Atgimimo aikštė: meras jau kalba ir apie užpylimą žeme (57)

Miestas, Svarbu
Avatar photoArtūras Šulcas
2025-11-28

Nors virš Atgimimo aikštės ateities tvyro visiška nežinia, Klaipėdos meras tikina, jog priimant sprendimą ją rekonstruoti įrengiant daugiaaukštį požeminį parkingą buvo išnagrinėta „kiekviena mažiausia detalė, kur ir kokios gali būti rizikos“. Tačiau dabar jis jau neatmeta, jog ši miesto širdyje esanti aikštė gali būti tiesiog „uždengta geotekstile ir užpiltos žemės“.

Atgimimo aikštė
Martyno Vainoriaus nuotr.

Meras ketvirtadienį vykusio Miesto tarybos posėdžio metu, atsakydamas į opozicjos klausimus, eilinį kartą aiškino, kad kompetentingos institucijos esą buvo nurodžiusios, jog „bet kokia projekto korektūra, bet kokia menkiausia detalė, kurią reikėtų keisti, tai būtų dar 5 metai prarasti“.

Atsakydamas į konservatoriui Andriui Dobranskiui A. Vaitkus teigė, jog dabar „sprendimai gali būti patys įvairiausi: neleisti nieko, tada kas atsitiks, turbūt, būtų įdomu visiems tarybos nariams arba visuomenei, kuri mūsų klauso, gali būti ir taip, kad bus uždengta geotekstilė ir užpiltos žemės“.

Meras gynėsi, kad ne jis anksčiau viešai pareiškė, jog Atgimimo aikštė bus rekonstruota per 16-17 mėnesių: „Ne aš viešai pareiškiau, kad planuoju darbus atlikti, o rangovas tai pareiškė“. Ir kaltino A. Dobranskį dezinformacija.

„30 mėnesių terminas man nelabai patinka, bet kalbėjome su rangovu, kad atsiskaitymai bus preciziškai tiksliai, ko labiausiai rangovai bijo. Labiausiai jaudinanti dalis yra archeologiniai tyrinėjimai, bet jei viskas vyks sklandžiai, 17-19 mėnesių gali užtekti“, – 2024-ųjų liepą vaikščiodamas po aikštę su rangovais kalbėjo A. Vaitkus.

Meras įtikinėjo Tarybos narius, jog pasirašant darbų sutartį, nebuvo žinoma „apie buvusio užstatymo liekanų kažkokį tai išlikimo laipsnį“. Esą ir šiandien dar negalima pasakyti, kas iš tų liekanų yra kultūros vertybės.  

„Keistai skamba, kad komisija vos ne iš visuomenininkų priiminėja galutinius sprendimus, kaip mes valstybėje turim elgtis”, – piktinosi A. Vaitkus ir teigė, jog savivaldybė pasisiūlė parengti sprendimus „grindinio dalį, kurią radome šioje aikštėje, integruoti į paviršinę dalį ir parodyti gal net buvusios Biržos gatvės kryptį“.

Jis vėl skundėsi buvusia Vyriausybe, nes „nė vienas žmogus neatvyko į miesto centrą <…>  ir nepasiteiravo, kaip užtikrinti saugumą“, o pokalbiai su ministru esą nedavė jokios naudos.

„Pasikeitus Vyriausybei aš iš karto gavau du karininkus, kurie pradėjo budėt“, – teigė A. Vaitkus ir būgštavo, kad Atgimimo aikštės rekonstrukcijos pabaigos nereikėtų laukti 20 metų, kaip tai atsitiko su  „Salamander” pastato atkūrimu bei retoriškai klausė: „Ar mes to norim savo miestui?“

Žymos: | |

Komentarai (57):

Atsakymai į “Atgimimo aikštė: meras jau kalba ir apie užpylimą žeme”: 57

  1. Jo is parašė:

    Kodel iekam erupi autentika?

