Kaip keisis bilietų kainos?

Svarbu, Transportas

Šio mėnesio posėdyje miesto Taryba turėtų patvirtinti naujas vienkartinių autobusų bilietų kainas bei nustatyti tarifus maršrutiniams taksi, kurie nuo pavasario bus visiškai nauji, juose ims galioti elektroniniai bilietai.  Planuojama, kad nebrangs tik visų rūšių terminuotieji bilietai.

Nuo 2018-ųjų kartinį elektroninį bilietą branginti nuo 52 iki 58 centų, popierinį, perkamą kioske – nuo 70 iki 80, o pas vairuotoją – nuo 80 centų iki euro. Martyno Vainoriaus nuotr.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, kainų pokytį lemia tai, kad dėl kuro kainų ir infliacijos tenka indeksuoti vežėjų tarifus ir didės įstaigos išlaidos.

KKT pateikiamais duomenimis, didmeninė „Orlen Lietuva” parduodamo kuro kaina nuo 936 Eur/t 2016 m. balandį užaugo iki 1084 Eur/t šį spalį. Infliacija spalį siekė 3 proc.

Atsižvelgiant į tai, siūloma nuo 2018-ųjų kartinį elektroninį bilietą branginti nuo 52 iki 58 centų, popierinį, perkamą kioske – nuo 70 iki 80, o pas vairuotoją – nuo 80 centų iki euro. Vienos paros bilietas brangtų nuo 2,1 iki 2,32 Eur.

Net ir pabranginus kartinius bilietus, jie išliktų pigesni bei Vilniuje ir Kaune. Dabar jie ten atitinkamai kainuoja 65 ir 70 centų. O popierinių bilietų, parduodamų pas vairuotojus, kainos būtų vienodos visuose didmiesčiuose. Dienos bilietas dar veikia sostinėje. Jis ten kainuoja 5 Eur.

Kartu bus siūloma branginti važiavimo maršrutiniais taksi kainas nuo 85 centų iki euro. Elektroninis kartinis bilietas, kuris pradės galioti pavasarį, kai į miesto gatves išriedės visiškai nauji konkursus laimėjusių bendrovių „Kautra” ir „Ridvija” autobusiukai, turėtų kainuoti 95 centus. Po 23 valandos „mikriuku” važiuoti kainuotų nebe eurą, o pusantro.

Maršrutinio taksi dienos bilietui siūloma nustatyti 3,8 Eur kainą. Darbo dienų mėnesinis bilietas, suteiksiantis teisę važiuoti ir didžiaisiais autobusais, jei pritars politikai, kainuotų 35 Eur, o visų dienų – 50 Eur.

G. Neniškis atkreipė dėmesį į tai, kad mieste nuolat mažėja autobusais važiuojančių studentų ir moksleivių skaičius, tad, nors kartinių bilietų kainos ir didėtų, kompensacijų už lengvatinius keleivius poreikis esą neaugtų.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This