Pradedami Smiltynės perkėlos pirso remonto darbai

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2025-09-30

Pasibaigus aktyviajam turizmo sezonui ir sumažėjus keliaujančiųjų Smiltynės perkėlos keltais srautams, krantinėse įsikuria statybininkai – pradedamas Naujosios perkėlos krantinių, prie kurių švartuojami keltai – pirso – kapitalinis remontas. Patogesnes ir šių dienų standartus atitinkančias keliones užtikrinsiančius darbus planuojama baigti ateinančių metų balandį.

Naujoji smiltynės perkėla

Uosto direkcijos nuotr.

Teigiama, jog remonto darbai niekaip nepaveiks Smiltynės perkėlos teikiamų paslaugų – dėl prasidėjusių darbų retinti reisų skaičiaus ar keisti laikų nenumatoma.

Miesto pusėje esantį pirsą remontuoti nuspręsta įvertinus jo būklę – per kelis dešimtmečius darbo infrastruktūra buvo smarkiai nudėvėta, fiksuoti įtrūkimai, fasadinių sienelių deformacija, kiti trūkumai.

Klaipėdos uosto direkcijos skelbtą pirso kapitalinio remonto darbų konkursą laimėjo bendrovė „Borta“. Jos atstovai jau pradėjo darbus teritorijoje – šiuo metu ardoma sena betono danga. Remonto metu numatyta sutvirtinti fasadines krantinių sienutes, įrengti šiuolaikiškus atmušus bei švartavimo stulpus, kurie bus tinkami keltus švartuoti ir štormo metu, taip pat bus pakeistos krantinių dangos, infrastruktūra apšvietimui, elektros tiekimo kolonėlei. Visus šiuos darbus planuojama atlikti iki balandžio vidurio, tad ateinantį vasaros sezoną Smiltynės perkėla pasitiks atnaujinta infrastruktūra, skirta gyventojų ir automobilių perkėlimui. Su bendrove „Borta“ pasirašytos sutarties vertė – kiek daugiau nei 1,6 mln. eurų (įskaitant PVM).

„Smiltynės perkėlai kasdien tenka strateginės svarbos misija – užtikrinti susisiekimą tarp žemyninės Klaipėdos dalies ir Kuršių nerijos. Daliai gyventojų keltai yra kasdienė ir niekuo nepakeičiama transporto priemonė keliaujant į darbus ir grįžtant namo, vasarą tokiu būdu keliauja nemaža dalis Lietuvos, o kai bet kuriuo metų ir paros laiku kitame krante kas nors laukia pagalbos tarnybų – keltai tampa gyvybiškai svarbia jungtimi. Smiltynės perkėlai tenkanti infrastruktūra privalo atitikti šių dienų standartus bei prisidėti užtikrinant sklandžias, saugias ir efektyvias visų reisų keliones. Būtent to ir siekiame pradėdami dar vieną Smiltynės perkėlos infrastruktūros tobulinimo etapą“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Šiomis dienomis prasidedantys darbai – tik dalis iš pastarųjų metų Uosto direkcijos investicijų į Smiltynės perkėlos infrastruktūrą.

Praėjusiais metais buvo užbaigtas projektas, kurio metu rekonstruota dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Bendra sutarties kaina – 5,8 mln. eurų (įskaitant PVM), iš jos Uosto direkcijos finansuojama dalis siekia 3,34 mln. eurų. 2022 m. baigtos rekonstruoti Senosios perkėlos krantinės Smiltynės pusėje. Šie darbai atvėrė galimybę vienu metu prišvartuoti du keltus. Uosto direkcijai tai kainavo 2,05 mln. eurų (įskaitant PVM).

Parengta pagal pranešimą spaudai

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Baigiami uosto krantinių elektrifikacijos darbai (1)

Šiuo metu Klaipėdos uosto direkcija vykdo krantinių elektrifikacijos darbus, kurie užtikrins tiek uoste prie krantinių stovinčių laivų CO2 emisijų, tiek ...
2025-12-12
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Uoste darbuosis dar viena poliakalė

Uosto direkcija skelbia, kad į naujojo kruizinių laivų terminalo statybvietę atvyko papildoma technika – dar viena poliakalė. Darbus atliekančiam rangovui ...
2025-12-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Noras keltininkus prijungti prie Uosto direkcijos nedingo (3)

Dabartinė Susisiekimo ministerijos vadovybė teigia, jog įgyvendins pirmtakų idėją prijungti AB „Smiltynės perkėlą“ prie Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos. Apie ...
2025-12-05
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This