėjai, apsupę vis dar tviskančius, spalvingus sportinius automobilius, taip pat turėjo progą atsigaivinti renginio rėmėjų „Aurum“ ledais bei „Volfas-Engelman Ice Non-Alco“ nealkoholiniais gėrimais.
Kaip ir praėjusiais metais, visos komandos lenktyniaus „Hankook“ padangomis. Prieš dvejus metus šio reikalavimo buvo atsisakyta dėl šių padangų gamintojus ištikusios nelaimės.
Renginio organizatorius D. Jonušis sako, kad visiems vienodos padangos leidžia dar labiau sulyginti komandų, o tai tik padidina lenktynių įdomumą tiek sportininkams, tiek ir žiūrovams. Kadangi orų prognozės žada permainingus orus, didelę dalį rezultato sudarys sėkmingas vienokio ar kitokio mišinio padangų pasirinkimas, sukelsiantis daug galvos skausmo ne vienos komandos vadovui.
Iškovojo pirmąsias taures
Po iškilmingo komandų pristatymo Vytauto gatvė trumpam tapo lenktynių trasa – čia įvyko tradicinės „Volfas-Engelman Ice Non-Alco Super Sprint“ varžybos. Sportininkai čia turėjo įveikti maždaug pusšimčio metrų sprintą ir pilnai sustoti tiesiosios pabaigoje.
Greičiausiai šį iššūkį šiemet įveikė „Baltic Karting Academy“ komanda su „Porsche Cayman Clubsport“. Automobilį vairavęs Vilius Reškevičius „Volfas-Engelman Ice Non-Alco Super Sprint“ užtruko vos 5,82 sekundės. Antrą greičiausią laiką užfiksavo Dovilas Čiutelė su „Lada 2104“ – nuo lyderio atsiliko vos 0,21 sekundės ir trasą įveikė per 6,03. Trečioje vietoje „Bio-Circle & HSG by SWAG“ komanda su „Audi R8 LMS GT3 EVO II“. Sprinto užduotyje Karolis Jovaiša užtruko 6,43 sekundės.
Popietę visi įvykiai persikėlė į laikinąjį lenktynių miestelį ir pagrindinę „Aurum 1006 km lenktynių“ trasą, kurią jau išbandė savo važiavimus surengę „Porsche“ klubo Lietuva“ nariai, atrankos varžybas pradėjo Drag‘o lenktynių dalyviai. Pirmąsias treniruotes popietę pradėjo ir šeštadienį dėl pagrindinio lenktynių trofėjaus kovosiantys sportininkai.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Parašykite komentarą