„Lietuvos geležinkeliai“ praneša besiruošiantys iš esmės atnaujinti esamą traukinių bilietų pardavimo sistemą. Skelbiama, jog jau kitų metų pradžioje geležinkelio stotyse turėtų atsirasti šiuolaikiški bilietų pardavimo automatai, pradės veikti mobili aplikacija bei naujas internetinis puslapis.
„Nauji bilietų pardavimo įrankiai iš esmės pakeis keleivių patirtį įsigyjant bilietus – atsiras papildomi pardavimo kanalai, o dinaminės kainodaros įrankiai suteiks galimybę bilietus perkantiems iš anksto juos įsigyti patrauklesnėmis kainomis. Naujoji sistema suteiks didelę pridėtinę vertę ir pačiai bendrovei – bus galima artimiau pažinti savo klientus, didinti jų pasitenkinimą, vystyti paslaugų krepšelį, efektyvinti procesus bei veiklą“, – pranešime spaudai cituojamas Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos vadovas Linas Baužys.
Naują bilietų pardavimo sistemą „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įsigyti debesijos nuomos būdu kaip paslaugą (angl. SaaS – Software as a Service). Sutartį ketinama pasirašyti penkeriems metams.
Įdiegiant naują bilietų pardavimo sistemą numatoma įsigyti ir šiuolaikiškus traukinių bilietų pardavimo automatus stotyse, kurie pagreitins bilietų įsigijimą ir kelionės planavimą stotyse. Bilietų pardavimų automatai bus įsigyti atskiru pirkimu.
Pranešama, kad balandžio mėnesį bendrovė skelbė rinkos konsultacijas, kurių metu buvo viešai pateikti integruotai bilietų pardavimo sistemai keliami poreikiai, išklausytos dalyvių pastabos, rekomendacijos bei jų pasiūlymai. Liepos 1 d. paskelbtas bilietų pardavimo sistemos įsigijimo nuomos būdu konkursas.
Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius keliones traukiniais rinkosi net 17,2 proc. daugiau keleivių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Traukiniais 2018 metais Lietuvoje keliavo per 5 milijonus žmonių.
0 Comments