Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-07-18 |
Susisiekimo ministerija skelbia, jog šiomis dienomis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis dirba Klaipėdoje, kur su komanda apžiūri strategiškai svarbius pajūrio infrastruktūros objektus, susitinka su vietos susisiekimo sektoriaus atstovais. Vizito metu ministras pristatys planuojamus pokyčius, kurie palies tiek poilsiautojus, tiek vietos bendruomenę.

Ministras pristatys sprendimus, susijusius su biurokratijos mažinimu, bilietų kainomis keleiviams, valdymo struktūrų optimizavimu, efektyvesne viešojo sektoriaus įmonių veikla bei tvarios infrastruktūros plėtra. Taip pat numatyta pristatyti kitus šiuo metu vykdomus infrastruktūros projektus, tarp jų – pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtrą, dviejų lygių pėsčiųjų perėjos įrengimą Pušyno ir Parko gatvių tęsinyje bei Klaipėdos pietinio aplinkkelio projektą. Dėl pastarojo šiuo metu vyksta paslaugų pirkimo procedūros, susijusios su aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimu.
Numatomus pokyčius ministras žada pristatyti spaudos konferencijos metu.
Atnaujinta. Pranešama, jog E. Sabutis ketvirtadienį susitiko su Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) vadovybe ir nariais. Susitikimo metu aptarta daugybė aktualių klausimų, susijusių su Klaipėdos uosto veikla, o vėliau ministras su komanda apsilankė net septyniose uosto krovos kompanijose, kur iš arti susipažino su jų veikla.
Tai jau antrasis šiemet LJKKA narių susitikimas su Susisiekimo ministerijos vadovybe – šįkart buvo grįžta ir prie temų, aptartų dar sausio mėnesį vykusiame susitikime. Vienas iš asociacijos akcentuotų klausimų – siūlymas atnaujinti Transporto komiteto prie Vyriausybės veiklą. Šį siūlymą LJKKA atstovai dar kartą priminė, pabrėždami tokio komiteto svarbą.
Daug dėmesio skirta ir praktiniams bei teisiniams uosto veiklos aspektams – Klaipėdos uosto rinkliavų ir žemės nuomos tarifų klausimams, kurie šiuo metu reglamentuojami Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme. LJKKA nariai išreiškė lūkestį, kad prieš teikiant įstatymo pakeitimus viešam svarstymui, jie bus detaliai aptarti su socialiniais partneriais.
Akcentuota, kad LJKKA visada buvo aktyvi teisėkūros procesų dalyvė, o specifiniais Klaipėdos uosto veiklos reguliavimo klausimais visada buvo ieškoma bendro sutarimo tarp verslo ir valdžios institucijų, ypatingai tarp uosto kompanijų ir Susisiekimo ministerijos bei jai pavaldžių Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Lietuvos transporto saugos administracijos.
Parengta pagal pranešimus spaudai
gal šiam ministrui kas nors primins visų jo buvusiųjų ministerių pažadus nuo 2007metų iškelti iš miesto tranzitinį geležinkelį. Ar kaip ir Skuodis su savo vice – „…pirmą kartą apie tai girdime…mums niekas apie tai nieko nesakė… būtinai inicijuosime planus….” ?