Susitarė dėl MMA didinimo

Politika
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-05-05

Vyriausybės, darbdavių ir darbuotojų interesams atstovaujanti Trišalė taryba praneša radusi bendrą sutarimą dėl minimalios mėnesinės algos (MMA) didinimo.

Pritarta Vyriausybės siūlymui, kad nuo 2024 m. sausio mėnesio MMA didėtų 10 proc. arba 84 eurais, iki 924 eurų neatskaičius mokesčių.

Neapmokestinamasis pajamų dydis (NPD) didėtų 20 proc. nuo dabar esančių 625 eurų iki 750 eurų. Tokiu atveju „į rankas“ MMA siektų 709 eurus. Sutarta, kad minimalusis valandinis atlygis būtų didinamas iki 5,65 euro vietoje dabar nustatyto 5,14  euro neatskaičius mokesčių. Minimalus valandinis atlygis didėja 0,51 euro, arba apie 10 proc.

Šiuo metu MMA iki mokesčių yra 840 eurų, atskaičius mokesčius ji siekia 633 eurus.

Trišalės tarybos sprendimas yra tik patariamasis, galutinį sprendimą dėl MMA priims Vyriausybė.

Darbo kodeksas numato, kad MMA galima mokėti tik už nekvalifikuotą darbą.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

BNS

Vyriausybė: 50 proc. lengvata traukinių, po mėnesio – ir tarpmiestinių autobusų bilietams

Išsilaikant aukštoms kuro kainoms nuo spalio 9-osios iki šių metų pabaigos bus taikoma 50 proc. nuolaida vietinių traukinių bilietams, o ...
2026-10-06
Skaityti daugiau

BNS

Tarpmiestiniai vežėjai pritaria žadamoms nuolaidoms bilietams

Premjerui Mindaugui Sinkevičiui pareiškus, kad degalų kainoms pakilus iki aukštumų, svarstoma laikinai perpus sumažinti ne tik traukinių, bet ir tarpmiestinių ...
2026-09-28
Skaityti daugiau

Spyglys

Pažadėjo – patiešijo* (3)

Spyglys, savo bičiulių portale skaitydamas apie šią savaitę Klaipėdoje vykusią Mindaugo Sinkevičiaus ministerių cementovkę, išgyveno déjà vu jausmą. Spręskite patys ...
2026-09-10
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This