Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-09-05 |
Spyglio agentams pavyko užfiksuoti istorinę akimirką, kai meras Arvydas Vaitkus begėdiškai kalbėjo žmonėms tai, kuo jis pats tikriausiai nė truputėlį netiki: „jokio krovininio transporto mes nematom ir jo čia būti negali“. Buvusio Rybporto, pardon, Žvejybos uosto paribio moterys, sprendžiant iš jų veidų ir skrybėlių, irgi nė per nago juodymą tokiais mero tauzalais netiki.

Žino, mūsų mielosios, kad šis veikėjas vieną kalba, o kitą daro. O ką jis kalba, kai susitinka su uosto įmonių vadovais, nieko bendro neturi su šiais jo skiedalais: „Apie tai kalbėjom bent porą kartų su buvusiu, esamu <…> susisiekimo ministru. Ir labai aiškiai išreiškėm savo poziciją, kad čia jokio krovininio transporto mes nematom ir jo čia būti negali”. Mat meras į žmones eina be skrybėlės, nors šiaip ją mėgsta.
Mero skiedalais ir savo pačios žodžiai netiki ir seimūnė Ligita, bet irgi žmonėms makaronus ant ausų kabina, esą, „jei miesto meras bus principingas, kreipsis į Vyriausybę ir paprašys, kad būtų peržiūrėtas prašymas šitą teritoriją atiduoti žmonėms“.
O ir susirinkę į protestą žmonės šia veikėja netiki, nes žino, kad Ligita, labai artima dabartinei Lietuvos valdžiai ir norinti aplinkos ministre būti, š… mala.
Nes atsimena žmonės, kad uosto bendrąjį planą, pagal kurį jis dabar spaudžia miestą, ruošė Uosto direkcija, kai jai vadovavo tas pats A. Vaitkus, tada aiškinęs, kad „ruošiamas uosto bendrasis planas yra labai svarbus uosto ateičiai ir jo plėtrai“.
„Labai svarbu, kad uosto bendrasis planas padės operatyviau vystyti uoste projektus. <…> Turint šį planą, planuojant statybą, atskirai planuojamai teritorijai nereikės rengti detaliųjų planų. Dėl šios priežasties uosto ir valstybei svarbūs statybos projektai bus įgyvendinami greičiau. <…> Sukūrus darnų uosto bei transporto infrastruktūros karkasą bus sudarytos palankios galimybės sparčiai įgyvendinti krovos kompanijų vystomus investicinius projektus“, – prieš dešimt metų suokė tas pat A. Vaitkus.
O patvirtino tą planą valstiečių, po kurių skvernu pritūpusi yra Ligita, vyriausybė…
Bet visi prasimankštino liežuvius ir kojytes. O tai sveika ir yra sveikintina. Ir gražiai fotografavosi, tik ta nuotrauka liūdna liūdna lyg Brisiaus galas gavosi…
*Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio ir jo draugų humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, lėkštas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos“ rubrikose.
Elementarus padorumo nebuvimas, pačio parašas ant Klaipedos uosto bendrojo plano ir siūlyto 4 varianto – maksimalios uosto plėtros. Kaip taip makaronus galima kabinti be jokios sąžinės.
Ta Girskienė tai bobelė kur tik kas- tuoj prisistato , svarbu, kad ji matytųsi. O kad iš jos tik pirxsčijimai kaip į vandenį – burbulai kyla ir smarvė aplink sklinda…
Girskienė prisidirbusi yra, todėl ją su kompromatais paėmė visko ką lieps vykdymui. Apskritai ten kitokie filtro ir nepraeina. Lobistų interesams ginti savo gyvenimą pasigerinti
bent vienas seimo narys, kuris kažką daro dėl Klaipėdos, t.y. pildo pažadus savo rinkėjams. Tai Ligita Girskienė.O uosto skverbimasį į miesto teritoriją visada laimina miesto valdžia.Taip buvo ir su klasko palapinėmis ir šiuo atveju, su ” ryportu” .Ar prisimenate kas vadovavo miestui nuo pat 2000 – ųjų iki 2024 – ųjų?
Tegyvuoju AŠ!!! Valio draugai!!! O liberalams, ir ypač Gentvilui iki šiol jaučiu neapykantą ir keršiju kiek galiu, nes neleido man, milicininkai, uosto vadovo poste dinderį mušt ir š*dą malt!!! Todėl ir samdau už biudžeto pinigus prorussiškus tituškas, kad mane viešoje erdvėje gintų. Bo pats tai tik tarybiniais lozungai raižyta moku apie tai kaip Klaipėda neva tai klesti, nors man valdant kad metus nuo potvynių bent kartą skęsta., į aš tik lėšų apie permainų būtinumą ir klimato kaitą…
gal pavyks sudėlioti nors skaičius , nes rašyba sudėtinga ___ A. Vaitkus išrinktas į miesto tarybą 2019 atidirbo kadenciją , dabar išrinktas meru . O Neto terminalo įmonės , kurios vadovas Tomas Eirošius, direktorius
Amžius:
1 m. 9 mėn. 6 d._____ P.S. na ir kaip čia būtų galima įžvelgti Vaitkaus „pėdsaką ” ? Primenu šiandien 2025 m rugsėjis 😀 negi dar nesuprantate koks pavydas yra užvaldęs liberspyglį ? 😀😃🙂
Pasiskaityk kas yra uosto bendrasis planas ir kokią jis turi įtaką miestui, kokius sprendimus užprogramavo. Negalvok, kad visi čia durni ir neįkerta tavo demagogijos ir propagandos.
