Jūrininkų prospekto šviesoforai: problemų nėra?

Svarbu, Transportas

Erikas Petrikas, „Atviros Klaipėdos" praktikantas
2019-08-09

Komentarų: 4

Ne vienoje socialinio tinklo „Facebook“ grupėje pastaruoju metu vyksta diskusija dėl naujųjų šviesoforų darbo Jūrininkų prospekte – klaipėdiečiai pasipiktinę, jog neretai čia tenka praleisti daug laiko dėl, jų nuomone, netinkamo šių įrenginių darbo.

Rangovai tikina apie jokias problemas negirdėję, tačiau teigia, kad jei reikia, šviesoforų darbo ritmą galima keisti, tačiau tokią iniciatyvą turi rodyti savivaldybė.

Eriko Petriko nuotr.

„Po rekonstrukcijos darbų nepilną pusmetį leidžiamas eismas Jūrininkų prospektu apsunkina klaipėdiečių ir kitų eismo dalyvių keliones, o prospekto problema yra dažnos raudonos šviesos šviesoforų bangos, kurios lemia, jog žmonėms reikia ilgai tūnoti kamščiuose. Be to, šviesoforai taip pat yra veiksnūs ir naktį, kuomet eismas yra kone nevykstantis, tad keliaujant naktimis taip pat kyla problemų“, – „Atvirai Klaipėdai“ sakė klaipėdietis Robertas.

„Nuo pat pirmų akimirkų nebus viskas tvarkingai – reikia viską derinti, reikia reguliuoti šviesoforus, kurie paleisti buvo palyginus neseniai. Nuvažiavęs į vietą tikrai negalėčiau pasakyti, jog šviesoforas turi degti ne 5, o 6 sekundes arba atvirkščiai. Tam yra specialistai. Kartais ir sekundė iš esmės pakeičia rezultatą“, – aiškino Savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Valdas Švedas.

Tuo metu šviesoforus įrengusios UAB „Maniga“ atstovas Andrius Balandis tikino, kad apie problemas Jūrininkų prospekte jam neteko girdėti.

„Eismo programos buvo patvirtintos pagal projektą, tad taip viskas ir yra, o nusiskundimai bus tol, kol žmonės nepripras, nes žalia banga yra veikianti, tačiau sankryžoje nėra nei detektorių, nei kamerų, todėl gali kilti nesklandumų. Mes esame tik rangovai – ką miestas užsako, tą ir padarome. Projektuotojai parengė projektą, jį suderino su miestu, suderino, kaip turi veikti sankryžos. Dabar reikia viską stebėti bei, jei toliau liks tokios problemos, koreguoti. Turi būti iniciatyva ir iš miesto pusės“, – samprotavo UAB „Maniga“ atstovas.

Visa Jūrininkų prospekto rekonstrukcija atsieis 3,313 mln. eurų. Generalinis projekto rangovas – AB „Eurovia Lietuva”.

4 Comments

  1. Anonimas

    Gbkiuffvhio

    Reply
  2. man bloga

    Man kartais atrodo ,kad reikia nebeleisti keisti valdžiai šviesoforų! Nes kur pakeičia- visada atsiranda problemų. Nežinau ar nemoka derinti ar išvis nereikia tokių sudėtingų statyti. Juk Jūrininkų pr. buvo senieji šviesoforai tikrai nekėlė jokių problemų, ir pravažiuoti buvo paprasta ir kamščių avarijų nebuvo o dabar.. Iš to mandrumo padarė gryną problemą – miesto pakrašty net vidurį dienos atsiranda kamščiai, pusė tų šviesoforų dieną išvis išjungti reikia. Mano supratimu jeigu investavo tokius pinigus į infrastruktūrą tai turėtų palengvėti autotransporto laidumas, o pas mus viskas atvirkščiai…Čia vadinasi „įsisavino” pinigus. Atgrubnagiai. Jau ir dabar galima pasakyti, kad atremontavus Šilutės pl. Sendvario žiedą – sankryžą turėsim dar didesnę problemą su šviesoforais, kamščiais, kur jos faktiškai jų ir nebuvo…Ir visą tai daroma už mūsų pinigus!

    Reply
  3. Asta

    Klaipėdoje tikra tragedija. Jūs į Kauną nuvažiuokit pažiūrėt kaip sureguliuota. Gėda turėtų būt „reguliuotojams”.

    Reply
  4. G

    Šviesoforų reguliuotojai labai siauro matymo darbuotojai. Šviesoforai sureguliuoti tik tipiškai, vienodai, o turėtų reguoti į situacijas. Pateiksiu konkretų vakar dienos atvejį. Jūrininkų – Minijos g sankryža. Esu šiuo konkrečiu momentu pėstysis. 20val vakaro. Automobilių ir kitų pėsčiųjų nėra. Paspaudžiu pėsčiojo „Laukite” mygtuką ir laukiu pusantros minutės kol man užsidegs žalia. Žinoma, sekanti karta eisiu per raudona. Dabar logika kaip turėtų būti: Pėstiesiams įsijungti žalia turėtų tik po mygtuko paspaudimo. Ir įsijungti turi iškart per ateinantį šviesų pasikeitimą. Toliau šviesoforas vėl dirba savo ciklu, be pėsčiųjų praleidinėjimo. Jei neprabėgus pilnam vienam ciklui vėl paspaudžiamas pėsčiojo mygtukas – pėstysis turi palaukti kol baigsis vienas šviesoforo ciklas.
    Tai pati kraštinė Jūrininkų prospekto gatvė, todėl apie žalios juostos išsiderinima lai neseka pasakų. Ir šiaip, vadinama žalia juosta Jūrininkų pr. labiau atsitiktinė, nei suprogramuota.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Įspėja vairuotojus dėl nestandartinio krovinio gabenimo

UAB „Klaipėdos paslaugos“ informuoja vairuotojus, kurie Klaipėdoje trečiadienio vėlų vakarą ir ketvirtadienį naktį planuoja važiuoti maršrutu Perkėlos g. 8 – ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Spyglys

Kai šlavė, tai šlavė*

Spyglys negalėjo atsidžiaugti matydamas, kaip išsigandę griežto mero Arvydo Vaitkaus įsakymo tono dėl sniego valymo Klaipėdos gatvių valytojai tada šoko ...
2024-01-29
Skaityti daugiau

Švietimas

Hermano Zudermano gimnazija sulauks kapitalinio remonto

Klaipėdos savivaldybė paskelbė Hermano Zudermano gimnazijos pastato kapitalinio remonto darbų viešojo pirkimo konkursą. Rangovų pasiūlymų tikimasi sulaukti per mėnesį, o ...
2024-01-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This