Kaip UAB „Vairas” mašiną su batonu taisė

Mums rašo

Norėčiau pasidalinti skundu apie automobilio serviso „Vairas“ paslaugas ir nepagarbą kliento atžvilgiu.

Praeitą savaitę, penktadienį, palikau savo mašiną „Passat CC” taisyti UAB „Vairas“ autoservise (Butkų Juzės g. 11). Prieš palikdamas pravažiavau su Vytautu Kinderiu (įmonės direktorius, pasisiūlęs važiuot su manimi kartu) ir parodžiau turėtas problemas. Turėjau du klausimus ir prašiau, kad pasižiūrėtų dėl drėgmės, kuri kaupėsi ant vairuotojo kilimėlio ir „kalimo“ variklio srityje.

Po dviejų dienų sulaukiau skambučio, kad dėl drėgmės negalėjo rasti priežasties, tačiau manoma, kad reikia iš naujo perklijuoti langą (60 EUR). Kelis kartus buvo pakartojama, kad negarantuojama, kad pavyks ir, kad sprendimas yra mano atsakomybėje. Sutikau, kad perklijuotų, nes man, kaip nesuprantančiam technikos ir pasitikint ekspertu, skambėjo logiškai.

Kitą diena vėl paskambino iš serviso ir paklausė, kad priežasties dėl kalimo negali nustatyti, bet tiesiog manoma, kad galėtų padėti rato guolio pakeitimas (75 EUR rato guolis + 21 EUR darbai). Kelis kartus pakartojama, kad servisas neprisiima jokios atsakomybės ir man reikia spręsti. Kadangi neturiu jokių mašinų remontavimo pagrindų, man beliko tik pasitikėti ekspertų nuomone.

Penktadienį atvažiavau į servisą ir sulaukiau 216 EUR sąskaitos: 60 EUR už drėgmės paieškas (iš kur tokia kaina!) + 60 EUR lango perklijavimas + 96 EUR už rato guolį ir keitimą.

Dėl drėgmės buvau  serviso darbuotojų patikintas, kad problema išsisprendė (kol kas negaliu įvertinti, nes likusi drėgmė iš anksčiau, tačiau atrodo viskas gerai). Taip pat ir variklio „kalimo“ problema neva buvo išspręsta.

Nuvažiavus iš serviso vos 1 km buvo aišku, kad „kalimas“ lygiai toks pat kaip ir buvo. Grįžęs į servisą, paprašiau Vytauto K., kad sėstų kartu ir pravažiuotume atkarpą. Vytautas aiškiai pripažino, kad kalimas išliko, tačiau vis kartodavo, kad servisas nekaltas, nes aš priėmiau sprendimą pakeisti.

Apeliuodamas į tai, kad jie yra remonto ekspertai, o ne aš (ir tuo labiau, aš negaliu įvertinti, kas nutiko, jei žinočiau, būčiau pats jiems nurodęs, ką pakeist), Vytautas K. vis kartojo, kad jie negarantavo ir čia yra tik mano sprendimas. Porą kartų pasakė, kad pokalbiai telefonu įrašinėjami ir gali įrodyti. Aš to neneigiu. Tačiau nesutinku su tuo, kad ant kliento suverčiama visa atsakomybė ir servisas neprisiima jokios. Tuo labiau Vytautas K. nei pasiūlė pakartotinai ir nemokamai pasižiūrėti, kur galėtų būti priežastis nei padaryti nuolaidą/kompromisą. Tuo labiau, dvi dienas po taisymo mašinos salone prapuolė apšvietimas, kitame servise patikrinus, gedimas ne saugikliuose. Dar neaišku kiek kainuos apšvietimo taisymas.

Pateikiu pavyzdį situacijos iliustravimui: pacientas eitų pas odontologą taisyti danties, tačiau nežinotų priežasties. Daktaras pažiūrėjęs neranda tikslios priežasties, tačiau mano, kad gal būt padės įklijuoti plombą. Tačiau jis garantijos neduoda, nes nežino ar čia toji priežastis. Įstačius plombą, dantis ir toliau skauda, o daktaras apkaltina pacientą, kad pacientas padarė sprendimą užplombuoti. Pinigus pacientas privalo mokėti, nes plombos nebeišimsi.

Realybėje tiek pas odontologą, tiek servise, jeigu ekspertas negali rasti priežasties, turėtų taip ir pasakyti, o ne siūlyti dvejotinus pasiūlymus klientui. Dėl to geri odontologai, gydytojai ir kiti teikiantys paslaugas ir negalintys nustatyti konkrečios priežasties referuoja į savo kolegas.

Pastaba pabaigai apie serviso absurdiškumą: po pusės valandos paėmus mašiną iš serviso, norėjau įpilti langų valymo skysčio. Atidaręs kapotą variklyje radau įkištą batono gabalą (gal jis slėpė kitą atsiradusį defektą?)! Užklausus servise, ar mechanikai remontuoja su batonais, darbuotojas atsakė nežinantis kaip tai nutiko.

Apibendrinant, mano skundo tikslas, paviešinti nepagarbų elgesį su klientu, keistą paslaugų politiką (kai servisas atsisako bet kokios atsakomybės) ir informuoti klientus, kurie gal būt norėtų taisyti ten mašiną.

V. T. (vardas ir pavardė „Atvirai Klaipėdai” žinomi)

KOMENTARAS

Vytautas Kinderis, UAB „Vairas” direktorius

 Prieš keičiant guolį su mašinos savininku viską suderinome ir perspėjome, kad tai gali nepadėti, jis pats apsisprendė. Iš tiesų, tai nepadėjo. Galbūt granata kalta. Tačiau tai irgi būtų bandymų kelias, nes tas garsas yra labai neryškus, jaučiasi tik važiuojant apie 80 km/h greičiu ir tik posūkiuose. Niekaip neįmanoma jo aptikti. Tai tikrai nekelia jokio pavojaus ir su mašina galima sėkmingai važiuoti, kol garsas pasidarys ryškesni ir bus galima nustatyti tikslią jo priežastį. Apie tai irgi sakiau prieš priimant sprendimą. Ir man pačiam yra buvę atvejų, kai atlikti darbai nepašalina problemos, bet kartais tik bandymai lieka. 

Tikrai neįsivaizduoju, iš kur tas batonas galėjo atsirasti, nes niekas pas mus darbo vietoje nevalgo. 

3 Comments

  1. Eimantas

    Na aš batono neradau savo CC, bet problemų su jais apturėjau krūvas. Ten viskas yra blogai pas juos. Pradedant nuo administratorių ar kaip tas moteriškes galima pavadinti, baigiant meistrais kurie batonus palikinėja. O imti pinigus už nerastą problemą tai išvis kosmosas 🙂

    Reply
    • Anonimas

      TU MULKIS

  2. Jurgita

    Vairas nusivairavo visiškai. Jie tik bulkas ant variklių šildytis ir moka. Gerai, kad dar kiaušinienės pakeptos nerado – nenustebčiau…
    Darbų įkainiai nenormalūs. Įsigykite naujesnės įrangos, nereiks tiek ardyti ir problemų ieškoti – galima ir naujesniais būdais identifikuoti mašinos gedimus.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Sukčius nuo teisingumo neišsisuko

Klaipėdos apygardos prokuratūra praneša šių metų gegužę apeliacine tvarka apskundusi Tauragės apylinkės teismo Šilutės rūmų nuosprendį, kuriuo iš 7 nukentėjusiųjų asmenų pasiskolinęs ir ...
2018-11-15
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This