    Atstatykit buvusius namus. Gerikite .iedto veida
    Ir grozi,puoskite miesta graziais buvusiais
    Pastatais. Bukit miesto patrrijotais.jonis

  2. Adolfas parašė:

    Kaune po centrine miesto aikšte šalia Karo muziejaus yra požeminis parkingas ir niekam netrukdo, nors ir ten buvo atrasta įvairių senienų. Klaipėdoje kažkokia grupė asmenų yra suinteresuota, kad Muzikiniam teatrui taip reikalingo parkingo nebūtų.

  3. Leninas parašė:

    Užpils žemėmis ir padarys šikinyką šunims. Rekomenduočiau atstatyti Lenino paminklą degeneratai!

    • Leninas tai nebuvo toks pikktss parašė:

      To Leninas ką asmeninis garažas už 24mln gali būti tau nepastatysi??? !ai ai špyga tau ,o ne garaža

  4. O GAL parašė:

    bėda tik ta, kad mūsų tokia trumpa atmintis? Kartu su išsirinktų politikų nesuvokimu, nekompetencija apie miesto planavimą? Tik, ar tai korupcija? O gal tai miesto nūdienos būvis ir jau tapatybės -nekultūros dalis? Tik šiuo atveju A. Vaitkų, ir juo labiau A.Tumą, būtų galima kaltinti, kad prieš tris metus, tapus meru, nenutraukė šios „atgimimo” kvailystės ir tęsė ankstesniųjų miesto vadų pradėtus „aikštės gimdymo” darbus. Nes, jei prisiminsime, tuomet daug kas klykė- „…Vaitkus dar vieną miesto projektą sustabdė…”. Tik, jei prisiminus, ši „požeminė, miesto aikštės, teatro…” kvailystė pradėta buvo kai tuometiniai politikai priėmė sprendimą iš buvusių kultūros namų padaryti muzikinį. Ambicingai ir garsiai motyvuojant – bus greičiau, kitur prapuls europinis finansavimas, čia bus pigesni pamatai. Tuometinis tarybos narys R.Cibauskas net paskaitas skaitė mokydamas kaip ir kur reikia muzikinį daryti. Ar jam, paaiškinsi, kad jau 3 kurso architektūros studentas žino, kad naujam objektui bus reikalingas parkavimas, privažiavimai techniniam aptarnavimui, vieša erdvė – prieigos ir ypač prie visuomeninio pastato. O ne sankryžoje. Jau nekalbant apie likimo valiai paliktą daugiabutį ir dar labiau sudarkytą visą kvartalą. Tačiau, R.Taraškevičius, vėliau V.Grubliauskas, E.Gentvilas ( uosto generalinis) su savo klapčiukais, už valdiškus pinigus pasitelkę medijas to nenorėjo girdėti ir viešai tyčiojosi iš tokių perspėjimų, grasino. Beje, o kas paslapčia šalia „Klaipėdos viešbutis” leido vietoje tuo metu buvusio parkingo statyti KD muilinant akis, kad nieko nežino, o vėliau, vykstant statyboms, kad to parkingo niekam nereikia ? Ne R.Taraškevičius? Va kur buvo totali korupcija. Kažkodėl ir spauda apie tai nieko nerašė 😊. Praėjo 15-20 metų, bet taip niekas ir nepasimokė. Tik, dabar jau neturime ir min 50-70 metų neturėsime miestą reprezentuojančio muzikinio, kurio tiek miestas ir ypač jame dirbantis ir kuriantis kolektyvas tikrai nusipelnė. Panašu, kad neturėsime ir šiuolaikiškai sukurtos buvusios vertingiausios istorinio miesto dalies su pabarba atminčiai. Pamiršome ir prieš porą dešimtmečių parengtą ir priimtą sprendimą- pasidaryti daugiaaukščių parkingų tinklą apie senamiestį ir būtų nereikėję požeminio su visokiais budiniškais „pamatų piginimo“ ekspertais. Kaip ir visos eilės rengtų pasiūlymų apie šią miesto dalį. Kur jie visi? Tačiau dabar turime dar labiau ambicingesnius ir primityvesnius miesto taryboje ir apie miesto planavimą viską išmanančius. Ir taip kas kart pasikeitus miesto valdžiai. Tuo tarpu į savivaldybės architektūros/urbanistikos skyrių priimami dirbti beviltiški mėgėjai, klusnūs pataikūnai kuriems vadovauja nusenę intrigų meistrai pradedant miesto urbanistinės plėtros departamento vadovu. Net treti metai mieste nėra miesto vyriausiojo architekto. Nes, ar normalus specialistas tokiame liūne trokš dirbti? Nebent didelės bėdos spaudžiamas. Tad… miesto urbanistinė perspektyva, kol kas, laukia dar liūdnesnė. Ir tuo pačiu, neišvengiamai, dar brangesnė. Tiek kainuoja miesto politikų miesto „planavimas” kaišiojant naujus objektus kaip ir šios „aikštės“ istorijoje. Tik, ar tai korupcija…kas dėl to kaltas….ir gal miesto rinkėjas? O gal, vis tik, kaip visas civilizuotas pasaulis ir jau daugelis Lietuvos miestų daro, pigiau miestą pradėti patiems ramiai ir nuosekliai planuoti ? Ir viltis, kad gal kažką kažkada mieste turėsime ir civilizuotam pasauliui parodyti? Ar toliau už pigiausią kainą samdysime tuos kurie klusniai vizualizuos politikų įgeidžius ir kuriems giliai dzin ta Klaipėda?

