Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-09-30 |
Klaipėdos savivaldybė paskelbė ieškanti griovėjų sklype Herkaus Manto g. 83 likusiems garažui ir dirbtuvėm nugriauti. Juos nugriovus čia liks tik vienas privatus pastatas, kurį savivaldybė nori nusipirkti ir taip pat nugriauti.

Minėtus du pastatus tikimasi nugriauti per pusmetį. Jų griovimo aprašą savivaldybės užsakymu parengė UAB „Studija 33“.
Vieno savivaldybei priklausiusio pastato griovimas šioje vietoje mokesčių mokėtojams jau kainavo 20,7 tūkst. eurų. Prieš tai irgi buvo perkama griovimo aprašų parengimo paslauga.
Teritorijų planavimo dokumento korekcija, kurią parengė MB „Quinary Urbana“, atsiėjo dar 13,4 tūkst. eurų. Pagal ją vietoje nugriautų pastatų savivaldybė suplanavo įrengti parkingą. Taip – įrengti papildomą nuovažą Prano Lideikio gatve nuo Melnragės atvažiuojantiems vairuotojams pasukti į uostamiesčio centrą.

Dokumente taip pat nurodyta, jog čia dar bus „vykdomas pastato-garažo, unikalus Nr. 2198-6009-6014 išpirkimas ar paėmimas visuomenės poreikiams, atliktus teisės aktuose numatytas procedūras”.
Papildomos nuovažos Prano Lideikio gatve nuo Melnragės atvažiuojantiems vairuotojams pasukti į uostamiesčio centrą įrengimas, dėl kurios perkami ir griaunami pastatai, patinka ne visiems. Kai kurie piliečiai, čia nuolat važinėjantys, mano, jog tai yra visiškas pinigų švaistymas ir problemą galima išspręsti perreguliuojant šviesoforo veiklos režimą.
teisingai daro
Padaryti 2 juostas dešinėn į miesto centrą labai gerai. Bet padidinti automobilių stovėjimo aikštelės čia visiškai nereikia. Nėra tiek norinčių grįžtant nuo jūros dar pasivaikščioti po parką. O štai kitoje parko pusėje (Pušyno g.) tai labai reikia. Gal ne prieš langus, bet nors gatvės gale palei geležinkelį kur jau leidžia saugumo atstumas.
👍
👍👍
išlaikymas visada brangiai kainavo – vieniems rezidencijų reikia, kitiems ištaigingų automobilių, o dar kitiems ištaigingo kelio iki namų
Vaitkui ir chebrytei gerai pavažiavęs protelis dėl tų parkingų, aš nesuprantu, kokia logika remiantis ten tam miške dar vienas parkingas, kai šalia didžiausia Studlendo aikštelė kitoje gatvės pusėje, kurioje visada vietų pilna.
Kretingos gatvės kiemuose naikina krepšinio aikšteles ir stato parkingus, visur ištisai tas parkavimas.
Ir dar aišku gatvių platinimas ir eismo „pralaidumo” didinimas.
Viskas pagal geriausias amerikietiškas praktikas.
Pritariu. Mašinų miestas tampa.
Tai gal nestovėjote kilometriniuose kamščiuose nuo Melnaragės pusės, kad taip kliedite?
sureguliavus šviesoforą , problema būtų išspręsta.
išpirkti pastatus, sumokėti, kad juos nugriautų ir vardan ko, kad sankryžoje sukonstruoti parkingiuką ir dar lėtėjimo juostoje įrengti įvažiavimą į jį, kad transporto „pralaidumą padidinti” ! Saliamonai! O po 3-5 metų , pradėjus statyti medelyno kvartalą, ims vėl rekonstruoti sankryžą ir viską išardys. Genijai
Ir vėl bus kertami puikūs medžiai, puošę įvažiavimą į miestą bei akivaizdu, kad ta aikštėlė / nuovaža atkanda per daug parko ploto.
Kai daugelis miestų atsisuka į darnų judrumą ir kuria miestus, kuriuose žmonės gali vaikščioti, judėti, važinėi dviračiais, sportuoti, tuo tarpu Klaipėdoje viskas projektuojama automobiliams ir asfaltui.