Dėl nesuvaldomo autovežių srauto – vicemero perspėjimas

Svarbu, Transportas

Prieš kurį laiką socialiniuose tinkluose pasirodžius pranešimams, jog Žvejybos uosto gyvenamuosius rajonus užplūdo autovežiai iš Ukrainos, jų vairuotojams prieigas šalia namų pavertus šiukšlynais, šią problemą ketvirtadienį bandė spręsti į posėdį susirinkę Eismo saugumo komisijos nariai.

Feisbuko nuotr.

Visgi po daugelio suinteresuotų pusių pasisakymų kol kas priimtas sprendimas tik surengti dar vieną bendrą pasitarimą su Uosto direkcija, jos įmonių bei muitinės atstovais, kad, pasak komisijos pirmininko Algirdo Kamarausko, „tą problemą sutvarkyti”. Kartu vicemeras nedviprasmiškai įvardijo, kas, jo nuomone, dėl tos situacijos yra kalčiausias.

„Problema yra ta, kad automobiliai atvyksta į Klaipėdą konteineriuose, tie autovežiai dažniausiai iš Ukrainos atvažiuoja, laukia, kol išmuitins ir jiems jokios taisyklės praktiškai negalioja”, – pristatydamas klausimą kalbėjo komisijos pirmininkas.

Jam antrino Žvejybos uosto gyventojams atstovaujantis miesto tarybos narys liberalas Saulius Liekis, teigęs, jog situacija esą šiek tiek pagerėjo, Miesto tvarkymo skyriui Nemuno g. pastačius tualetus.

„Manau, problema yra ten, kur įsikūrusios įmonės, kurios tvarko tuos dokumentus. Kai kurios įmonės yra įsikūrusios net daugiabučių pirmuose aukštuose, kaip Baltijos pr. 117, ir aplink tą visą daugiabutį tos mašinos važiuoja, nors yra ženklai”, – sakė jis.

Savo ruožtu Žardupės gatvės gyventoja skundėsi negalinti per autovežiais užstatytą gatvę iš miesto privažiuoti iki savo namų.

„Situacija yra siaubinga, norisi verkti, neturiu žodžių. Parvažiuoti tokį galiuką iš miesto trunka valandą, važiuojam 40, 20 minučių. Mes stovim, jie neatidaro vartų, jie užtveria kelią, mes stovim. Šitam mūsų žvyrkelyje jie sukinėjasi, čia yra mūsų kasdienybė, jie jau eina ant piliakalnių [stato autovežius šalia Žardės piliakalnio]”, – emocingai situaciją posėdžio dalyviams dėstė viena iš Žardupės g. gyventojų.

Paaiškėjo, jog būtent šioje gatvėje yra įsikūręs vienas iš Muitinės sandėlių, kurio vadovui labiausiai ir kliuvo dėl nesuvaldomos situacijos.

Visgi jo atstovas nieko konkretaus nepažadėjo, teigęs, jog esą nedidelių autovežių srautas padidėjo dėl to, kad ilgą laiką lenkai blokavo savo sieną su Ukraina, o per ją tokio dydžio autovežius, kitaip nei vilkikus, jie praleisdavo.

„Su jais labai sunku kalbėtis, esam jiems pastatę konteinerį, esam pastatę tualetą lauke”, – nedrąsiai kalbėjo sandėlio atstovas.

Tačiau vicemeras akcentavo, jog atsakomybė dėl to tenka būtent Muitinės sandėliui.

„Jei šita situacija tęsis, mes kreipsimės į Muitinę dėl muitinės sandėlio veiklos sustabdymo”, – pažadėjo jis.

Savo ruožtu Klaipėdos muitinės atstovė Rasa Bluškė sakė apie šią problemą išgirdusi pirmą kartą, bet patikino, jog „muitinė tikrai reaguos”.

„Sandėlių yra ne vienas, šitas Žardupės gatvėj yra įsteigtas nuo 2021 metų, tai iki šiol problemų negirdėjom, vadinasi, jeigu problema yra, ją reikia spręsti. Muitinė ieškos būdų, kaip apriboti muitinės sandėlio veiklą, jeigu paaiškės, kad gyventojai ir miestas dėl to kenčia”, – sakė ji.

Tuo metu Klaipėdos kelių policijos viršininkas Aurelijus Jankauskas teigė, jog autovežių išvarymas iš vienos vietos į kitą problemos neišspręs, nes esą jie įsikurs kitose miesto vietose, nors pats problemos sprendimo taip ir nepasiūlė, teisinęsis esą nėra kaip ukrainiečių už tai nubausti.

A. Kamarauskas vylėsi, jog artimiausiu metu verslo subjektai pagaliau ras galimybių prieš įvažiuojant į miestą įkurti automatizuotas automobilių statymo aikšteles, nors tą patį savo kadencijos pradžioje buvo žadėjusi dar ankstesnioji miesto valdžia.

