Baltijos ir Taikos pr. sankryža: malonė – tik pėstiems (12)

Miestas, Svarbu
Avatar photoArtūras Šulcas
2025-08-14

200 tūkst. eurų Klaipėdos savivaldybė įsipareigojo sumokėti už Baltijos ir Taikos prospektų žiedinės sankryžos pėsčiųjų takų bei laiptų paprastąjį remontą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Sutartį dėl šios žiedinės sankryžos pėsčiųjų takų ir laiptų paprastojo remonto darbų savivaldybė pasirašė su UAB „Vigrinda“. Sutartis galioja iki kitų metų vasario, tačiau joje numatyta, kad darbai turi būti atlikti per keturis mėnesius nuo statybvietės perdavimo rangovui.

Techninėje specifikacijoje nurodoma, jog sena susidėvėjusi pėsčiųjų takų plytelių danga bus keičiama į naujas betonines plyteles, bus įrengiama reljefinė juosta neįgaliesiems, remontuojamos akmeninės laiptų pakopos, atnaujinamos betoninės nuovažos. Rangovas įsipareigoja pagaminti ir įrengti laiptų turėklus.

2023 m. vasarį savivaldybė pranešė, kad pasirašė šios žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos 847 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „TEC Infrastructure”. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus. Tačiau jau rugpjūtį nauja valdančioji dauguma priėmė sprendimą nutraukti projektavimą. Tokia prioritetų kaita Klaipėdos mokesčių mokėtojams kainavo beveik 180 tūkst. eurų. Už jau atliktus darbus projektuotojams sumokėta 135 930,14 Eur ir dar 42 tūkst. eurų atseikėta kaip netesybos.

Bus remontuojamos akmeninės laiptų pakopos, atnaujinamos betoninės nuovažos. Palmiros Martinkienės nuotr.

„Šiandien ten nėra tokių baisių srautų, kad ten kas nors stotų. Baigiama Šilutės plento ir Baltijos prospekto rekonstrukcija, plius, planuojame pagerinti susisiekimą per Lypkių gatvę į Statybininkų prospektą. Kai po rekonstrukcijos pilnai paleisime eismą per Baltijos pr.- Šilutės pl., pasižiūrėsime, kokia situacija yra šioje sankryžoje: gal tokių didelių darbų čia ir nereikės daryti”, – tuomet sakė vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Dar 2010 m. šios sankryžos rekonstravimo projektą buvo užsakiusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Tačiau dėl nebaigtos planavimo procedūros (negauto statybos leidimo) šio transporto mazgo rekonstrukcija nebuvo pradėta. Direkcija samdė ir pinigus už projektavimą tada sumokėjo UAB „TEC Infrastructure”.

Žymos: | | | | |

Komentarai (12):

Atsakymų į “Baltijos ir Taikos pr. sankryža: malonė – tik pėstiems”: 12

  1. Meluojate parašė:

    Prie ko tarybiniai laikai ? Tais laikais už valstybės turto iššvaistymą bausdavo , gal kaip tik reikėtų prisiminti ? Sovietija – rusiškai.

  2. Ech. parašė:

    Gales toliau uosto furos per visą miestą redieti,ir stoveti prie Baltijos pr/Taikos pr.žiedo.

    • > Ech parašė:

      O per kur tas furas, kurias buvę miesto valdyme liberalieji paleido per Baltijos pr , dabar būtų galima paleisti ? Ech …jiems buvo dzin klaipėdiečiai …Net aplinkkelio projektą padėjo į stalčių …Ech …

    • > Ech parašė:

      ir smailina dabar spyglio plunksną tas, kuris dalyvavo furų ” paleidimo procese ” per Baltijos pr. bei spaudžia ” mygtukus ” , kurie mums skaitantiems skauda , o jam nieko …..jis ne prie ko ….Ech …Ech…

  3. Albina parašė:

    Na Baltijos.-Taikos pr.sankryžą tai tikrai reikia remontuoti ir sutvarkyti,nes yra kritinės būklės,nei su neįgalumo vežimėliu,nei su vaikų vežimėliu gali pravažiuoti.O ir pėstiesiems…duobės,vandens klanai kai palyja, grindinys apgailėtinos būklės.Labai tikiuosi kad bus pradėti darbai.

  4. Vėl kiršina nieko nežinančius ? :) parašė:

    nes vėl negerai ? Daro aikšteles – parkofkės , daro pėstiesiems – malonė 🙂 Nežinau kokių reikia būti ” smegenų” , kad nesuvokti ….

  5. Marijus parašė:

    Žulikas valdžioj ne snomalija, tai norma…

  6. Edis parašė:

    Svarbiausi darbų kokybė.Turėklai turi būti cinkuoti,o ne dažyti.Nes po poros metų reikia viską perdažyti.Geriausiai tai nerūdijančio plieno,bet tokių niekas nedės.Laiptai iš granito turi palikti,o ne iš plytų,kurios nukrenta.Bet granito kogero nebeliks po remonto,privatizuos koks prorabas.Visi darbai yra porai metų,paskui pradeda griūti,lūžti,rūdyti.Niekas netikrina,niekas nebebijo.

    • Netikrina, parašė:

      nes tai visiems į naudą.Pavyzdys – via Baltika, pernai pridavė , šiemet jau remontuoja.Procesas vyksta nepertraukiamai.Keičiasi valdžios, keičiasi rangovai, visi nori, visiems reikia.Tas pats ir Klaipėdoje.Pavyzdžiai – baseinas, Dangės skveras, Rumpiškės. .Ir taip jau daug metų.Kaltų nėra ir nebus

    • Meluojate parašė:

      Baseiną ir patikrino, ir į teismą padavė . Kiek šiai valdžiai iš biudžeto reikėjo grąžinti ? Skaičiai kažkur apie 4 milijonus ?

    • Meluojate jūs parašė:

      grąžinti iš biudžeto, reiškia ištratinti , arba vogti nebaudžiamai.Biudžeto pinigai priklauso visiems mokesčių mokėtojams.Sovietijoje buvo terminas -„valdiški pinigai”, laikas pagaliau jį pamiršti.Valdžia neturi nė cento, viskas priklauso mokesčių mokėtojams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika, Svarbu

Skundė už nuomonę apie Atgimimo aikštę (18)

Klaipėdos savivaldybė apskundė Tarybos narį, konservatorių Andrių Dobranskį už jo nuomonę, paskelbtą „Atviroje Klaipėdoje”, kuria jis pasidalino ir savo paskyroje ...
2025-12-09
Skaityti daugiau

Miestas

Dalį priedangų aprūpins elektros generatoriais

Klaipėdoje šiuo metu yra per 120 priedangų, kuriose, įvykus ekstremaliai situacijai, prisiglausti galėtų 36 tūkstančiai gyventojų. Uostamiesčio savivaldybė perka 28 ...
2025-12-07
Skaityti daugiau

Transportas

Eismo sąlygos Herkaus Manto gatvėje nesikeičia (1)

Elektrinių automobilių vairuotojams pradėjus nerimauti, jog Herkaus Manto gatvės „A” juostoje nyksta ženklinimas, teisiškai leidžiantis netaršiems automobiliams ja važiuoti, Klaipėdos ...
2025-12-06
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This