Nuo Žaliojo slėnio Klaipėda atsitvers fiziniais užtvarais

Svarbu, Transportas

Lyg pro rakto skylutę neįrengtu gruntiniu pėsčiųjų ir dviračių taku  automobiliais ir sunkvežimiais į Klaipėdos miestą veržiasi jo pašonėje esančio ir vis didėjančio Aukštkiemių kaimo, vadinamo Žaliuoju slėniu, gyventojai. Klaipėdos Eismo saugumo komisija siūlo šią jungtį uždaryti fiziniais užtvarais.

Komisijai demonstruotas brėžinys . Artūro Šulco nuotr.

„Mes gyvename Klaipėdoje, o ne jie. <…> Mes turime kęsti triukšmą ir taršą, saugoti, kad nesužalotų vaikų. Per minutę pravažiuoja keli automobiliai, sunkvežimiai”, – taip šios komisijos posėdžio metu penktadienį teisybės ieškojo šalia šio gruntinio keliuko, kuris ateityje turi virsti pėsčiųjų ir dviračių taku, gyventojai. 

Komisija svarstė klausimą „Dėl ribojimo transporto priemonėmis važiuoti laikinu gruntiniu keliu tarp Vėjo gatvės ir „Žaliojo slėnio“ bei Tauralaukio gatvės ir „Žaliojo slėnio“.

Komisijos pirmininkas – pirmadienį pareigas pradėjęs eiti mero pavaduotojas Algirdas Kamarauskas – posėdžio pradžioje pasakė, kad jis nedalyvaus šio klausimo svarstyme, nes pats gyvena Žaliajame slėnyje. Ir išėjo iš pasitarimų kambario. Posėdį vedė jo kolegė Vaida Raugelė.

Neprisistatęs Žaliojo slėnio atstovas aiškino, kad eismas šiuo transporto kapiliaru esą vyksta teisėtai, o slėnio gyventojai kartais tą keliuką remontuoja. Tačiau Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos darbuotojai teigė antraip – šiuo keliu važiuoti negalima. 

Komisijos narys Kastytis Macijauskas sakė, kad tiek jo, tiek policijos atstovų (jie posėdyje nedalyvavo) nuomone, tą laikiną pravažiavimą būtina uždaryti. Vien draudžiantys eismą kelio ženklai nepadės, esą reikia fizinių užtvarų.

Komisija bendru sutarimu tokiam rekomendaciniam sprendimui pritarė. Kada jis bus įgyvendintas, nenustatyta.

INFORMACIJA

Eismo saugumo komisija taip pat pritarė pasiūlymui dėl automatinio greičio matuoklio perkėlimo iš Herkaus Manto gatvės prie Biržos tilto. Esą reikia kontroliuoti tiltu važiuojančių autobusų greitį.

O Herkaus Manto gatvėje bus leista važiuoti 40 km per valandą greičiu. Dabar čia leistinas greitis – 30 km/h.

Šis Eismo saugumo komisijos posėdis nebuvo viešai transliuojamas, tačiau jos vadovai tikina, kad ateityje tokios transliacijos vyks.

22 Comments

  1. Anonimas

    10 km per Birzos tilta , gal ir nieko , bet pradziai gal uzasfaltuokit duobes uz tilto nes kai autobusas krenta i tas duobeles garselis baisesnis uz tilto bildejima .

    Reply
  2. taigi:)

    Kas valdo Klaipėdą?
    Macijauskas gyvena Karklėje, Klaipėdos rajonas, meras Vaitkus- Žaliajame slėnyje, Klaipėdos rajonas, Kamarauskas- Žaliajame slėnyje, Klaipėdos rajonas, nežinau kur kiti vicemerai.
    Išvada- jie atstovaus rajono gyventojų interesus:) , tad reikia Karklę ir žaliąjį slėnį prijungti prie Klaipėdos miesto.

    Reply
    • Senai laikas .

      Senai laikas keisti Klaipėdos ribas. Nuo to kenčia tik gyventojai. Ir bandymų buvo. Tik valdžios greičiau pasikeičia, nei klumpaitės sunešiojamos

    • Neringa

      Na jau ne. Jei kažkas persikėlė į burokų laukus, tai jų pačių sprendimas ir priblema. Plečiant miesto ribas, miestas turės rūpintus jų keliais, darželiais, suteikti jiems medicinis ir gaisrinės paslaugas etc, kas labai brangiai kainuos TIKRUEMS KLAIPĖDIEČIAMS.

  3. Nelogiškas logikas

    Tai gal Rimkų, Karklės, Kalotės ir Purmalių gyventojams reiktu uždaryti kelius nuo Klaipėdiečių? Nematau logikos šitame sprendime

    Reply
  4. Pamąstymui

    Nieko baisaus nebūtų jei važiuotų lengvasis transportas ir nelėktų, bet deja, dažnai isuka ir nurūksta iki posūkio į žaliąjį slėnį. Eidamas pasivaikščioti tuo keliu jautiesi labai nesaugiai. Liūdna, kad nemoka elgtis kaip žmonės ir negerbia vietos gyventojų. Gal užtektų greičio ribojimo kalnelių ir problema išsisprestų?