    • sutinku parašė:

      Pasirašau po kiekvienu žodžiu. Kartu noriu pasakyti, kad manau, jog, be stulbinančios klerkų nekompetencijos, vis dėlto esminis tokių sprendimų faktorius – korupcija ir dar kartą korupcija.
      Tik kitą kartą normaliai mąstančiam žmogui neaišku, ar ne iš kartu suprantama, kame slypi kieno interesų ausys.
      O dar kaltesni iš tiesų patys klaipėdiečiai, kurie tai korupcijai leido taip įsigalėti mūsų puikiame mieste, dešimtmečius rinkdami „į valdžią” visokius grubliauskus, taraškevičius ir t.t.

    • Klaipedietis parašė:

      Būtu Klaipėda civilizuotas pasaulis. Apie jokius parkingus net kalbos nebūtu. Vietoj to būtu atstatomi prarasti pastatai ir tiesiamas tramvajus.

  5. XXX parašė:

    Reikia palikti ta vieta kaip korupcijos muzieju, kad visi galetu pasiziureti. Ir pastatyti stenda, kiek buvo isleista mokesciu moketoju pinigu..

  6. Žmogus parašė:

    O kas atsakys už iššvaistytus pinigus buldozeriu stumiant tumos projektą?

    • Žmogui parašė:

      Kaip visada- niekas.

    • Kvailam parašė:

      Kaip BNS informavo Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, automobilių stovėjimo vietos yra būtinos norint įteisinti pastatą.

      Savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti 116 vietų, sutartis galiojanti. Mes tikrai tikime, kad savivaldybė tą įsipareigojimą įvykdys. Turėjome darbinį pasitarimą ne taip seniai, detaliai aptarėme situaciją“, – informavo teatras.

  7. Margarita parašė:

    Gana mistifikuoti tuos,,paveldas,,…atrado kokią molinę šukę ir garbina…Leiskime statyti tokius svarbius ir reikalingus kultūros objektus. Sėkmės ir stiprybės Merui. Klaipėda gražėja ir auga!

  8. Simona parašė:

    Pritariu Merui. Jeigu nesugebi padaryt geriau, geriau nieko nedaryti.

