Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-10-28 |
„Sodra“ skelbia, kad nuo lapkričio visi jo klientų aptarnavimo skyrių priimamieji ir skambučių informacijos centras penktadieniais darbą pradės viena valanda vėliau – nuo 9 val.

Tarp 8 ir 9 valandos penktadieniais „Sodros“ darbuotojai esą skirs laiką mokymams, kvalifikacijos kėlimui, teisės aktų analizei bei susipažinimui su įstatymų pakeitimais. Taip neva siekiama užtikrintikokybiškesnį klientų aptarnavimą ir nuolatinį specialistų tobulėjimą.
Visoje Lietuvoje veikia 56 „Sodros“ klientų priimamieji, kuriuose per savaitę aptarnaujama apie 10 tūkstančių gyventojų, o per dieną apsilanko beveik 2 tūkstančiai klientų.
„Sodros“ informacijos centre dirbantys specialistai kasdien konsultuoja klientus telefonu +370 5 250 0883 pensijų, išmokų, įmokų klausimais. Jie taip pat atsako į elektroninius paklausimus.
Kasdien vidutiniškai aptarnaujama apie 4 tūkstančius skambučių, atsakoma į 400 elektroninių paklausimų ir interneto pokalbių. Vidutiniškai vienas konsultantas per dieną atsako į 70 skambučių, o vidutinė specialisto pertrauka tarp skambučių trunka 8 sekundes.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Parašykite komentarą