„Tai padarysim tokį posėdį su uosto atstovais, su muitinės atstovais ir manau, kad kažkokį sprendimą rasim. O šiandien labai aiškus perspėjimas verslui – susitvarkykit, mes tikrai netoleruosim tokios situacijos, kai žmonės negali namo grįžti”, – sakė Eismo saugumo komisijos pirmininkas.

24 Comments

  1. Julija

    Asmeniškai susidūriau su šia situacija. Pasidarė tik daug liūdniau ir beviltiškiau perskaičius jūsų straipsni. Dabar man aišku kodėl tie vairuotojai juokėsi kuomet sakiau jog paviešinsiu. Pasirodo niekas nieko negali padaryti. Kaip keista!!! Vadinasi dergimas ir šiukšlinimas viešoje vietoje nėra viešos tvarkos pažeidimas? Ir jiems nėra skiriamos baudos? Tarp kitko yra toje pačioje gatvėje ir kita vieta, kur bazuojasi šie vilkikai. Ten tikrai pastatė Toi Toi ir konteinerį. Tačiau buvusio pridaryto šiukšlino niekas nesutvarkė. Ir einant pasivaikščioti vis tiek matai kaip jie išlenda iš pakrūmių nes tas Toj Toj nėra naudojamas. Vairuotojai gyvena ten paromis. susiorganizavę nelegalias aikšteles. Miega savo automobiliuose, gamina maistą ir taip toliau. Kaip suprantu visas tai yra komercija ir tie vairuotojai ne už dyką viską daro. Prie ko čia muitinė?!!!!! Šiai logikai sekant kiekvienas atvažiavęs verslo reikalais turi teisę, taupydami, gyventi savo transporto priemonėje parkuojant kur jam tinka ir mesti visas savo buitines atliekas bei biologines atliekas visur kur papuolė. Vėliau apkaltinti 3-ją pusę už delsimą. O gal turėtų būti kitaip? Pastatyti savo transportą į aikštelę jų yra pakankamai reiki tik sumokėti. Išsinuomoti kambarį, lovą ar ką kitą, žinoma susimokėti. Taip pat susimokėti už viešos tvarkos pažeidimą!!!!! Fotografuosiu ir viešinsiu. Taip neturi būti!

    Reply
  2. Slavai Ukraine!

    Muitinės uždirba didelius pinigus ,moka mokesčius,o ukrainiečiai blogį, kad mums neša pelną?! Gal savo bardaka lai muitinės susitvarko, a debilu šalis?

    Reply
    • Tvarka

      Jei čia debilų šalis, varyk į savo svajonių šalį. Čia turi būti tvarka.

  3. Darius

    Turi registruoti tuos autovežius telefonu ir tada pakviesti kai mašinos jau paruoštos. Panašiai kaip Gliwice Lenkijoje. Prieš atvažiuojant reikia pasiskambinti ir prisiregistruoti. O kada galima važiuoti lenkai atsiunčia žinutę.

    Reply
  4. Kaip

    Tai neina nubaust?Lai moka vietoje,grynais ar banko kortrle.Kai buvau prieš keliolika metų krainoj,niekam nerūpėjo kur gausim pinigų,mokėk ir viskas.O ir smaugė tada kad netingėjo ten,jiem Lt numeriai kaip bankomatas kelyje atrodė.O naglėja jie čia kaip meškėnai,visur bardakad per juos,stovi po ženklais,ant žolynų,pravsžiavimus užstato.Halėtu ne įleist jų į miestą,lai poligone kokiam parkuojas suskiai.

    Reply
    • Anonimas

      Pritariu 100% savo sali apsiko dabar musu apsiks

  5. Gal tam viršininkui reikėtų realiai situaciją įvertinti ?

    Tuo metu Klaipėdos kelių policijos viršininkas Aurelijus Jankauskas teigė, jog autovežių išvarymas iš vienos vietos į kitą problemos neišspręs, nes esą jie įsikurs kitose miesto vietose, nors pats problemos sprendimo taip ir nepasiūlė, teisinęsis esą nėra kaip ukrainiečių už tai nubausti.

    Reply
  6. Klaipėda

    Jiems „do lampački” tas „perspejimas” stovi Baltijos pr tralas su UA numeriais iskises pirmoje juostoje visa tralo gala ir jam vienodai.perspejus kad bus iskviesta policija numojo ranka.”NAM VSIO MOZNO”

    Reply
    • Čia tie kurie

      už mus ” kariauja ” ? Tie, kuriems skolinamės milijonus eurų ir išlaikome ? Skolas atiduosime mes ir mūsų vaikai . Mūsų vairuotojus, su šios liberalios seimo daugumos palaiminimu , su liberalo ministro iniciatyva , net aplinkosaugininkai gali tikrinti ? Furos tikrai neteršia ? 🙂 Ir tie visi ” kovotojai ” su tarša mieste tyli ? Ką veikia policija ?

