Nuo pirmadienio Klaipėdoje kursuos nauji autobusiukai

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas
Avatar photoMartynas Vainorius
2017-10-06

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nuo spalio 9 d. Klaipėdos miesto viešojo transporto 2A, 13, 14A, 21 ir 21A maršrutais, kuriuose galioja autobusų bilietai, pradės vežti VšĮ „Klaipėdos viešasis transportas” (KKT) skelbtą vežėjų parinkimo viešąjį konkursą laimėjusi UAB „Kautra“.

Šių maršrutų keleiviai bus vežami naujais „Mercedes Sprinter“ ir „VW Crafter“ markių autobusais, su erdviais ir šviesiais salonais, įrengtomis patogiomis sėdynėmis, kondicionieriais, elektroninėmis švieslentėmis, vaizdo stebėjimo kameromis, automatiškai užsidarančiomis durimis ir kt. Jie „Kautrai” atsiėjo apie 400 tūkst. eurų.

Penktadienį ryte prie Klaipėdos miesto rotušės jie buvo pristatyti miesto žiniasklaidai.

Penkerius metus, po įvykdyto pirmojo maršrutinių taksi integracijos į bendro bilieto sistemą etapo, buvo sukurti trys maršrutų paketai – centrinis ( 2A, 13, 14A, 21, 21A ), pietinis (11A, 11B ir 20, veža V. Mėlinavičiaus individuali įmonė) ir šiaurinis (7, 15A ir 15B, veža UAB „Autoklasrida“). Pasak KKT vadovo Gintaro Neniškio, pastarosioms įmonėms buvo pritaikyta galimybė 2,5 metų pratęsti sutartis, nes KKT tenkino jų paslaugų kokybė.

„Centrinio paketo maršrutais veža jungtinę veiklą pasirašiusios įmonės „Dešimtas maršrutas“ ir „Vežesta“. Jų paslaugos mūsų netekino, tad buvo paskelbtas naujas konkursas. Kaip pavyzdį galiu paminėti, kad 2A maršruto trasa sudaro tik apie 0,3 procento visos miesto autobusų ridos, jis perveža tik apie 0,5 procento keleivių, tačiau dėl jo buvo gaunama apie trečdalį visų skundų. Ypač jautrus ir 21-asis maršrutas, kur kam nors įvykus žmonės lieka visiškai be susisiekimo“, – sakė G. Neniškis.

Paskelbtame konkurse dalyvavo keturios įmonės – „Kautra”, „Ollex”, „Ridvija” ir Klaipėdos autobusų parkas. Geriausią kainą pasiūlė ir konkursą laimėjo „Kautra”. Ji už 1 km ridą paprašė 74 centų. „Ollex” iš konkurso buvo pašalinti, nes neatitiko kvalifikacinių reikalavimų, o kiti du vežėjai pageidavo už 1 nuvažiuotą kilometrą gauti 87-88 centus.

„Kautros” pasiūlyta kaina yra didesnė nei ankstesnių vežėjų – 43 centai, tačiau ir transporto priemonių kokybės negalima lyginti. O ir iki šiol buvo dirbama ties dempingo riba. Tiesa, „Kautra” perima senojo vežėjo vairuotojus, tad tikėsimės, kad su jais bus nuolat dirbama, kad keleiviai nesiskųstų dėl aptarnavimo kultūros”, – sakė KKT vadovas.

Pasak „Kautros” vadovo Lino Skardžiuko, tai jau daroma.

KKT su „Kautra” pasirašė 5 metų trukmės sutartį su galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų.

Anot „Kautros” vadovo, į 7 mikroautobusus investuota apie 400 tūkst. eurų.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”5″ images=”1804,1810,1813,1812,1811,1806,1808,1807,1805,1803,1802″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Dviračiai autobuse - destruktyvi idėja?

Neleisti autobusais vežti paspirtukų ir dviračių, – už tokį pasiūlymą trečiadienį balsavo 6 iš 7 Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ...
2024-09-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Temos

Į naują miesto viešojo transporto erą - per vargus 

Procedūros dėl to, kas ir kokiais autobusais 2025-2032 metais uostamiestyje vežios keleivius organizuojanti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT), sukasi jau ...
2024-09-02
Skaityti daugiau

Miestas

Atidaryta nauja dviračių laikykla 

Nuo antradienio VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) jau priima gyventojų prašymus laikyti dviračius naujoje paviljono tipo laikykloje Taikos pr. 11 ...
2024-08-13
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This