    Reply
  5. Anonimas

    Žaliojo slėnio gyventojai pirkdami būsta, kažkokiame sukurtame „Getto” turetu prieš pirkdami čia būstą pasidomėti specialiaisias planais, kur jų gyvenvietės keliai ir susisiekimas su miestu, o neklausyti statytojų melavimų, kad susissiekimas jau išvystytas ir yra puikus. Po to prasidėda lendimas pro visus įmanomus ir neįmanomus kelius/keliukus, spūstys, triukšmas, lipimas ant galvos.

    Reply
    • Klaipėdietė

      Jūsų žiniai, prieš piekdami, pasidomėjo. Jungtis mumatyta jau seniai. Tai gal nepasidomėjo tauralaukiškiai . O dabar pradėjo ašaroti. Tauralaukio gatvės sutvarkytos iš visos Klaipėdos mokėsčių mokėtojų pinigų. Jos yra visų miestiečių. Tai ir turi tarnauti visiems.

    • Gyventoja

      Komentaras {Klaipėdietė}< pasidomėkite iš naujo, už kieni pinigus, naujai sutvarkyti keliai nuo Dvaro slėnio link sodų ir Žalioji slėnio, ir pamatysite, kad tai, ne visų cituoju Jūsų pasakymą: "Tauralaukio gatvės sutvarkytos iš visos Klaipėdos mokėsčių mokėtojų pinigų"

  6. re

    taip teisingai, jei važiuotų tvarkingai niekas vėjų nekeltų, dabar savivarčiai visą dieną važinėja per sodus ir kt, nors Vėjo g./Debesų sunkiasvoriams draudžiamas ženklas stovi, bet ne sunku nusukti kelis metrus į šoną ir važiuoti per Pajūrio g., na ką gi per savo durnas galvas nukentės visi…

    Reply
    • Kaimietis

      O kas nustatė kad kaimiečiai važiuoja greita? Dar jungties nebuvo, o tauralaukiškiai jau prisistatė kalnelių, nes patys lakstė. Prašykit kad šalgatvį įrengtų, greičio matuoklius statytų, jei taip norit, bet ne fizinius užtvarus 21 amžiui įrenginėkit. Visai nupušot.

  7. lenciūgas

    Nelabai supratau sudėties, o kas komisijoje dviračių projektus kuruoja?

    Reply
  8. >kalmarui elmarui

    Elmaras kaip kalmaras,kas per debilo vardas?Matyt tevas kacapas!

    Reply
    • Komisionierius

      Kamarauskui klausimas: Keliukas tarp Klaipėdos ir Žaliojo slėnio. Kodėl tie, kurie gyvena Klaipėdoje gali būti komisijoje, pvz Macijauskas, o tie, kurie gyvena Žaliajame slėnyje, negali?

    • Eh

      Saugaus eismo komisijos sudėtis, pradžioje pagalvojau bajeris, pasirodo rimtai. Be komentarų.

  9. Anonimas

    Siūlau Zalio Slenio gyventojams piketą daryti, nes tas keliukas uz Zalio Slenio gyventojų pinigus suremontuotas, pagal galiojanti detalų skirtas vaziuoti Klaipedos miesto ribose, o Zalio Slenio ribose su Prioritetu vienai krypčiai bet taip pat ir eismui. Ta komiteto narį, kuris sako kad eismas nenumatytas, reiktu perduoti STT , nes pasisako uz kažkieno privačius, o ne viešus interesus.

    Reply
  10. Spyglys

    Kvaili sprendimai, dabar dėl 2 namų gyventojų, automobiliai važiuodami 10km daugiau, degins kurą ir terš keliem šimtam namų gyventojų Plytinėje, Purmaliuose

    Reply
  11. Ajo

    Tai beliko, kad pradetu fizines bausmes taikyti, kas vaziuos ar eis siuo keliu. Kazkas nuspirko ‘lieva’ sklypa salia kelio, ir dabar visi kalti, visi trukdo. Beliko, kad dar ir Palangos plenta uztvertu.

    Reply
  12. Anonimas

    Autobusų lakstymas per Biržos tiltą ir senamiestį baigsis. Valio.
    Pagarba Merui, kad nuims tą greičio ribojimo ženklą važiuoti iki 30 km H. Manto gatve.

    Reply
  13. Dviratininkas

    Man labai patinka su šeima važiuoti Herkaus Manto autobusų juosta 🙂 Gerai, kad didinate greitį, nes mes labia sportiški ir mus labai riboja tas 30 km/h limitas.

    Reply
  14. Zalias slenis

    Nu ka socializuoti kaimieciai-birka i nosi!?

    Reply
    • Elmaras

      ta birka kiskis sau i burna lopas

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This