Baltijos žiedo rekonstrukcijai užbaigti trūksta pusės milijono

Transportas

Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad uostamiestyje su darbo vizitu lankęsis susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas su miesto vicemeru Algirdu Kamarausku aptarė svarbiausių susisiekimo infrastruktūros objektų uostamiestyje plėtros klausimus.

Anot pranešimo, nors naujuoju Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos viaduku eismas šia sankryža jau vyksta, tačiau visiškam projekto užbaigimui dar trūksta 1,5 milijonų eurų. Susisiekimo ministerija esą yra pažadėjusi skirti kiek daugiau nei milijoną, tačiau pakibo klausimas dėl trūkstamo pusės milijono eurų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Privalome ieškoti lėšų objektų užbaigimui, todėl su viceministru aptarėme būtent šį – vieną svarbiausių klausimų. Negalime leisti, kad pasikartotų Jakų žiedo rekonstrukcijos situacija. Jakų žiedinė sankryža, kuria sklandžiai įmanomas eismas Palangos, bet ne miesto kryptimi, iki šiol nėra pabaigta. Pabaigti šį objektą svarbu ir dėl to, kad būtų galima žengti kitą žingsnį, siekiant išspręsti esamas problemas, su kuriomis dažniausiai susiduria sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojai, važiuojantys į Centrinio Klaipėdos terminalo jūrų perkėlą ir iš jos. Pakelėse stovintys autovežiai, tai nėra vien tik miesto problemos. Jos verčia miestą imtis drastiškų sprendimų – jei situacija nesikeis, ribosime eismą į uostą. Savivaldybė neturi viena už viską atsakyti“, – pranešime cituojamas Algirdas Kamarauskas.

Viceministras esą patikino, kad Susisiekimo ministerijos pozicija dėl Baltijos estakados svarbos nepasikeitė, todėl bus ieškoma kitų finansavimo galimybių šio valstybinės reikšmės objekto Klaipėdoje statybos darbams iki galo užbaigti.

Tuo metu Lypkių gatvės rekonstravimo įrengiant viaduką per geležinkelio pervažą ir dviejų lygių sankryžą su krašto keliu Nr. 141 Klaipėda-Šilutė projektas į Vyriausybės patvirtintą Kelių priežiūros ir plėtros programą nebuvo įtrauktas.

„Viliuosi, kad dar šį klausimą pavyks aptarti su susisiekimo ministru, kadangi šio kelio rekonstrukcija strategiškai svarbus susisiekimo mazgas, sumažinsiantis ateityje sunkiasvorių automobilių srautą per miestą“, – sako vicemeras.

Klaipėdos miesto savivaldybė jau kelis mėnesius prašo panaikinti „Stop“ ženklą prie Tilžės gatvės geležinkelio pervažos. Ne viename vykusiame susitikime buvo paaiškinta, kad „Stop“ ženklas galėtų būti panaikintas įrengus užkardą. Sutarta, kad ši problema bus sprendžiama prioritetine tvarka, tačiau klausimo sprendimas dėl darbuotojų kaitos įstrigo bendrovėje „LTG Infra“.

Susisiekimo viceministrui primintas ir pažadas įrengti dviejų lygių pėsčiųjų perėją per geležinkelį Pušyno gatvėje.

M. Tarnauskas, anot savivaldybės pranešimo, patikino, jog ministerijai yra žinomi Klaipėdai tenkantys susisiekimo iššūkiai, jis pažadėjo, jog ir ateityje bus dedamos pastangos juos spręsti.

15 Comments

  1. Anonimas

    Klausimas po kiek laiko bus apanikintas taip vadinamas turbiziedas, kuris avaringas jau buvo popieriuje?
    Neuslaikomi radusai, del ko ivaziuojant i zieda tenka vos judet kai parlekia i gala auto is kito ivaziavimo jau 50kmh?

