Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra VšĮ „Klaipėda ID“ Kultūros fabrike verslo, švietimo ir viešojo sektoriaus atstovams pristatė 2018-ais metais pasiektus rezultatus bei pasidalino 2019-ųjų metų planais.
Pranešama, jog 2018-aisiais metais, atsinaujinus „Klaipėda ID“ komandai, pasitvirtinus organizacijos strateginius tikslus bei sukūrus agentūros identitetą, buvo išgrynintos Klaipėdos miesto stiprybės ir silpnybės, skirtos tiek konkurencingai pozicionuoti Klaipėdą tarptautinėje erdvėje, tiek prisidėti prie efektyvių Klaipėdos investicinės aplinkos gerinimo darbų.
Vienas svarbiausių 2018-ųjų metų „Klaipėda ID“ rezultatų – sukurti keturi investiciniai Klaipėdos produktai, skirti automobilių pramonės, jūrinės automatizacijos, logistikos ir paslaugų sektoriams.
Didžiausias dėmesys renginio metu buvo skirtas paskutiniajam – paslaugų produktui, kadangi būtent šio sektoriaus investuotoją agentūra ir sieks pritraukti 2019-aisiais.
Agentūros direktorius Simas Simanauskas paslaugų centro pritraukimą įvardijo kaip iššūkį Klaipėdai, kurį, siekiant sukurti jauniems žmonėms patrauklias darbo vietas, reikia priimti kuo greičiau.
„Nors uostamiestis yra žinomas kaip stiprus pramonės miestas su tarptautinėmis įmonėmis, Klaipėdoje jau dabar veikia keli paslaugų centrai. Tiesa, jų negana, tad jau šiais metais bus pradėti vykdyti aktyvūs pardavimai bei rinkodara tikslinėms įmonėms”, – rašoma agentūros pranešime spaudai.
Renginio metu agentūros direktorius pristatė ir numatomas šių metų strategines veiklas bei rodiklius, kurių bus siekiama.
„Klaipėda ID“ teigia ir toliau dirbsianti, gerindama investicinę aplinką, kurdama patrauklesnes sąlygas verslui, taip pat pristatys dar du Klaipėdos vertės pasiūlymus-produktus, t.y. jūrinių konstrukcijų ir bioekonomikos.
Teigiama, jog agentūra ir toliau skatins verslumą, bendradarbiaudama su savivaldybe bei švietimo įstaigomis, prisidės prie talentų pritraukimo į miestą bei didins Klaipėdos miesto patrauklumą.
0 Comments