  9. Piktas parašė:

    Tai nelaukite 20m,o atstatykit ,jei gudrūs ,pastatus, o ne garažus rauskit.Dabar rodo salamander kaip pavyzdį,vos ne patys atėjo į valdžią ir atstatė

  10. Kukis parašė:

    Kol visi mals liežuviais – statybos kaina tik didės… Kiek ta centrinė miesto aikštė narys akis visiems: tiek miestiečiams, tiek miesto svečiams. Aišku viena: Parkavimas reikalingas, tos kelios plytos ar kokie tai pamatai nėra vertybes. Judekite bent kiek. Praėjo 3O metų, o centrinė aikštė pats miesto baisuoklis…Neišradinėkite dviračių – kas visai lochai- Kopenhaga už 50min skrydžio – nuskriskite, pasižiūrėti kaip centre požeminis parkavimas susilieja į vieną…jis yra ir jo lyg nėra….

  11. SIAUBAS parašė:

    Kiek dar reikes pinigu,kad atgal Leniną pastatyti.

  12. > melui , tai gal nustokite meluoti parašė:

    Kaip BNS informavo Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, automobilių stovėjimo vietos yra būtinos norint įteisinti pastatą.

    Savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti 116 vietų, sutartis galiojanti. Mes tikrai tikime, kad savivaldybė tą įsipareigojimą įvykdys. Turėjome darbinį pasitarimą ne taip seniai, detaliai aptarėme situaciją“, – informavo teatras.

    • patikslinu parašė:

      Bet Muzikinis įteisintas ir veikia nuo 2024 m

    • > patikslinkite parašė:

      konkrečią datą kada įteisintos statybos . Ačiū. ___Baigta Klaipėdos muzikinio teatro rekonstrukcija: plotas ir kaina išaugo dvigubai . Po penkerius su puse metų trukusios ir 49 mln. eurų kainavusios rekonstrukcijos šeštadienį uostamiestyje bus atidarytas Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, tiesa, kol kas statybos oficialiai neįteisintos.______P.S. 2024 -04

    • Cha parašė:

      Viskas kas neteisėta – tampa teisėta!

    • Anonimas parašė:

      Parkingo po Mokyklos gatvės tiltu prie elektrinės nesugeba įrengti, o čia darys požeminį po sovietų baigto griauti kvartalo griuvėsiais. Superūkvedys tas mūsų meras!

    • Aha parašė:

      O architektai sako, kad nustatant parkingų, tik pakoregavus erdvės galima pilnai atliepti Muzikinio poreikius

  13. Melas parašė:

    Juokinga, kad parkingas esą daromas dėl Muzikinio teatro, o ne dėl Tumos viešbučio ar dar kokių komercinių privačių interesų.
    Dabar puikiai apsieinama be to parkingo, bus apsieinama ir toliau, ypač, kai tiek padaugėjo parkavimo vietų Dangės gatvėje.
    Ir jei kai kurie miesto gyventojai nueina į tą teatrą 3-4 kartus metus, o daugelis – nė karto, tai galima atvažiuoti ir autobusu, kurių ne vienas važiuoja pro miesto centrą, ir taksi.
    Jei, anot miesto valdžios, daugybė žmonių nuolat lankosi M teatre, tai reikėjo jį statyti dideliame naujame žemės sklype, kurių mieste apstu, taip, kaip buvo pastatyta arena.
    Beje, Dramos teatras neturi jokios specialios aikštelės nei antžeminės, nei požeminės, o aplinkinėse gatvėse parkavimo vietų tikrai mažai ir jos būna labai užimtos, bet nuo to gyventojai teatro lankyti nenustojo.
    Koncertų salės lankytojams taip pat pakanka parkavimo aplinkinėse gatvėse.

    • Pletkinate arba nieko nežinote 2023-02 parašė:

      .15min.m/id/aktualu/lietuva/auksines-vietos-masinoms-aistras-keliancioje-klaipedos-atgimimo-aiksteje-bus-pozemine-aikstele-56-1208258______700 vietų pagrindinėje salėje, 186 mažoje salėje, 14 vietų neįgaliesiems – kur realiai turės parkuoti asmenys, apie 1000 žmonių kartu su kolektyvais atvykę į renginį?“ – tarybos posėdyje kalbėjo liberalė Alina Velykienė.

