Savivaldybei identiteto generatoriaus negana: nusipirko ir identiteto pritaikymą

Miestas, Svarbu

Klaipėdos savivaldybė neskelbiamos apklausos būdu įsigijo „kūrybinio ir grafinio dizaino paslaugas Klaipėdos miesto vizualinio identiteto pritaikymui”. Šias paslaugas UAB „Dizaino agentūra” pagal atskirus užsakymus teiks iki šių metų gruodžio 20 dienos, „bet ne ilgiau nei bus išnaudotos maksimalios pirkimui skirtos lėšos”. O jų numatyta 12 tūkstančių eurų.

Pirkimo tikslas –  kūrybinių ir grafinio dizaino paslaugų įsigijimas Klaipėdos miesto vizualinio identiteto „pritaikymui ir įveiklinimui, reikalingų ruošiant reprezentacines, įvaizdžio, reklamos ir komunikacijos priemones, siekiant tikslo didinti žinomumą Klaipėdos mieste”. Tikslinė auditorija – Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įmonės.

UAB „Dizaino agentūra” įsipareigojo sukurti sprendimus (reklamos skydeliai, iliustracijos, šablonai ir t. t.) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo konkretaus užsakymo.

Bendrovė turės pagal parengtą Klaipėdos miesto vizualinio identiteto vadovą (brandbook) konsultuoti ir adaptuoti skirtingą reprezentacinę medžiagą lauko reklamai, spaudai, baneriams ir panašiai. Paslaugos apima ir spaudos reklamos maketų, dinaminių internetinės reklamos skydelių sukūrimą, iliustracijų socialiniams tinklams parengimą, reklaminio lankstinuko maketavimą ir kt.

Klaipėdos savivaldybė šiemet kaip niekad intensyviai perkama viešųjų ryšių paslaugas. Dauguma šių paslaugų bus teikiamos tik iki rinkimų į savivaldybes kitų metų pavasarį. Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne Savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai.

Neseniai paaiškėjo, kad savivaldybė yra pasirengusi mokėti iki 40 tūkstančių eurų už audiovizualinių reportažų miestui aktualiomis temomis sukūrimo ir transliavimo interneto žiniasklaidoje bei „Facebook” socialiniame tinkle paslaugas.

Savivaldybė taip pat sudarė ir sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų, o generatorius turi būti sukurtas per 3 mėnesius.

Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Šių paslaugų kaina irgi neskelbiama. Jų tikslas –  „siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą”. Daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.

Reklama: SEO paslaugos – internetinė reklama

2 Comments

  1. Eilinė

    Nagų ragų kontoros drama

    Reply
  2. Anonimas

    Taip ir nesupratau ką reiškia
    mokesčių mokėtojų pinigų tratitinimo už 51 000 EUR identiteto paslaugos

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

Nerandi vietos automobiliui? Kreipkis ir gausi špygą*

Senolis Jonas iš Budelkiemio gatvės tapo savivaldybės reklamos auka. Žmogus kankinasi dėl to, kad daugiabučio kieme nėra vietos dviem jo ...
2024-05-04
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Laikraščių paslaugų pirkimo spektaklis baigėsi pagal scenarijų

Klaipėdos savivaldybės konkursus dėl jos informacijos skelbimo „laimėjo” tie, kuriems jų sąlygos ir buvo pritaikytos – dienraščiai „Klaipėda” ir „Vakarų ...
2024-05-03
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Savivaldybė slepia savo „herojų”

Per mėnesį – du radikaliai skirtingi atsakymai į tą patį klausimą. Tokią biurokratinę ekvilibristiką pademonstravo Klaipėdos savivaldybė, bandydama pasiaiškinti dėl ...
2024-05-03
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This