Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau (4)

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-11-08

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį į 9 iš 10 klientų skambučių atsiliepė greičiau nei per 20 sekundžių. Tai esą yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.

Klientų pasitenkinimo indeksą (NPS) kasdien matuojantis „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras per pastaruosius metus pagerino bene visus veiklos rodiklius, o klientų pasitenkinimą išaugino 136 proc. Anot bendrovės, per šį laikotarpį ženkliai pagerėjo klientų užklausų valdymas, aptarnavimo kokybė ir greitis, konsultantų gebėjimas čia ir dabar spręsti klientams aktualius klausimus.

Prieš metus konsultantams greičiau nei per 20 sekundžių pavykdavo atsiliepti į 68 proc. klientų skambučių, o dabar šis rodiklis šoktelėjo iki 91 proc.

Tiesa, miestams paskelbus šildymo sezono pradžią šis rodiklis laikinai kiek sumenko, kadangi šiuo laikotarpiu skambučių srautas įprastai išauga maždaug 40 proc. Tačiau dabar, kuomet išsisprendė šildymo paleidimo klausimai, situacija, anot bendrovės, vėl stabilizavosi.

„Prieš keletą metų buvo paplitęs toks teiginys, esą prisiskambinti į „Mano BŪSTĄ“ yra sudėtinga, reikia ilgai laukti, kol atsilieps konsultantai. Tai galiu atsakingai pareikšti, kad šiandien toks naratyvas yra ne kas kita, o mitas. Dabar su mumis galima susisiekti daug operatyviau, nei bet kada anksčiau ir greičiau, nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų“, – pranešime cituojama „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovė Gina Grigaliūnienė.

Jos teigimu, analizuojant apklausų duomenis konsultantų pastangas kasdienių apklausų metų vertinantys įmonės klientai išskyrė tris savybes, kurias įvardija kaip stipriausias. Tai – specialistų kompetencija, operatyvumas sprendžiant įvairaus sudėtingumo klausimus bei mandagus bendravimas. „Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centro vadovės teigimu, tokius klientų įvertinimus pavyko pasiekti nuolat peržiūrint veiklos procesus, investuojant į kokybės gerinimo sprendimus bei skatinant darbuotojų bendradarbiavimą.

Bendrovės konsultantai per mėnesį vidutiniškai gauna 40 tūkst. klientų užklausų arba daugiau nei 1300 paklausimų per dieną.

„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. 

Žymos: |

Komentarai (4):

Atsakymai į “Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau”: 4

  1. Ir parašė:

    Miesto teritorija zole nupjauta balandzio menesį o Musu busto grafikas gale geguzio,ka nori ta daro .Sutaupe .

  2. Klaipėdskas parašė:

    Kas iš to greitesnio susitikimo, kai letenas uždeda ant namų surinktų lėšų, į remontų ir renovacijų pastabas nereaguoja, ataskaitų nesiunčia ir t.t. ir t.t. ir t.t…

  3. Gyventojas parašė:

    Pats gyvenu šios bendrovės administruojamame name. Tik kalbėti moka gražiai. Nesugebėjo susirinkimo dėl renovacijos suorganizuoti. Sudėjo informaciją internete ir viskas. Jokios iniciatyvos kaip iš administratoriaus. Neįvyko du balsavimai. Laiptinėse neužtaisytos skylės po vamzdžių remonto. Šildymas nereguliuojamas kol nepaskambini.

  4. Anonimas parašė:

    Kiek galima girtis abejotinais dalykais, kurų niekas negali patikrinti? Jau vis daugiau daugiabučių bėga nuo šitos neva labai geros bendrovės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Gyventojams - dar daugiau žinių apie tai, kas vyksta jų name

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad jau greitai jos klientai įvairiais skaitmeniniais kanalais gaus visą informaciją apie jų daugiabučiuose planuojamus bei ...
2024-05-01
Skaityti daugiau

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This