      Skaitykite daugiau: .lrytas.bustas/nekilnojamasis-turtas/2023/02/02/news/klaipedos-muzikinis-teatras-grazeja-bet-pozeminio-garazo-projektas-buksuoja-ji-vadina-mistiniu-25974894

    • Komentaras parašė:

      Puikus pastebėjimas. Tik STR tokie jau reikalavimai, kad turi būti 116 vietų. O kad spektakliai vyksta ne nuo ryto iki vakaro, tai akivaizdu, akivaizdu kad vietos bus rezervuotos viešbučiams.
      Pastaba. Visuomenininkai savo pastabas dėl visko išsakė dar prieš projektuojant. Kiek pamenu gyventojai balsavo nepalaikydami požeminio parkavimo. Kokio lygio turi būti projektuotojai, kad nesusipažinę pilnai su teritorija. Gėdų gėda.

    • Barbora parašė:

      Sutinku ir pritariu100%TIK tos mintys turėjo būti girdimos prieš imantis to rausimo.Mokesčių mokėtojų pinigus mėto į kairę ir dešinę ir dangstosi figos lapeliais.Ir taip metai iš metų,vieni ant kitų purvą pilsto..Kažkokios pilnos skeletų spintos …

  14. Bs parašė:

    Jis niekada neneša jokios atsakomybės ir kaltas nebus niekada. Kalta aplinka, valstybė, institucijos, buvusi valdžia, dabartinė valdžia, būsima valdžia dar kas nors – bet tik ne jis !!! Viena galvoja, kitą sako – trečia daro, o net ir pagautas toliau meluoja ir išsisukinėja.

    • Eikit mokytis ... parašė:

      jei iki šiol nežinote kaip valdomas miestas . Kieno sprendimai PRIVALOMI vykdyti ! Ar meras , nesvarbu kokia jo pavardė , yra vienasmenis valdytojas ar privalo vykdyti miesto tarybos nutarimus ? Nusibodote bemoksliai ” kultūrininkai ” . Nesuprasti , kad garsiai rėki iš kvailumo …na žinote …

    • To Eikit mokytis.... parašė:

      A bent pats supratai, ką parašei 🙂

  15. Už požeminį buvo parašė:

    ir konservatoriai ir liberalai, politinės korupcijos byloje nuteistos partijos Liberalų sąjūdis išrinktieji miesto taryboje . AK tekstas . Konservatorius Petrošius . ___https://www.atviraklaipeda.lt/2019/09/25/pozeminei-automobiliu-stovejimo-aikstelei-po-atgimimo-aikste-yra-daug-priezasciu/______Kodėl palaikiau aikštės su požemine aikštele įrengimo variantą? Tam yra daugybė priežasčių, kurios šiai dienai gal dar ir neaktualios, tačiau jau netolimoje ateityje iš esmės keis situaciją senamiestyje ir jo prieigose.

    Mes turime užtikrinti buvusios valdžios sprendimų tęstinumą, kad miestas judėtų į priekį. Mes privalome tesėti pažadus ir Klaipėdos muzikiniam teatrui, į kurį be didesnio miesto indėlio yra investuojama beveik 24 mln. eurų su miesto įsipareigojimu papildomai įrengti, jei neklystu, 116 stovėjimo vietų, kad projektas galėtų būti sėkmingai priduotas ir pradėtas eksploatuoti.

    Mes, kaip Tarybos nariai, turime stengtis numatyti miesto vystymosi perspektyvas bent 10 metų į priekį, todėl jau šiandien turime atsižvelgti ir į tokius faktus, kaip nuo 2030 m. įsigaliosiantis draudimas miestų senamiesčiuose naudoti iškastiniu kuru varomas transporto priemones, kurioms turime numatyti patogias vietas senamiesčio prieigose.

    • 2020-08-24. Meras Grubliauskas . Tarybos dauguma liberalieji su konservatoriais parašė:

      iš AK __Klaipėdos savivaldybė tikina radusi būdų, kaip Atgimimo aikštės požeminei automobilių stovėjimo aikštelei neišleisti 11 mln. eurų. Teigiama, kad vienos parkavimo vietos kainą įmanoma atpiginti du kartus – nuo 67 iki 30 tūkst. eurų.____Po rekonstruota Atgimimo aikšte jau siūloma įrengti ne 157, o 228 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę. Martyno Vainoriaus nuotr.

