Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-12-12 |
Bendrovės „Mano BŪSTO“ Klaipėdos padalinys metus užbaigia užsitikrinęs įvertinimą – aukščiausią klientų pasitenkinimo rodiklį tarp visų regionų, kuriuose įmonė dirba. Šiuo metu uostamiesčio gyventojai dažniausiai iš visų miestų rekomenduotų bendrovės paslaugas kitiems.

Penkerius metus kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas (NPS) šiemet ryškiausiai augo būtent Klaipėdoje. Uostamiesčio gyventojai aktyviausiai visoje šalyje nurodo, kad rekomenduotų „Mano BŪSTO“ paslaugas – dažniau nei Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ar kituose miestuose, kuriuose įmonė aptarnauja daugiabučius ir jų bendruomenes.
Klientų pasitenkinimas įmone Klaipėdoje per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Anot bendrovės, šį proveržį lėmė nuoseklus komandos dėmesys aiškiai ir laiku informuoti gyventojus apie planuojamus bei atliktus darbus, operatyvios ir išsamios konsultacijos namo priežiūros klausimais. Taip pat – sustiprintas būtinų priežiūros darbų derinimas su gyventojais ir tiesioginis informavimas, kad svarbiausia informacija pasiektų kiekvieną klientą.
„Mano BŪSTO“ Klaipėdos padalinio vadovė Julija Gedminienė pabrėžia, kad natūrali, sveika konkurencija tarp regionų skatina tobulėti, tačiau tikroji pažanga gimsta iš kasdienio nuoseklumo. „Stengiamės visuose miestuose dirbti vienodai gerai, tačiau džiugina, kad būtent mūsų miesto gyventojai šiemet savo pasitenkinimą išreiškia ryškiausiai. Tokie pokyčiai neatsiranda savaime – žmonių nuomonė keičiasi tik tuomet, kai keičiasi ir pati paslauga. Tai pasiekėme dėl atkaklaus komandos darbo, įsiklausymo į klientų poreikius ir realių sprendimų, kurie seka po jų, o ne tik gražių pažadų“, – sako J. Gedminienė.
Apklausų duomenys rodo, kad šiemet Klaipėdos gyventojai labiausiai įvertino bendrovės gebėjimą greitai reaguoti į klausimus, aiškiai komunikuoti ir tinkamai spręsti kylančias problemas.
Veiklos pokyčiai atsispindi ir kituose veiklos rodikliuose: per pastaruosius pusantrų metų įmonė Klaipėdoje pradėjo aptarnauti dar beveik 1,5 tūkst. naujų butų ūkių, o skundų skaičius stabiliai mažėjo visus metus. Tam įtakos esą turi griežtesnė rangovų kontrolė, aiškiai nustatyti kokybės standartai bei didesnis pačių gyventojų įsitraukimas. Daugiabučių bendruomenės aktyviau vertina atliktus darbus, teikia atsiliepimus ir dalyvauja sprendimų priėmime.
Be kasdienių paslaugų, Klaipėdos komanda šiemet atnaujino senus vamzdynus, tvarkė prakiurusius stogus, dailino fasadus, remontavo laiptines, surengė daugiau nei 300 visuotinių susirinkimų bei prisidėjo prie įvairių bendruomeninių iniciatyvų.
„Tai, kad klientai šiemet mūsų pastangas vertina geriausiai Lietuvoje, žinoma, malonu, tačiau svarbiausia užduotis ir kitąmet išliks ta pati – toliau nuosekliai spręsti kasdienes problemas daugiabučiuose ir gerinti gyventojų patirtį jų pačių namuose“, – pabrėžė „Mano BŪSTO“ Klaipėdos padalinio vadovė J. Gedminienė.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Parašykite komentarą