Klaipėdai sukūrė naują reklamą

Miestas

Šiaurietiškos nuotaikos kupinas miestas prie jūros, kuriame gera gyventi ir kurti. Tokią žinutę siunčia VšĮ „Klaipėda ID“ naujai pristatytas reklaminis miesto klipas. Jo kūrėjai klausia: „Šis miestas ne visiems, bet galbūt tau?“.

 

„Klaipėda – skandinaviškos, šiaurietiškos kultūros ar nuotaikos turintis miestas, kuriame daug laisvės savo gyvenimo istorijai kurti. Supratome, kad reikalinga nauja kūrybinė idėja, istorija, scenarijus, žinutė, kuri skatintų atkreipti dėmesį į Klaipėdą, ją iš naujo pastebėti, svarstyti apie gyvenimą joje, o gal net pasirinkti“, – pranešime cituojamas „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Mantas Kanišauskas.

Jo tikinimu,  Klaipėda turi viską, ko gali reikėti patogiam ir komfortabiliam gyvenimui.

„Daug užsienio kapitalo įmonių, mažesnė konkurencija, didmiesčio privalumai, mobilumas, suteikiantis daugiau erdvės ir laiko sau. Žinoma, Klaipėda yra itin išskirtinė vieta dėl miesto ir gamtos balanso visais metų laikais bei jūros ir kraštovaizdžio. Visa tai padėjo rasti ir išgryninti pagrindinę klipo žinutę“, – teigia rinkodaros projektų vadovas.

Klipo kūryba buvo patikėta reklamos agentūrai „Wide Wings“, kuriai už šią paslaugą sumokėta 17 956,4 Eur.

Vaizdo klipo režisierius Klementas Davidavičius teigia, kad jo atmosferą padiktavo pats miestas.

„Atspirties taškas mums buvo skandinaviška estetika, kurios pagrindinės savybės – žmogiškumas bei tikrumas. Klaipėda išsiskiria šalia esančia gaivališka jūra, kuri įsibangavusi kelia audras, o nurimusi švelniai glosto kvapniu brizu. Todėl vienas iš esminių dalykų mums ir buvo rasti paralelių, tiek idėjiškai, tiek montažiškai, galiausiai ir emociškai, tarp jūros ir žmogaus ir atskleisti, koks jų santykis“, – pasakoja režisierius.

Pasak M. Kanišausko, klipas vaizduoja tikrą įprastų žmonių dienos rutiną: „Klipo pagrindiniai herojai – šeima, kurianti bei gyvenanti Klaipėdoje. Vaizdo įraše vaizduojami visi dienos ritualai – rytas, vakaras – bei klaipėdietiška nuotaika, atspindinti gyvenimo grožį mieste. Pramonės ir verslo segmentai amortizuojami čia gyvenančių žmonių portretais, laisvalaikiu ir gyvenimo prie jūros privalumais.“

Anot M. Kanišausko, klipo pavadinimu siekiama tikslinę auditoriją priversti susimąstyti.

„Norėdami užfiksuoti patrauklų Klaipėdos miesto įvaizdį bei atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį ir priversti ją susimąstyti, pateikiame nenuginčijamus gyvenimo Klaipėdoje privalumus su netikėtu klausimu – kad tai yra ne kiekvienam. Ši žinutė „aplenkia“ Klaipėdai dar nepasiruošusius ir pataiko tiesiai į tuos, kurie jau gali įvertinti tinkamą darbo ir gyvenimo balansą, gamtos apsuptį, ramesnį gyvenimo tempą ir kitus Klaipėdos privalumus“, – teigia M. Kanišauskas.

Pasak režisieriaus, kūrybinė grupė siekė parodyti autentišką miestą.

„Pagrindinė mintis, su kuria buvome supažindinti, buvo būtent apie tai, jog norisi pristatyti miestą autentiškai ir negražinti nenugludintų kampų, kurie suteikia miestui privalumą – savo išskirtinį veidą, kuris, kaip dažnai mūsų susitikimuose skambėdavo – galbūt tau, bet ne kiekvienam“, – pasakoja K. Davidavičius.

2 Comments

  1. Pajūrio žmogus

    Jau skandinaviška? Maniau,mano senelė gimė Rytprūsių t.y.vokiškame Memelburge..Kažkas neskaito istorijos..

    Reply
  2. Mano nuomone

    Man pavadinimas yra izeidus ir netgi sarkastiskas. Nes tikrai klaipeda ne kiekvienam… klipas, kuriuo nesinori dalintis. Klipas, kuris yra apie nieka. Klipas, kuris neatspindi tikroves o tik kuria iliuzija. Turint dar omenyje nesustyguota ID, TIC ir Svenciu veikla, toks klipas neatidirbs..

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

Tadai, kodėl taip kukliai?*

„To dar nebuvo, kad savivaldybės biudžetinės įstaigos direktorius reklamuotų savo atvaizdą „visame gražume” miesto stenduose. Skirti GPM prašo daug kas, ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Spyglys

Ištikimųjų, aušrininkų, socdemų ir valstiečių pasiekimai: priartėjome prie Visagino*

„Nesibaigiančių galimybių miestas ant jūros kranto. Klaipėda – perspektyvus miestas, pasirengęs sparčiai plėstis, atviras įvairiems investiciniams projektams“, – vis dar ...
2024-03-18
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Gražiam Klaipėdos valdžios veidui piešti - po pusę milijono kasmet

Dabartinė Klaipėdos valdžia ketina nuo šių metų daugiau nei tris kartus padidinti išlaidas savo viešiesiems ryšiams. Nors teigiama, kad nemažai ...
2024-01-15
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This