AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija

Uostas pagaliau susirūpino vandens tarša

Klaipėdos uostas galų gale pradėjo rengtis prisijungti prie 82 proc. Europos uostų, kurie šiuo metu jau stebi vandens taršą. Artūro Šulco nuotr. „Pagal ūkio subjektų vykdomo paviršinių nuotekų aplinkos monitoringo duomenis, dalis teršiančių medžiagų (pvz.,...

Vandenilio gamybai uoste – aukštas aplinkosaugos barjeras

Aplinkos apsaugos agentūra nurodė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, kad norint gaminti vandenilį krantinėje, Nemuno g. 8A, išpilstyti jį į autotransporto priemones ir vandeniliu varomus laivus, yra būtina atlikti visas poveikio aplinkai vertinimo (PAV)...

Stringa 30 metrų aukščio bokšto statybos

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai teko iš naujo dairytis statybininkų, kurie pastatytų 29,5 metrų aukščio bokštą Smiltynėje, Naujosios perkėlos teritorijoje – pernai paskelbto viešojo pirkimo konkursas nebuvo apvainikuotas sutarties su rangovu...

Niekas nepanoro remontuoti „Loto”

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, jog neatsirado norinčių remontuoti bendrovei priklausančio hidrografinio laivo „Lotas“. Per nustatytą terminą potencialiems tokios paslaugos teikėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo, viešojo...

Klaipėdos uostas tirs savo taršą

Nors miesto gyventojai seniai skundžiasi tarša, sklindančia iš uoste veikiančių įmonių, jų transporto ir atplaukiančių laivų, uostininkai dažnai tai neigė, o Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) tik dabar nusprendė pirkti uosto veiklos, laivybos ir...

Uosto direkcija gyvena dar 1905 metų ritmu*

Tapusi akcine bendrove Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija susipainiojo laike: pradėjo viešai skelbti dokumentus apie tai, ką pirko dar praėjusio amžiaus pačioje pradžioje – 1905 metais. Tiesa, tuo metu tai buvo Mėmelio miesto uostas, o LR viešųjų pirkimų...

Remontuos laivus „Narą” bei „Lotą”

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ieško doko, kuriame remonto paslaugos būtų suteiktos naftos produktų surinkimo laivui „Naras“. Netrukus doko bus ieškoma ir hidrografiniam laivui „Lotas“ remontuoti. Laivas „Naras“, kainavęs beveik 3 milijonus eurų, buvo...

Uosto direkcijai prireikė naujo prekės ženklo

Akcine bendrove tapusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nusprendė, kad jos naudojamas prekės ženklas paseno ir rengiasi skelbti  konkursą naujam „herbui” sukurti. Užsimota iš esmės konceptualiai keisti jau senokai naudojamo prekės ženklo...

Pin It on Pinterest