Bet tai kai sutrydo Vaitkaus gizelis, kad pats net nebemato, kad savo komentaruose patvirtina, jog Vaitkus uosto bendrąjį planą rengė, nes dirbo gi 2013-2019.
Ačių, Ilma, kad žmoniems ir Spigliui priminėt, kad dėl visko kalti liberalai. Tik dar Landzbergį su konservatoriais pamiršot pridėt.
jus reikia užjausti 🙂 😀 Žemė ” atiduota ” uostui berods 2011 kaip sako verslininkas , o Vaitkus kuosto vadu dirbo ir planą ruošė jau po ” atidavimo ” 🙂 Nesupratote ? Nedirba uosto vadovu nuo 2019 m !!! O verslininkas išsinuomojo kada ?
Liberalams , nes tuo metu uosto vadovas buvo liberalas E. Gentvilas , Vyriausybėje ,beje kurios premjeras buvo konservatorius Kubilius , Susisiekimo ministru dirbo liberalas E.Masiulis 😀 Nieko nežinote ….joooo
Nesupratau prie ko Ligita ji atvirkščiai surinko ir spauda ir žurnalistus pakvietė,kad sprestus klausymas.
Liberalams reikia ačių sakyti kad nesąmonių pridarė prie ko Ligita ir Lietuvos žalieji Spiglis melaginga informacija skleidžia žmoniems, Liberalai viska tai padarė.
A. Vaitkus dirbo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generaliniu direktoriumi (2013–2019). Buvo išrinktas Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos nariu 2019 m. Nuo 2023 m. balandžio eina Klaipėdos miesto mero pareigas.[2]_______P.S. na nepavydėk taip labai , kad yra geresnių, padoresnių už liberalius nevykėlius :🤣
Iki A. Vaitkaus dirbo E.Gentvilas , dabar politinės korupcijos byloje nuteistos partijos Liberalų sąjūdis atstovas ____2009–2012 m. VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.[1]_____
kur priėjo Girskienė, ten gavosi šnipštas…..beje, kaip visada…..iš tuščios puodynės visada sklinda tik tuščias aidas…ką ir bepridursi..
O kas padarė Klaipėdai daugiau nei seimo narė L.Girskienė ? Gal galite konkrečiai ? Liberalai ? Konservatoriai ? Ar nors žinote ? Gal reikėtų susilaikyti nuo pliauškalų apie puodynes …nes aš žinau seimo narės svarbius darbus klaipėdiečiams .
Teisingai, pritariu!
, bet tikiuosi aš nesusipykęs jumoro jausmu ir tinkamai jį supratau ? 😀
humoru 😁
Na, spygly , negi liberalus pavydas taip ” užpylė akis ” ? 😀
Verslininkas sako berods 2011 !!! ___Suprantame, kad yra neigiama reakcija. Bandėme apraminti, bet nelabai nori klausytis. Esmė, kad žemės uosto direkcijai planai yra perduoti berods 2011 m. Ten vyko įvairūs sprendimai, detaliųjų planų koregavimai ir t. t. Viskas buvo viešai ir žmonės turėjo laiko tam pasiruošti ir paprieštarauti tiems sprendimams“, – pastebėjo T. Eirošius.______ 2015 m Pradedamas rengti uosto bendrasis planas
Rgp 07 2015
Pasirašyta sutartis dėl uosto bendrojo plano rengimo. Konkursą laimėjo trijų bendrovių konsorciumas – pečius surėmė UAB „Sweco Lietuva“, UAB „Kelprojektas“ ir UAB „Urbanistika“. Bendrojo plano sprendiniai rengiami 15 metų, o koncepcija – 25 metų laikotarpiui.
„Labai tikimės, kad po poros metų planas jau bus parengtas. Vieni iš esminių tikslų – išgilinti laivybos kanalą iki 17 metrų, rekonstruoti molus, pradėti procedūras dėl papildomų plotų, skirtų uosto reikmėms. Ties Kiaulės nugara planuojama suformuoti papildomą žemės plotą su jungiamąja sausumos dalimi, užpilant akvatorijos plotą. Tam reikėtų į planus dar neįtrauktų investicijų, bet tokio pusiasalio atsiradimas padidintų uosto konkurencingumą. Šioje maždaug 1500 ha dalyje būtų galima kurti pramonės bei logistikos klasterius. Jie teiktų naudą ne tik uostui, per kurį padidėtų tranzito srautai, bet ir miestui, nes būtų sukurta daugiau darbo vietų, o tai reiškia, jog į miesto biudžetą būtų surenkama daugiau gyventojų pajamų mokesčio. Ekspertų teigimu, tokio masto projekto įgyvendinimas – šiuo metu yra unikalus visoje Europoje. Tikimės, kad įgyvendinti šiuos ambicingus planus galėsime pasinaudoję ES parama“, – pasakojo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Pliauškia bele ką 😀 liberalus cinizmas ” užpylė akis iki užsiputojimo 😀 Teritorija ” atiduota ” uostui dar 2011 m . Meras nebuvo nei uosto vadovas , nei dirbo seime, nei savivaldoje . O dabar meras pasakė ___piketą atvykęs Klaipėdos miesto meras Arvydas Vaitkus gyventojams patvirtino, kad į šią teritoriją krovininio transporto eismui yra draudžiama važiuoti ir draudžiamųjų ženklų jis „nesiruošia nuimti“.
„Tikiuosi, kad ši vyriausybė išgirs žmones ir supras, kad uostą reikia vystyti ten, kur nėra didžiulio kiekio gyventojų, kur gyventojams po langais nebūtų statomi krovos terminalai“, – kalbėjo meras._______P.S. pavydėkite tyliai , libernevykėliai 😀 su skrybėlėmis ir be jų.