Regioninės viešojo transporto sistemos nori 2028-aisiais (1)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2025-11-02

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus pavedė VšĮ ,,Klaipėdos keleivinis transportas“ siekti „kiekvienam vartotojui aiškios, suprantamos miesto parkavimo politikos, apimančios automobilių srautų suvaldymą miestui aktualiose ir jautriose teritorijose, taip pat parkavimosi principų suformavimo ir jų laikymosi užtikrinimo“. Šie ir kiti lūkesčiai buvo surašyti mero potvarkyje.

Juo pavesta ,,Klaipėdos keleiviniam transportui“ teikti siūlymus savivaldybei ir įmonėms, kaip sumažinti parkavimo problemas. O taip pat – tobulinti ir efektyvinti rinkliavos administravimą, didinti elektroninių paslaugų dalį, mažinti administravimo sąnaudas, analizuoti duomenis apie parkavimo užpildymą, teikti informaciją apie vietų užimtumą realiu laiku.

Mero potvarkyje daug dėmesio skiriama darniam judumui. Nurodoma „siekti, kad darnaus judumo planas būtų realiai įgyvendinamas miesto eismo ir transporto politikoje ir būtų užtikrinamas siekis turėti galimybę miesto gyventojams ir svečiams sklandžiai judėti mieste (multimodalumas)“. Akcentuojamas darnaus „judumo filosofijos ir darnių judumo priemonių skatinimas per komunikaciją“.

Lūkesčių rašte yra ir įsipareigojimas pasiekti, kad jau 2026 metais pusė Klaipėdos viešojo transporto ridos būtų nuvažiuota visiškai netaršiomis priemonėmis. Šiems metams numatytas 22 proc. rodiklis.

Mikroautobusai Klaipėdoje
Martyno Vainoriaus nuotr.

Dujomis varomų autobusų ridą nurodoma sumažinti nuo 36 iki 30 proc. 

Be to, iki 2028 metų turi būti sukurta regioninė (visų 7 savivaldybių) viešojo transporto sistema.

Įstaigai nustatyti ir finansiniai lūkesčiai „užtikrinti pagrindinės veiklos – keleivių vežimo – finansinį rezultatą pagal Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos patvirtintą subsidiją, o kitose veiklose dirbti nenuostolingai“.

Žymos: | | | | |

Komentarai (1):

Įrašo “Regioninės viešojo transporto sistemos nori 2028-aisiais” komentarų : 1

  1. Transpointer parašė:

    Sumažinti parkavimo vietų problemas? Kišti po žeme. Brangu? Taip. Bet jei norime, kad akių „nebadytų” priparkuoti automobiliai (sutikite, tikrai nepuošia miesto), teks pakratyti piniginę. Antra, apriboti automobilių judėjimą po miestą, o centrinę gatvę atiduoti viešajam transportui. Užsikimš kitos gatvės? O kas trukdo autobusu važiuoti? Atkreipėte dėmesį, kad kamščiai rytais sumažėja per mokinių atostogas, o automobiliu dažniausiai važiuoja tik 1 žmogus- vairuotojas? Darykite išvadas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Eismo sąlygos Herkaus Manto gatvėje nesikeičia

Elektrinių automobilių vairuotojams pradėjus nerimauti, jog Herkaus Manto gatvės „A” juostoje nyksta ženklinimas, teisiškai leidžiantis netaršiems automobiliams ja važiuoti, Klaipėdos ...
2025-12-06
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Politika

Siekia, kad KU vėl galėtų rengti pedagogus

Penktadienį Klaipėdos universitete (KU) lankėsi Lietuvos Respublikos Seimo pirmininkas Juozas Olekas. Vizito metu daugiausia dėmesio skirta regioninių universitetų vaidmeniui valstybės ...
2025-12-05
Skaityti daugiau

Miestas

Nutraukė konkursą ir „papenėjo“ savo įmonę (2)

Klaipėdos savivaldybė davė dar vieną užsakymą savo valdomai UAB „Klaipėdos paslaugos“, prieš tai nutraukusi paskelbtą atvirą konkursą, nes esą buvo ...
2025-12-05
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This