    Reply
    • Vadyla

      Žiedai po tiltu tikrai keistokai suprojektuoti. Patys žiedai siauroki, per mažo radiuso, ribas žymintys blokeliai su aštriais kraštais, įvažiavimo kampas taip pat gerokai per status. Kai piko valandomis susidaro daugiau mašinų žieduose, labai suprastėja matomumas ir „įšokti” į 2-ą ar tolimesnę juostą žiede pasidaro gana rizikingas veiksmas. Gali kokios nors mažesnės mašinos ar motociklo ir nepastebėti, visi šansai susikulti.

  2. Pluginkime, koks buvo konkurso dalyvių siūlymais

    Konkursą laimi „pigiausias” paskui kainos kyla, kyla. Kas palygino kaip siūlė kiti statytojai ar tik žiūri į dabar statantį ,kuris , galimai, laimėjo kažkaip….

    Reply
  3. As

    Visu kitu gatviu saskaita klaipeda isitaise zaisliuka.del to visi tris metus grudomes kamsciuose.Jaku tiltelis dar ispudingesnis objektas pagerinrs Lietuvai nuvaziavima i Palanga.o vietiniai grudasi dar smagiau kamsciuose

    Reply
  4. Henrikas

    Baltijos žiede eismas žymiai pagerėjo. Važiuojant šia sankryža nebesijaučia įtampos,o tik malonumas. Dėkoju statytojams.

    Reply
    • Anonimas

      Ypac ivaziuoti tapo saugu kabutese, avaringi ruožai..

  5. Anonimas

    Aha ,kaip toj dainoj,- „dar toliau dar bus graziau,… dar tik tai man pomazu,dar bus „grazu …” ” !?

    Reply
  6. Blaivus

    Karo reikia, tada eina super greitai

    Reply
  7. Įdomu

    Visą laiką visur trūksta lėšų užbaigti,o kada bus laikai kai liks pinigų,sutaupys?

    Reply
    • Jonas

      Gali ir darbo jėga pigti ir medžiagos, tačiau sąmatos tik didėja ir skolos auga… Išvadas daryti reikia patiems

  8. Totali nevykėlių vyriausybė

    Vieno – neįtraukia , kitam – eurų trūksta , ženklo nuėmimas – užstrigo ? ! Artėja rinkimai , galvokime ką renkame į seimą . Kaip „nori ” padėti Klaipėdai ir spręsti įsisenėjusias klaipėdiečių problemas , liberali seimo dauguma su konservatoriais , man jau įrodė . Niekada per jokius rinkimus neturės mano balso . Niekada , nei konservatoriai , nei laisvūnai,o politinės korupcijos byloje nuteista partija Liberalų sąjūdis, man iš vis neegzistuoja kaip politinis žaidėjas .

    Reply
    • Klaipedos gyventojas

      Asilų,balsų nereikia

    • >Klaipėdos gyventojui

      Tai tu čia tas pats didžiausias asilas. Jeigu Vaitkus būtų buvęs išrinktas dar valdžioje būnant LVŽS tai Klaipėda jau seniai būtų pabaigusi šią sankryžą ir dar kelis kitus svarbius projektus. Pedopartija ir liberastai- Lietuvos vėžys.

    • Na kiekvienas turi turėti smegenų,kad suvoktų kas yra kas

      Galvoti reikia galva o ne sėdima vieta ir propogandiniai atsiliepimais. Kas išsilavinęs tas balsuoja ne pagal paliktų atstovų tribūnos šmeižtą , o už tuos ,kurie gal nepoliarius ,bet reikalingus pokyčius daro. Ir stato tvoras nuo agresyvių kaimynų.

    • To totaliam nevykeliui

      Jis ne asilas,ir ne neišsilavines.Jis antivakseris,baubikas ,trolis,….sutrumpintai prakeikta valstiečiu partija is Naisiu fermos

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Fotoreportažai, Miestas, Svarbu

Baltijos žiedo rekonstrukcija per minutę

Praėjusią savaitę Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad buvo baigti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai ir jau ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This