Žvejų gatvės rekonstrukcija: pirmasis įspūdis nuvilia

Fotoreportažai, Miestas, Svarbu

Žvejų gatvę Klaipėdoje savivaldybės užsakymu rekonstruojanti UAB „Kavesta” baigė darbus ties Tiltų gatve ir „peršoko” darbuotis tolėliau – Pilies gatvės link.

Artūro Šulco nuotr.

Toks „šuolis” kai kuriuos klaipėdiečius suglumino: gatvės grindinys, pasak jų, po rekonstrukcijos liko nepakitęs: vaikščioti juo yra nepatogu. O ir vairuotojai vargu bau apsidžiaugs šia gatve važiuodami.

Artūro Šulco nuotr.

Pagal UAB „Projektai ir CO” parengtą projektą šios gatvės rekonstrukciją „Kavesta” turi pabaigti dar šiais metais. Darbų apimtis ir sudėtingumas yra gerai regimi praeiviams: nurinkus senuosius gatvės akmenis atkasamos ir keičiamos požeminės inžinerinės komunikacijos, sutvirtinami gatvės ir šaligatvių pagrindai. Keičiama šaligatvių danga, borteliai.

Artūro Šulco nuotr.

Po to gatvė vėl grindžiama senaisiais akmenimis – taip reikalavo paveldosaugos institucijos. Tačiau šiandien ir plika akimi matyti, kad senieji akmenys Žvejų gatvėje suguldyti tarsi nelygiai – taip jie gulėjo ir prieš rekonstrukciją.

Artūro Šulco nuotr.

Gali būti, kad šis, pirmasis, įspūdis klaidina žmones: rekonstrukcija dar nebaigta, tarpai tarp naujai grindinio akmenų neužpildyti.

„Gal dar tie akmenys susigulės, gal kelininkai juos dar patrombuos?” – krapšto pakaušius praeiviai.

Artūro Šulco nuotr.

Žvejų gatvės rekonstrukcija – iššūkis ne tik ją rekonstruojantiems kelininkams. Pėstieji ir vairuotojai kantriai ieško, kaip nukakti iki norimos vietos. Nekantrieji pažeidinėja visas įmanomas pažeisti Kelių eismo taisykles, trukdo dirbantiesiems.

Artūro Šulco nuotr.

Beveik visas Klaipėdos senamiestis šiandien – tarsi apkasuose: vienu metu rekonstruojama kaip niekad daug jo gatvių. Daržų, Vežėjų ir Žvejų gatvių kapitalinio remonto rangos darbai, atliekami „Kavestos”, Klaipėdos savivaldybei atsieis milijoną eurų.

Artūro Šulco nuotr.

Rekonstrukcijos įkarštis jaučiamas net ten, kur ji nevyksta – kelininkai sandėliuoja dar nepanaudotus senojo grindinio akmenis, techniką, statybos atliekas.

7 Comments

  1. Etc

    Galbūt tie renovuotojai-remontuotojai-rekonstruotojai kažko stebuklingo nepadarys, tačiau vis šis tas į gerąją pusę išeis, kaip sako senoliai. Juk taip ar anaip žiūrėk, pinigai savivaldybės kišenėje nebūtų užsilaikę, kažkur vistiek būtų panaudoti, tai dabar gal nors vieną kitą senamiesčio gatvę pergrįs, kažką perdažys ar palopys. Vis nauda bus, metus kitus prasieiti galėsime smagiau, gal į kavinę kokią užsukti bus ūpas, o tai kojas klaipyti per esamus „bruko” akmenis visai nesinori.

    Reply
  2. Karolis

    Norint sužinoti, kas atlieka grindinio tvarkymo darbus paklauskite Aplinkos apsaugos ministeriją, o tiksliau Statybos produkcijos sertifikavimo centras (SPSC) yra Statybos ir urbanistikos ministerijos (dabar Aplinkos ministerija) įsteigta nepriklausoma valstybės įmonė, kuri savo veiklą vykdo nuo 1996 metų. Ir be jos licenzijos negali būti vykdomi jokie darbai, kas surišta su statyba. Na o kompetencijų peržengimas-tvirtinimas gatvių tiesime turėtų užsiimti prokuratūra. SPSC skaito, kad ji geriau žino už VGT Universitetą,kelių katedrą. Patikslinimas: Lietuvoje nėra jokios firmos ar UAB, kuri turi teisę tvarkyti grindinį, t.y. mokėti tai daryti, o ne imituoti , nes yra griaunamas senamiestis.

    Reply
  3. Deja

    Su tais grindiniais Klaipėdoje yra dugnas, ką bedarytų visvien eiti neįmanoma, nėra darančių rate nė vieno nutuokiančio iš ko ir kaip reikia padaryti…gėda savivaldybei…

    Reply
    • B

      Paskaitykite ką parašėte 🙂

  4. Rekonstruojant

    Vilniaus gatvę Kaune, tai tokių akmenų kraštus apipjaustė, kad būtų „lygu” Tada vėl „gelbėtojų” klyksmai ant visos LT kad suniokojo paveldą. Tai gal reiktų apsispręsti ko iš tikro norima. Vienop savivaldybės neūkiškumo ir Žvejų gatvės bėda rimtesnė kitur, nei ” tarsi nelygu” – viešai grasintasi, kad Žvejų 2 jau tuoj tuoj pradės statyti ir buvusį Baltijos kinoteatrą anksčiau ar vėliau kažkas mūravos (jau pardavinėja) ir viską čia vis vien suniokos ir vėl išknis.

    Reply
  5. Anonimas

    Kodėl Lietuvoje gatviu ir kelių netvarko ir netiesia vokiečiu arba lenku firmos .?

    Reply
  6. T

    Bardakas kaip visada.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This