      Klaipėdos miesto taryba pernai rugsėjį pritarė Atgimimo aikštės rekonstrukcijos projektui su požemine automobilių stovėjimo aikštele. Politikams buvo siūlyta rinktis vieną iš dviejų alternatyvų. Viena jų – tvarkyti tik antžeminę Atgimimo aikštės dalį, kita – sutvarkyti aikštę, o po ja įrengti automobilių stovėjimo aikštelę.

      Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis tada siūlė palaikyti pastarąjį variantą, nes esą Darnaus judumo plane toje vietoje yra numatytas parkingas, jo ir reikia, nes miesto centre labai trūksta vietų statyti automobilius. Be to, požeminė aikštelė bus reikalinga ir naujajam Klaipėdos muzikiniam teatrui.
      Hidrosfera“ pasiūlė požeminei aikštelei vietoj susikertančių gręžtinių gelžbetoninių polių naudoti laikančiąsias konstrukcijas iš plieninių įlaidų. Tokia praktika įrengiant požeminius parkingus yra taikoma Jungtinėse Amerikos Valstijose, Vakarų Europoje, kitose šalyse“, – aiškino Klaipėdos mero pavaduotojas Arūnas Barbšys._________P.S. MERO PAVADUOTOJAS KONSERVATORIUS A.BARBŠYS .

  16. Oh parašė:

    Oho, miesto merui jau netinka visuomenininkai? Pagal geriausias ruskyno tradicijas taip sakant.

    • > oho parašė:

      ir man netinka , nes jie ne specialistai, o tokie patys kaip aš klaipėdiečiai ! O miesto centre , tik jų dėka iki šiol riogso ir dar ilgai gali riogsoti duobė . Ruskyno tradicijas sėkmingai perėmė patryyyyjotai : laiškų ir prašymų rašymo , taip sakant ” po prosbė trudiasčiksia ” ____ darbininkams prašant .

    • Anonimas parašė:

      Kas yra tie specialistai? Tuma? Vaitkus? Už fabrikuotus pamatus teista įmonė „Statybų archeologija“? Išminuotojai? O gal „žaliasias bangas“ projektuojantys eismo „inžinieriai“, nemokantys skaityti ne tik kad angliškai, bet ir lietuviškai neskaitantys pačios savivaldybės patvirtintų miesto planų.

  17. Tik nevykėliai iki šiol nežino parašė:

    Vaitkus meras nuo 2023 m BALANDŽIO ! O 2023 m. ar ne VASARIO mėn ___Klaipėdos tarybai tvirtinant trejų metų strateginį planą politikai kritikavo administraciją dėl centre nepastatyto požeminio garažo ir įpareigojo imtis darbų, Danės gatvėje didinant automobilių vietų skaičių.

    700 vietų pagrindinėje salėje, 186 mažoje salėje, 14 vietų neįgaliesiems – kur realiai turės parkuoti asmenys, apie 1000 žmonių kartu su kolektyvais atvykę į renginį?“ – tarybos posėdyje kalbėjo liberalė Alina Velykienė.

    Kaip BNS informavo Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, automobilių stovėjimo vietos yra būtinos norint įteisinti pastatą.

    Savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti 116 vietų, sutartis galiojanti. Mes tikrai tikime, kad savivaldybė tą įsipareigojimą įvykdys. Turėjome darbinį pasitarimą ne taip seniai, detaliai aptarėme situaciją“, – informavo teatras.

