Išrinktas Klaipėdos uosto kapitonas

Uostas ir jūra

Klaipėdos uosto direkcija praneša jau turinti naują uosto kapitoną. Juo tapo daugiausiai konkurso komisijos balų surinkęs pretendentas, šiuo metu dirbantis tarptautinėje kompanijoje laivo kapitonu, 49 metų Vladas Motiejūnas.

Laivavedžio išsilavinimą turintis konkurso laimėtojas turi bemaž 27 metų plaukiojimo stažą, iš kurių daugiau kaip 10 metų dirba laivo kapitonu. Šiuo metu jis dirba kompanijoje „Bernhard Schulte Shipmanagement“.

Iš viso buvo gauti septyni pretendentų prašymai leisti dalyvauti konkurse Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitono pareigoms užimti. Įvertinus pateiktus dokumentus, vienas kandidatas atmestas nustatytu terminu jam nepatikslinus pateiktų dokumentų. Šeši reikalavimus atitinkantys pretendentai pakviesti į pokalbį.

„Laivų judėjimą uoste ir jo prieigose reguliuoja Uosto kapitono tarnyba. Kaip ji sklandžiai dirba priklauso nuo jos vadovo – uosto kapitono. Jį rinkomės atsakingai ir kruopščiai. Manau, pasisekė, kad dėl šių pareigų konkuravo stiprūs, didelę jūrinio darbo patirtį turintys laivavedžiai. Visi pretendentai buvo verti šias pareigas užimti, bet labiausiai kriterijus atitiko Vladas Motiejūnas. Jam linkime sėkmės kardinaliame karjeros ir gyvenimo pokytyje, pareigos yra tikrai sunkios ir atsakingos, – pranešime spaudai pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas, padėkojęs laikinai uosto kapitono pareigas einančiam Gintarui Paluckui.

Jeigu konkursą laimėjęs pretendentas nepasirašo darbo sutarties, atsisako užimti pareigas arba konkursą laimėjusį pretendentą į pareigas priimantis asmuo, remdamasis kompetentingos valstybės institucijos informacija apie konkursą laimėjusį pretendentą, priima sprendimą nepriimti pretendento į konkurso būdu laimėtas pareigas, konkursą laimėjusiu laikomas kitas atranką perėjęs ir daugiausia balų surinkęs pretendentas.

Pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymą uosto kapitonu gali tapti laivavedys, mokantis valstybinę ir anglų kalbas bei turintis aukštąjį jūrinį išsilavinimą ir ne trumpesnį kaip penkerių metų plaukiojimo jūrų laivo, kurio bendroji talpa 3000 ir daugiau tonų, kapitonu stažą.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This