Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-10-06 |
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nuo spalio 9 d. Klaipėdos miesto viešojo transporto 2A, 13, 14A, 21 ir 21A maršrutais, kuriuose galioja autobusų bilietai, pradės vežti VšĮ „Klaipėdos viešasis transportas” (KKT) skelbtą vežėjų parinkimo viešąjį konkursą laimėjusi UAB „Kautra“.
Šių maršrutų keleiviai bus vežami naujais „Mercedes Sprinter“ ir „VW Crafter“ markių autobusais, su erdviais ir šviesiais salonais, įrengtomis patogiomis sėdynėmis, kondicionieriais, elektroninėmis švieslentėmis, vaizdo stebėjimo kameromis, automatiškai užsidarančiomis durimis ir kt. Jie „Kautrai” atsiėjo apie 400 tūkst. eurų.
Penktadienį ryte prie Klaipėdos miesto rotušės jie buvo pristatyti miesto žiniasklaidai.
Penkerius metus, po įvykdyto pirmojo maršrutinių taksi integracijos į bendro bilieto sistemą etapo, buvo sukurti trys maršrutų paketai – centrinis ( 2A, 13, 14A, 21, 21A ), pietinis (11A, 11B ir 20, veža V. Mėlinavičiaus individuali įmonė) ir šiaurinis (7, 15A ir 15B, veža UAB „Autoklasrida“). Pasak KKT vadovo Gintaro Neniškio, pastarosioms įmonėms buvo pritaikyta galimybė 2,5 metų pratęsti sutartis, nes KKT tenkino jų paslaugų kokybė.
„Centrinio paketo maršrutais veža jungtinę veiklą pasirašiusios įmonės „Dešimtas maršrutas“ ir „Vežesta“. Jų paslaugos mūsų netekino, tad buvo paskelbtas naujas konkursas. Kaip pavyzdį galiu paminėti, kad 2A maršruto trasa sudaro tik apie 0,3 procento visos miesto autobusų ridos, jis perveža tik apie 0,5 procento keleivių, tačiau dėl jo buvo gaunama apie trečdalį visų skundų. Ypač jautrus ir 21-asis maršrutas, kur kam nors įvykus žmonės lieka visiškai be susisiekimo“, – sakė G. Neniškis.
Paskelbtame konkurse dalyvavo keturios įmonės – „Kautra”, „Ollex”, „Ridvija” ir Klaipėdos autobusų parkas. Geriausią kainą pasiūlė ir konkursą laimėjo „Kautra”. Ji už 1 km ridą paprašė 74 centų. „Ollex” iš konkurso buvo pašalinti, nes neatitiko kvalifikacinių reikalavimų, o kiti du vežėjai pageidavo už 1 nuvažiuotą kilometrą gauti 87-88 centus.
„Kautros” pasiūlyta kaina yra didesnė nei ankstesnių vežėjų – 43 centai, tačiau ir transporto priemonių kokybės negalima lyginti. O ir iki šiol buvo dirbama ties dempingo riba. Tiesa, „Kautra” perima senojo vežėjo vairuotojus, tad tikėsimės, kad su jais bus nuolat dirbama, kad keleiviai nesiskųstų dėl aptarnavimo kultūros”, – sakė KKT vadovas.
Pasak „Kautros” vadovo Lino Skardžiuko, tai jau daroma.
KKT su „Kautra” pasirašė 5 metų trukmės sutartį su galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų.
Anot „Kautros” vadovo, į 7 mikroautobusus investuota apie 400 tūkst. eurų.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”5″ images=”1804,1810,1813,1812,1811,1806,1808,1807,1805,1803,1802″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]
Parašykite komentarą