„Klasco” tvirtina intensyviau drėkinanti krovinius, krantines ir kelius

Uostas ir jūra

AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”) išplatintame pranešime spaudai teigia, kad gegužę-birželį prie jos teritorijos esančios oro kokybės tyrimų stotelės nefiksavo jokių kietųjų dalelių paros vidutinės koncentracijos viršijimų, tačiau įmonė esą vis tiek imasi papildomų aplinkos apsaugos priemonių.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Esant tokiems karštiems ir sausiems orams, visuomet imamės papildomų apsaugos priemonių oro kokybei užtikrinti. Intensyviau drėkiname krovinius vandens rūko patrankomis, naudojame transporterius su krovinių drėkinimo sistema, nuolat sekame oro monitoringo stotelės duomenis ir imamės papildomų priemonių kietosioms dalelėms nusodinti. Taip pat ištisą parą keliais automobiliais valome ir laistome pravažiuojamuosius kelius bei krovos zonas KLASCO teritorijoje. Pakilus stipriam vėjui ar škvalui, stabdome krovos darbus“, – pranešime cituojamas „Klasco” generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.

Kartu primenama, kad „Klasco” yra pirmoji uosto bendrovė, įsigijusi ir naudojanti šešias vandens rūko patrankas, drėkinančias krovinius jų krovos vietoje”.

Anot įmonės, krovai naudojami transporteriai su įrengtomis drėkinimo sistemomis virš transporterio juostų ir krovinių perkritimo taškuose.

„Bendrovė pastebi, kad esamoje situacijoje naudojamos priemonės yra efektyvios, o įdiegus papildomas aplinkosaugos plane numatytas priemones, situacija bus dar geriau kontroliuojama”, – rašoma pranešime.

Anot jo, nuo 2018 metų į aplinkosaugos priemones ir krovą spartinančią techniką bendrovė jau investavo daugiau kaip milijoną eurų ir planuoja skirti dar tris milijonus.

Artimiausiu metu planuojama statyti apsauginę sieną, esą sulaikančią vėjo nešamų kietųjų dalelių sklidimą ore, atlikti paviršinio vandens nuotekų valymo įrenginių remontą krantinėse, įrengti autoplovyklą išvažiuojančiam transportui ir įgyvendinti kitas priemones.

Įgyvendindama aplinkosaugos priemonių planą „Klasco” taip pat atliks pilną esamos ir planuojamos veiklos poveikio aplinkai vertinimą, kurio sudėtyje bus vertinamas ir poveikis visuomenės sveikatai.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco” ir miesto valdžios mūšis grįžta į pradinę stadiją

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), teismams skundusi praėjusios kadencijos Klaipėdos miesto tarybos 2022-ųjų pavasarį priimtą sprendimą nepritarti jos planuojamai naujai ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Vėjo jėgainės uoste: statybas jau planuoja ir direkcija

Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią ...
2024-03-04
Skaityti daugiau

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This