Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas (9)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-03-24

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo alternatyvų bei priemonių įgyvendinimo veiksmų plano parengimo nutrauktos. Pasiūlymų pateikimo terminas šiam konkursui buvo net tris kartus buvo atidėtas, o jo organizatoriams teko atsakyti į nemažai klausimų bei savo iniciatyva tikslinti paskelbtus dokumentus.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Šių paslaugų užsakovai – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD), Lietuvos automobilių kelių direkcija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Klaipėdos miesto savivaldybė, Klaipėdos rajono savivaldybė ir Pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo vystymo darbo grupė. 

„AB KVJUD pirkimų komisija <…> pabaigia konkurso pirkimą ir pirkimo procedūras”,- rašoma šią savaitę paskelbtame pranešime. 

Potencialiems konkurso dalyviams buvo kilę klausimų ir dėl galimo sandorio kainos bei kitų parametrų.

Į klausimą, kokiose konkrečiai gatvėse, keliuose turėtų būti sumažintas neigiamas poveikis aplinkai planuojamais sprendiniais, buvo atsakyta taip: „Šiuo metu kroviniai pietinėje uosto dalyje vežami Minijos g., Jūrininkų pr., Šilutės pl., Vilniaus pl., Lypkių g. iki valstybinės reikšmės kelių (A1 ir Nr. 141). Klaipėdos pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo galimų alternatyvų sąnaudų ir naudos analizės studijos tikslas yra sumažinti tiek esamų, tiek ateityje planuojamų krovininio transporto srautų per pietinę Klaipėdos miesto dalį neigiamą poveikį (spūstis, taršą, triukšmą ir kt.) vadovaujantis Uosto bendrojo plano sprendiniais numatyta galimybė įrengti pietinį aplinkkelį.” 

Pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo klausimas buvo iškeltas dar 2022 m. rugpjūčio 26 d. vykusio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdžio metu. Tada buvo nutarta atlikti tokio mazgo sprendinių analizę, „ją pagrindžiant sąnaudų ir naudos vertinimu ir sudarytu priemonių įgyvendinimo veiksmų planu.”

Pernai spalį KVJUD viešai paskelbė viešojo pirkimo techninę specifikaciją. Tuomet planuota, kad ekspertai nagrinės 5 alternatyvas: nieko nedaryti; tiesti pietinį aplinkkelį; „vystyti mišrią sausumos transporto infrastruktūrą: automobilių kelio ir geležinkelio modų derinį” arba tik didinti geležinkelio pajėgumą pietinėje uosto dalyje“, o penktąją alternatyvą gali siūlyti „sąnaudų ir naudos analizės rengėjas”. O praėjusių metų gruodžio viduryje KVJUD paskelbė ir ekspertų, kurie per 6 mėnesius turėtų parengti pageidaujamą studiją, paiešką.

Žymos: | | | | |

Komentarai (9):

Atsakymai į “Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas”: 9

  1. Klp parašė:

    Ir vėl, kiek galima š. malti. Statykite greičiau tą aplinkelį jau 30 metų nieko nedarote, tik tauškiate niekus. Kur tai matyta fūras leisti per miegamuosius rajonus (Šlutės pl. Jūrininkų pr., Baltijos pr.).

  2. Vitės kvartale parašė:

    Per susirinkimą kur dalyvavo Uosto atstovas ir savivaldybės atstovas. Tomas Meškinis sakė pagal uosta reikės kelia statyti ŽMONIŲ EVAKUACIJAI. TAI KĄ LATAKAS SU MEŠKINIŲ RUOŠIASI METANOLI AR VANDENILI SPROGDINTI? IR KODĖL NUO LATAKO BIZNIO TURI EVAKUOTIS ŽMONĖS???????

  3. Vėjo parkui statyti ir netanolio transportavimui parašė:

    Kreivys ir šaika, ir kt uosto mafija naikins mūsų miškus, nuodys vandenys kad gaminti ir eksportuoti metanoli ir vandenili. Tai nusikalstama veikla manau prieš Lietuva I Lietuvos žmonės

  4. Uosto mafija parašė:

    vadovaujantis Uosto bendrojo plano sprendiniais numatyta galimybė įrengti pietinį aplinkkelį.”

    Kur sunaikins 49 gyventojų sodybas

  5. Vėjo parkui statyti parašė:

    Išvaryti sunaikins 49 sodybas Gentvilas, Kreivys ir šaika

  6. Aplinkelis reikalingas parašė:

    Kai kuriems verslininkams kad milijonus uždirbti , o gyventojus 49 sodybas išvaryti lauk.

    Reikia tvarkingą normalų kelią daryti, nes jis bus keliems dešimtmečiams. Vėjo jėgainių keliuku neišveši. Turi būti keturių juostų kelias su normaliais spinduliais, nuovažomis”, – sakė V. Šileika.

    • Echh parašė:

      Žmogau, ar tu supranti, kad tavo ip rodo, kam tu tuos slapyvardžius keitinėji 🤣🤣

    • To ech žmogau , ką siūlai? parašė:

      Pritarti nusikalstamai uosto veiklai?
      Gal žmonės nesupranta kad aplinkelis tik vėjo parko dalys vežti….
      Ar uostininkai jau skaito kad visa Lietuvos žemė yra jų?Naikins mūsų miškus, nuodys vandenys kad gaminti ir eksportuoti metanoli ir vandenili. Tai nusikalstama veikla manau prieš Lietuva I Lietuvos žmonės. Pagal Konstitucija žmonės turi duoti pritarimą pavojingai veiklai, o ne uostininkai ką nori ta daro . Paslapčia be gyventojų pritarimo, be viešinimo jau vandenilio gamykla Nemuno g. statys. O kas leido naudoti jiems mūsų vandeni? Ar žmonės leido??? Ar turim vandenilio varomus automobilius?Tai eksportui iš geriamo vandens gamins degalus.Manau tai nusikalstama uostininkų veikla Lietuvoje. Pilnas nesiskaitimas su žmonėmis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Smiltynės gatvės projektavimas sustabdytas atbuline eiga

„Stabdyti sutarties vykdymą nuo 2023 m. lapkričio 29 d. iki 2024 m. liepos 1 d.”, – tokį susitarimą šių metų ...
2024-05-26
Skaityti daugiau

Spyglys

Klaipėdos valdžios mobingas verčia girtuokliauti?*

Per metus net trys Klaipėdos miesto viešojo sektoriaus vadovės turėjo atsisveikinti su valdiškomis pareigomis dėl nederamų santykių su alkoholiu.  Pirmoji ...
2024-05-25
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Šlubuoja naujųjų Uosto direkcijos rūmų projektavimas

Krantinių rekonstravimo ir Uosto direkcijos naujojo pastato ant Kuršių marių kranto statybos projektavimas vėluoja jau daugiau nei pusę metų. Per ...
2024-05-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This