Mano būstas

Gedimai daugiabučiuose: kur jų fiksuojama daugiausia?

Dažniausios daugiabučių problemos, kurioms likviduoti prireikia avarinės tarnybos profesionalų, slypi vandentiekio ir vamzdynų sistemose. Nors šie gedimai sudaro daugumą iškvietimų, avarinės tarnybos darbuotojams kasdien tenka gelbėti ir kitą daugiabučių gyventojų...

„Mano BŪSTAS“ savitarna naudojasi jau 117 tūkstančių klientų

Daugiau nei 190 tūkst. klientų visoje Lietuvoje aptarnaujantis „Mano BŪSTAS“ teigia fiksuojanti rekordiškai augančius gyventojų prisijungimus prie elektroninės savitarnos sistemos. Per metus aktyvių vartotojų padaugėjo daugiau nei 14 procentų: nuo 103 iki 117 tūkst....

Dar vienas D. Jackos įmonės „Civinity“ „Fake news“

Ignas Daunys, prisistatęs daugiabučio Taikos pr. 19 gyventoju, yra Deivido Jackos valdomos bendrovės „Civinity“ darbuotojas, kuris ne tik klaidina gyventojus, bet ir dėl kurio veiksmų gali būti pradėti ikiteisminiai tyrimai, vakar portale paskelbė eilinę melagieną....

Neįtikėtinos 50 proc. nuolaidos būsto administravimo paslaugoms

Kiekvienas buto savininkas tikisi, kad daugiabutis namas, kuriame praleidžia didelę dalį savo laiko, bus tinkamai prižiūrėtas, o teikiamos paslaugos atitiks kokybės ir kainos santykį. Tačiau šiandien viena iš Klaipėdos mieste administravimo paslaugas teikianti įmonė...

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba: per metus – 23 tūkst. iškvietimų

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka pamiršti profesinius įgūdžius ir gelbėti į bėdą patekusius žmones...

„Mano BŪSTAS“ kiekvienam namui skiria po atstovą

Daugiabučių priežiūros paslaugas teikianti bendrovė „Mano BŪSTAS“ pranešė, jog atsižvelgdama į klientų pageidavimus bei gerinant aptarnavimo kokybę iš esmės pertvarkė veiklos procesus ir pradeda teikti naujo kokybės standarto paslaugas. Įmonė pristato naujovę –...

Apklausa: „eBŪSTO“ savitarna – geriausia

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ klientai, lyginant su kitų daugiabučių priežiūros įmonių klientais, geriausiai vertina galimybę naudotis jiems skirtais skaitmeniniais savitarnos įrankiais, rodo reprezentatyvaus daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimo rezultatai. Šią...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest