Savivaldybėje – viešųjų ryšių pirkimų lietus

Politika, Svarbu

Artėjant rinkimams Klaipėdos miesto savivaldybė perka vis daugiau viešųjų ryšių paslaugų. Šią savaitę paskelbta apie dar du tokius pirkimus: plakatų kūrimą, leidybą ir eksponavimą bei radijo žaidimo – viktorinos organizavimą ir transliavimą.

Šių viešųjų ryšių akcijų tikslas – „šviesti atliekų turėtojus komunalinių atliekų tvarkymo klausimais, informuojant juos apie teisingą komunalinių atliekų tvarkymą Klaipėdos miesto savivaldybėje bei apie tai, kaip nederėtų elgtis ir/ar tvarkyti susidariusias atliekas”.

Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Portalo archyvo nuotr.

Paslaugų teikėjas „sugalvoja ir pasiūlo plakato idėją, maketuoja plakatą, parengia galutinius plakato maketus, spausdina juos, parenka kabinimo vietas, transportuoja plakatus iki kabinimo vietos, kabina plakatus”. Plakato idėją, maketą ir pakabinimo vietą privalu suderinti su užsakovu – savivaldybe. 

Iš viso turi būti sukurta ir pagaminta 50 plakatų. Pusė jų bus iškabinta šiemet, rugsėjo – spalio mėnesius. Kita – rinkiminiais 2023-iaisiais metais, sausio – birželio mėnesiais. Plakatai bus eksponuojami transporto laukimo paviljonuose ir/ar reklaminėse vitrinose Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje. 

Radijo žaidimų – viktorinų yra numatyta 20. Dešimt iš jų turi būti surengta šių metų pabaigoje, kita dalis – 2023 m. I ketvirtį. Vieno žaidimo – viktorinos transliacijos trukmė kartu su aktualios informacijos pranešimu – ne trumpesnė nei 5 min. Žaidimas privalo būti transliuojamas per radijo stotį, transliuojamą Klaipėdos mieste, lietuvių kalba. Kiekvienam žaidimui naudojama skirtinga tema ir aktuali informacija. Viktorinos ir aktualios informacijos tekstas turi būti suderintas su savivaldybe.

Kiek mokesčių mokėtojų pinigų šioms viešųjų ryšių akcijos yra numačiusi išleisti, viešai neskelbiama. 

„Atvira Klaipėda” neseniai pranešė, kad Klaipėdos miesto savivaldybė yra pasirengusi mokėti iki 40 tūkstančių eurų už audiovizualinių reportažų miestui aktualiomis temomis sukūrimo ir transliavimo interneto žiniasklaidoje bei „Facebook” socialiniame tinkle paslaugas. Neseniai savivaldybė sudarė ir sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų, o generatorius turi būti sukurtas per 3 mėnesius.

Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Šių paslaugų kaina irgi neskelbiama. Jų tikslas –  siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą. Daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.

Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai.

1 Comment

  1. Hmm

    gerb. Artūrai, Jūsų straipsnio moralas, kad esama pozicija (o gal ir ne tik…) ruošiasi pavasario rinkimams?
    Jei taip, tai norėčiau atkreipti Jūsų dėmesį į tai, kad ne kai kas rinkiminę kampaniją pradėjo neįprastai anksti, likus dar daugiau nei metams iki rinkimų. Tokio dalyko nepamenu, įprastai būdavo, kad pradeda prieš pusmetį, geriausiu atveju. Nenorėtumėte panagrinėti ir šią temą atskleisti skaitytojams? Ačiū

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This