    Skaitykite daugiau: lrytas./bustas/nekilnojamasis-turtas/2023/02/02/news/klaipedos-muzikinis-teatras-grazeja-bet-pozeminio-garazo-projektas-buksuoja-ji-vadina-mistiniu-25974894

  18. Joris parašė:

    Ir dar. Kam čia daugiaaukštis parkingas? Kiek tos Klaipėdos- atokiau pastačius karietą per kelias minutes gali pasiekti Muzikinį teatrą, Senamiestį. Viešasis transportas taip pat nepergrūstas, jokių bėdų. Mieste dar tiek nesutvarkytų kiemų, kad tuos pinigus galima išleisti prasmingiau. O kad kokiam viešbučiui reikia panosėj parkingo už miestiečių pinigus, negi turėtų mums dėl to galvą skaudėti?

  19. Anonimas parašė:

    „Keistai skamba, kad komisija vos ne iš visuomenininkų priiminėja galutinius sprendimus, kaip mes valstybėje turim elgtis”, – piktinosi A. Vaitkus

    Kur jisai tau nesipiktins. Jei ne visuomenininkai, būtų ramiai toliau galėjęs tą garažą stumti buldozeriu. Tikras kolūkio ūkvedys. Turi zadaniją statyti, ir visų aplinkinių nuomonė jam vienodai šviečia. Be parkingų ir asfalto nelabai kažko daugiau ir sulauksi iš šitos valdžios

  20. kluikos parašė:

    viskas aisku,apsisikoneilinnkarta,reiskianuzkasnkebene fene.

  21. Joris parašė:

    Vaitkus daro viską, kad jo meravimo kadencija būtų pirma ir paskutinė- galės girtis, kad meru buvo du kartus 😀

  22. Tom As parašė:

    Padarykite stiklą, po kuriuo matytusi senoviniai pamatai ir bus žmonėms, renginiams aikštė. Du metus uždaryta, kažkur randam tas mašinas numesti, nereikia tų parkingų

    • Jūra parašė:

      Pritariu ,kad atvirą paveldą, tvarkingai kaip poilsio zoną su suoliukais palikti ,kur gali ir renginiai /spektakliai vykti-kaip daugelyje Europos miestų-jaukus traukos centras gautųsi.Prie ko čia parkingas tokioje vietoje,gali ir Lietuvininkų aikštėje knisti-ne taip toli būtų prasieiti.

  23. Klaipėdietis parašė:

    Suformuoti sklypus ir parduoti NT vystytojams su konkrečiu galimu užstatymu ir vizija tūrių.O gautas lėšas panaudoti daugiaaukščiui automobilių saugojamui pastato statybai.Vietą tikrai galima rasti

    • IZⱯꓘMERAS parašė:

      aš noriu ne daugiaaukščio parkingo!
      Aš noriu parkingo-tunelio su stikliniu stogu Dangėje!

    • Pritariu parašė:

      miestui nereiketu nei euro isleisti, memelio miesto pavyzdys, butus graibsto kaip saldainius, neliko praktiskai, o tas aiksteles prie elektrines irenkit, o Danges skveru pasivaiksciot galima, galiausiai autobusas kelis reisus prasukt gali, jei yra poreikis, tam milijono nereiks

  24. Klaida parašė:

    Gal žemėmis ?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika, Svarbu

Kol kas nutrauktas tyrimas dėl mero ir jo sutuoktinės reklamos

Klaipėdos savivaldybės Etikos komisija nutraukė pradėtą tyrimą dėl viešųjų lėšų naudojimo ir institucinės komunikacijos standartų, susijusį su Arvydo Vaitkaus ir ...
2026-04-17
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Etikos komisija slepiasi už uždarų durų (atnaujinta) (1)

Klaipėdos miesto savivaldybės Etikos komisijos pirmininkas Edmundas Kvederis atsisakė pasakyti, ką savo posėdyje ši institucija svarstys ateinantį penktadienį. Jos darbotvarkėje įrašyta ...
2026-04-16
Skaityti daugiau

Spyglys

Už ką premijuoja savivaldybės kontrolierę?* (8)

Toks klausimas pakilo pamačius, jog Klaipėdos meras siūlo skirti dviejų pareiginių algų dydžio piniginę išmoką, kuri yra beveik 10 tūkstančių ...
2026-04-16
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This