Planuoja keisti mokesčius už automobilių parkavimą (24)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-04-22

Nors vidutiniškai 7 proc. didinant viešojo transporto paslaugų kainas pernai metų pabaigoje buvo kalbama, kad proporcingai bus didinama ir vietinė rinkliava už automobilių statymą, kol viešų žinių apie tokio sprendimo rengimą nebuvo.

„Svarstymas tebevyksta”, – į kalbas apie automobilių statymo rinkliavos keitimą nesileidžia Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus. „Keisis „saldainio ir diržo” principu“, – atviriau į klausimą atsakė vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Jis tikina, kad sprendimo projektas savivaldybės Tarybai gali būti pateiktas jau kitą mėnesį. Paklaustas, ar plėsis vietine rinkliavas apmokestintos teritorijos, vicemeras sako jog kad jos galėtų plėsti šiaurinėje miesto dalyje, o kai kur – mažėti. Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim aut”, nes tai yra labai jautrus klausimas.

„Kaip kur, – atsako jis į klausimą apie galimą šios rinkliavos tarifų padidėjimą. – Mokestis nėra vien tik tam, kad pinigus paimti. Tai yra auklėjamoji priemonė – gali būti ir saldainis, ir diržas”. 

Šiais metais metais elektroninio kartinio autobusų bilieto kaina siekia 70 centų (anksčiau – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kaina padidinta iki nuo 1,1 iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kaina – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kaina – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kaina – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina bus nebe 3, o 5 eurai.

Vietinės rinkliavos dydžiai už automobilių statymą bei šia rinkliava apmokestintos teritorijos Klaipėdoje paskutinį kartą buvo keičiami buvo 2021 metais.

Žymos: | | |

Komentarai (24):

Atsakymai į “Planuoja keisti mokesčius už automobilių parkavimą”: 24

  1. Nuomonė parašė:

    Dabartinių valdininkų mentalitetas diktuoja-jei gali , čiupk. Mokesčiai ne pagal žmonių pajamas, todėl žmonės siekia „išsisukti”. Valdantieji vis susišelpia, tai čekiukais, tai pakišom, o eilinis žmogelis minta iš minimalios algos. sovietiniai valdininkasi apmokestino antros šeimos mašinos parkavimą, kažkoks idiotizmas. Stebiu jaunas šeimas, rytais, kol „išdalina” vaikus , abu tėvai pluša. Vaikai lanko būrelius, labai dažnai abiem tėvams pravartu turėti mašiną, o jei dar seneliai kartu gyvena, jie taip pat turi poreikių.Kažkoks sovietinis instinktas-riboti, kad nepraturtėtų… Žinoma, ribojimus kuria tie, kurie naudojasi valdišku transportu, čekiukais, nemokamais pakvietimais į teatrus, kaip beturčiai na ir sovietmečiu prisivogtomis jų ar jų gėrybėmis. Kas antrą turtuolį sodink, žinos už ką sėdi, visi žinome, kiek galima per gyvenimą uždirbti dirbant kad ir kvalifikuotą darbą.

  2. Na tik tą sugeba- gaila parašė:

    Pirmiausiai turi būti gerinamas viešo transporto eismas. Kol jis nepatogus- automobiliai nepakeičiami. Na su tuo kainų didinimu _Klaipėda greičiausiai pirmauja. Gobšumas nugali.

  3. Vien tik auksas valdo mus parašė:

    Keleiviniam transportui algoms pritrūko. Visa sistema dirba jos išlaikymui. KKT bauduotojams naujų liemenių reikia. Ir dabar matau vieną darbštuolį aikštelėje zujantį. Kada Neniškiui bus gana?

  4. Trūksta tobulėjimo, vien pasipinigavimas parašė:

    Pirmiausiai turi būti tvarkomas viešas transporto eismas, jis turi gerėti, paskui apmokestinti visa kas privatu. Tramvajaus linija per visą Klaipėdą iki Palangos ir Melniaragės būtų idealu.

  5. Zigmas Mikalauskas parašė:

    Kur Gentvilas,ko nesiulo kad ir Klaipėdoi butu viešas transportas veltui,jug tai butu tikras miesto ekologijos gerinimas,nes mielai važiuočiau autobusu palikes automobili prie namo.O Klaipėda atvirkščiai skatina kad niekas nesinaudotu viešuoju transportu

  6. Zigmas Mikalauskas parašė:

    Jeigu kitur miesto transporta padarė veltui,tai Klaipėdoi dar daugiau apiplėšinės savo gyventojus

  7. Edma parašė:

    Nubaudė sekmadidnį anikės aikštėje nors dirba darbo dienomis iki 5 net per kalėdas bandė įkalt baudą

  8. Vardas parašė:

    Senamiesčio gyventojai to ir siekia, kad svetimi nesitrintų. O apie gaivinimą tai tik pasakos lengvatikiams. Na kas norės ulevojančių žmogėnų po savo langais.