  7. Klp

    Kodel ukriečiu policija negali Lietuvoje nubausti-lietuvi baudzia bet kurioj šalį be problemų? Jie kokia šventa karvė, kad gali daryti ką nori mieste? Mes juos suprantame, padedame bet ir jie privalo elgtis taip, kad nesudarytų problemų vietiniams. Beje , nemaža dalis tu vežejų yra is Baltarusijos , i gal irrusijos, tik ju transportas su baltarusiškais numeriais.

    Reply
  8. V ir Gis

    Kaip suprantu ukrainiečiai dievo išrinktieji. Visi aplink kalti tik ne jie.

    Reply
  9. Ne lyberalas

    Siaurinis aplinkelis su furu aikstele uz miesto ribu butu teigiamas poslinkis visai pietinei pusei. Bet daug lozungu, pazadu, komisiju, pinigu pataskymo ir nieko. 0.

    Reply
  10. Vieni kariauja,kiti bizniauja.

    Ot nekantrus lietuviai,tai juk musu labai mylimi ukrainieciai.

    Reply
  11. Nidos g gyventojas

    Baltijos pr. 117-nidos 36 kiemus išrause su savo traliukais, statymas tralo ant žolės, policija atvykus tik rankomis skėsčioja kaip čia juos bausi o tu pabandyk pasistatyt ant žolės iškart bauda, taikomi dvigubi standartai, manau laikas rimtai kiemuos det šlabaumus jei parduotuves gali apsitverti manau ir mes galime

    Reply
    • kitas Nidos g. gyventojas

      Nubausti nesunku o ar rezultas bus? Juk atvažiuoja vis kiti o baudų išsieiškoti neįmanoma čia reikia kitų sprendimų, o šlakbaumus taip namo gyventojų teisė įsirengti

  12. Šilutės plentas

    Šilutės pl.prie Jūrininkų pr.yra vienpusio eismo ženklas ir ženklas, draudžiantis stovėti. Ten koks 20 autovežių stovi kasdien. Dabar ir kitoje pusėje pradėjo parkuoti. Nereaguoja nei į gyventojų skundus, nei į policiją autovežių vairuotojai.

    Reply
  13. SS

    Savo ruožtu Klaipėdos muitinės atstovė Rasa Bluškė sakė apie šią problemą išgirdusi pirmą kartą, bet patikino, jog „muitinė tikrai reaguos”.
    Cha cha…jau metai laiko,o ji tik isgirdo…

    Reply
  14. T

    Terminalas miesto centre duoda savo vaisius, taip ir toliau diletantai!

    Reply
  15. Rimas

    „Manau, problema yra ten, kur įsikūrusios įmonės, kurios tvarko tuos dokumentus. Kai kurios įmonės yra įsikūrusios net daugiabučių pirmuose aukštuose, kaip Baltijos pr. 117, ir aplink tą visą daugiabutį tos mašinos važiuoja, nors yra ženklai”, – sakė jis. Prie Baltijos pr. 117 namo NĖRA JOKIŲ ženklų draudžiančių įvažiuoti ar statyti autovežius. Ir tai yra labai blogai. Namo pirmame aukšte dirba įmonė, tvarkianti dokumentus. Kieme dienos metu ar vakare suvaromi autovežiai. Gyventojai neranda vietos kur statyti automobilį arba išvažiuoti iš keimo, nes užstoja autovežis. BŪTŲ ženklai, draudžiantys įvažiuoti į kiemą, galima būtų Policijai pranešti. Prie laiptinių šiukšlės. Pirmadieniais ryte apie 7 val., tų vairuotojų, prie tos įmonės kaip musių. Galėtų tokią veiklą vykdyti ten, kur netrukdytų gyventojams.

    Reply
    • ženklas

      Ženklai draudžiantys įvažiuotii sunkesvoriui trasportui yra tiek Iš Baltijos pr tiek iš Minijos g. bet jie neduoda rezultatų…

    • Ieva

      O gražiausia tai, kad prie Švyturio arenos krūmuose atlieka gamtinius visus reikalus, nes ten jie kai šilta ir miega savo traliukuosee ir prausiasi perspėjus pasakė „nam vsio možno”, va taip va.

  16. Aš taip ir nebesuprantu

    kur tuos automobilius veža ukrainiečiai ? Į karo niokojamą Ukrainą iš kur plūdo pabėgėliai ir kuriuos mes remiame ? Ar čia verslas nieko neturintis bendro su karu ?

    Reply
    • Faktas

      Verslas.

    • ...

      Ką tik atsibudo? mašinos važiuoja į tą pačią visų „mylima” Rusija. Yra kelių pvz per kazakstana.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This