Baltijos žiedo rekonstrukcija per minutę

Fotoreportažai, Miestas, Svarbu

Praėjusią savaitę Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad buvo baigti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai ir jau rengiama techninė dokumentacija objektą atiduoti vertinti Valstybinei statybos inspekcijai. Ta proga „Atvira Klaipėda“ dalinasi su šiuo objektu susijusiu savo pusketvirtų metų trukmės darbu, sudėtu į vieną minutę.

2020-ųjų birželį Klaipėdos savivaldybė pasirašė 30 456 376,39 Eur vertės sutartį su AB „Kauno tiltai“ dėl šios rekonstrukcijos. Tų metų rudenį užvirė darbai ir „Atvira Klaipėdos“ žurnalistas vis fiksavo kaip vykdomas vienas didžiausių uostamiesčio infrastruktūros projektų nuo pat nepriklausomybės atgavimo. Šias nuotraukas dabar ir sulipdėme į minutės trukmės video siužetą. Atskirai visas jas galima pamatyti ir specialiame, visus tuos metus pildytame puslapyje.

Darbai buvo vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“.

Per visą statybų laikotarpį savivaldybė su rangovu pasirašė 15 sutarties pakeitimų. Dėl papildomų darbų ir indeksavimo galutinė skelbiama sutarties suma jau siekia 39 218 793,07 Eur. Anot savivaldybės, apie 4,2 mln. eurų sudarė jos lėšos, apie 31,8 mln. skyrė valstybė, dar apie 4,5 mln. – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos lėšos.

Rekonstrukcijos metu buvo pastatytos dvi estakados, kurių kiekvienos ilgis 806 m, plotis – po 11 metrų. Estakadoms sunaudota 11 500 kub. m betono. Dviejų atraminių sienų bendras ilgis 400 metrų, aukštis – iki 5,3 metro. Buvo paklota per 50 tūkst. kv. m asfaltbetonio, sunaudota daugiau nei 19 tūkst. dolomitinės skaldos. Trinkelių dangos įrengta daugiau kaip 7000 kv. m. Objekto apšvietimui sunaudota 12 600 metrų kabelių, sumontuota per 600 įvairių šviestuvų, taip pat – 1600 metrų LED juostos estakadoms apšviesti.

Eismas Baltijos prospekto estakada visiškai buvo atvertas dar pernai spalio 18 d.

10 Comments

  1. r

    tai kad viskas ten aisku,tik reikia paziureti i zenklinima,labai puikiai pravazuoju zieda i visas puses ir niekas netrukdo,dar taip gerai vazuoti tuo ziedu neteko nuo pat nepriklausomybes metu,dar baltijos ir taikos pr.zieda toki padarytu

    Reply
    • Vardas

      Neabejuokinkit. Dar tas ziedas net nera pilnai ‘apkrautas’. Bwto kai vietinis tai ir jau pripratote. O kad pralaidumas sumazejes tai faktas.

  2. Vardas

    Jo,ir ka gavo miestas uz 40 000 000,Eur + bemaz 4 metai kankynes sankryzoje ?Kokia,apart Euru isisavinimo,miesto sankryzoje problema isspresta ?
    P.S” Klaipedos valstybinio uoto „direkcijos”!?” pinigai, ka,tai ne Valstybes pinigai !?

    Reply
  3. vardui

    Vardui, tokie borteliai turėtu būti visuose žieduose. Tai yra gera priemonė eismo saugumui. Tik va gaila kad tokie gaideliai, kaip vardas nebegali užkišinėti ir iš trečios juostos isvažiuoti iš žiedo. Teks gaideliams susitaikyti ir iš anksto žiūrėti kokia yra eismo tvarka žiede.

    Reply
    • to to vardui

      Drasu mėtytis epitetais, kai nei zinai jaip vairuoju bwi kai nesuvoki kas yra saugumas ir kai del kvailu borteliu turi is akmnksto stoti i viena eile,tinkama tik tam isvaziavimui. Beto del tokiu borteliu mazeja ziedo pralaidumas. Ps . Paziurekite i veidodi pries izeidinedami

  4. G

    Vienintelė išeitis – sumažinti spūstis Liepų gatvėje. Kada bus naujas tiltas?: naujai projektuojama Girdavos gatve, kuri planuojama sujungti su Klaipėdos miestu, Panevėžio ir Pievų gatvės jungtimi.

    Reply
    • Vardas

      Koks tiltas

    • G

      Tarp Tauralaikio ir Lietu gatves, pagal Klaipedos m. nauja patvirtinta detalu detala

  5. Vardas

    kaip ne kaip galimai sis ziedas klaipedos m. gyventojams pirmenybes pirmenybes nesuteike kaip ir vadinamas garsusis JAKU ziedas. Sukista tiek pinigu ,o pagridine verte,tai yra susisiekimas tarp pietines ir siaurines miesto dalies kai liko ,taip ir paliko .buvo vienas ziedas dabar trys o nauda -nulis. izvelgiu kad po gero penkmecio cia atsiras sankriza valdoma sviesaforais ,vel musu pinigai i vandeni.

    Reply
    • Vardas

      Patikslinus naudos Klaipėdos vairuotojams tikrai nėra, tik dar daugiau problemų dėl kvailų kortelių tarp juostų ir keistu įvažiavimu į žiedą kai turi tik ivaziaves vėl stabdyti norėdamas įsukti I savo juosta. Akivaizdu kad reikės šias klaidas tvarkyti.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Transportas

Baltijos žiedo rekonstrukcija vis dar tebeprojektuojama

Nors naujuoju Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos viaduku eismas jau senokai vyksta, tačiau pasirašyta nauja sutartis dėl jo ...
2024-02-12
Skaityti daugiau

Transportas

Baltijos žiedo rekonstrukcijai užbaigti trūksta pusės milijono

Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad uostamiestyje su darbo vizitu lankęsis susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas su miesto vicemeru Algirdu Kamarausku aptarė svarbiausių ...
2024-01-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This