  9. Vis pinigų trūksta parašė:

    Kam šį kartą? Išmokoms, 10% nuo mero algos , kad nebereiktų čekiukų degalinėse rinkti ?

  10. parašė:

    Lietuvos miestai kažkokie ypatingi, auksiniai . Hamburge metams kainuoja 75 Eur. Romoje centre už 8 val-4 Eur. Už ką mes eiliniai transporto priemonių vairuotojai esame „apdovanoti” tokioms auksinėmis parkavimo kainomis? Legalus apiplėšimas vidurį dienos. O ir statytis vietų vis mažiau ir mažiau: ten ir ten draudžiama, kas netingi užsitveria (dar ir apmokestina), iš parkavimo vietų baigia išstumti elektromobiliai (pakrovimo vietas padaro). Ar pastebėjot, kad daugiau nieko negirdime : bus baudžiami, auklėjami …. , toks jausmas jei vairuoji, tai potencialus nusikaltėlis, žmogiškojo faktoriaus nebėra. Liūdna.

    • Ne miestai ypatingi, parašė:

      valdžiažmogiai ypatingi.Ir ypatingais tampa vos išrinkti, tik peržengę savo naujų kabinetų slenksčius, matyt, ten kažkoks užkratas įsimetęs

  11. Vardas parašė:

    Komentaras *

  12. Kiek gi galima parašė:

    Ko čia smulkintis. Apmokestinkit visą Klaipėdos teritoriją darbo liaudies prašymu.
    Ir būtinai reikia panaikinti lengvatinius leidimus statyti automobilius prie savivaldybės savivaldybės klerkams ir tarybos nariams.
    Tai kas toliau?!

  13. Klaipėdietė parašė:

    Čia jautiesi lyg kalėjime.Baudžia,plėšikauja,atiminėja paskutinius grašius,ir viskas pagal įstatymus.Tik tuos įstatymus rašo valstybiniai reketininkai.

  14. Nieko Naujo. parašė:

    Pinigas užtemde spikuliantams protus

  15. GGG parašė:

    Eilinis lupikavimas…verslas stoja žmo ės darbus praranda, įmonės ant bankroto ribos o valdžažmogiai kosmose gyvena…

  16. Marijus parašė:

    Du veikėjai, skirtingo plauko, bet vieno būrio. Viens amžinai savivaldybės arba baro koridorius trina, kits iš įmonės į įmonę migruoja… Ir abu naktimis sapnuoja kaip „pagerinti” klaipėdiečių gyvenimą.

  17. Budulis parašė:

    teisingiau būtų „taim aut”, referuojant į jūsų tekstą:
    […] Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim out”, nes tai yra labai jautrus klausimas.
    😃

    • Avatar photo Atvira Klaipėda parašė:

      Ačiū už pastebėjimą!

    • Česlovas parašė:

      Klaunai pakels kainas, o paskui dėlios planus kaip atgaivinti senamiestį 🙂
      Jau ir durniui aišku, kad visas miesto centras yra Akropolis.
      Dirbau Vokietijoj, ten kaip tik sekmadienį mieste parkingas nemokamas, kad žmonės išeitų pietauti į kavines.
      O mūsų proto bokštai kažkur padebesiais skraido ir nieko protingo nesugalvoja.

    • Vardas parašė:

      Komentaras *

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Atnaujins sustingusią „Mėlynojo proveržio” strategiją

2018 metais patvirtintą skambiai pavadintą pirmąją tokią visoje šalyje Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų („Mėlynąjį proveržį”) rengiamasi atnaujinti. ...
2024-05-18
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Rengiami automobilių parkavimo rinkliavos „atlaidai” (atnaujinta)

Klaipėdos meras siūlo praplėsti Raudonąją parkavimo zoną, Mėlyną zoną priskirti Žaliajai, tačiau atsisakyti rinkliavos rinkimo ne sezono metu – nuo rugsėjo ...
2024-05-16
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Teritorijai, kur regimi ir nauji savivaldybės rūmai - architektūros konkursas

„Šiais metais numatytas ir architektūrinis konkursas, – pasakojo bendrovės „Klaipėdos energija” generalinis direktorius Rolandas Baltuonis apie įmonei priklausančių teritorijų Dangės gatvėje, ...
2024-05-15
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This