Klaipėdos savivaldybė pranešė, jog paskelbė Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos projektavimo darbų konkursą. Konkursą laimėsiantys rangovai vėliau atliks ir projekto vykdymo priežiūrą.
Sutartį su projektuotojais tikimasi pasirašyti šios vasaros pradžioje, projektavimas truks apie metus, o žiedinės sankryžos rekonstrukcijos pradžia, anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, planuojama 2020 metais, darbai gali tęstis apie dvejus metus.
Projekto parengimas finansuojamas savivaldybės biudžeto bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis, o pačias estakados statybas, kurios gali kainuoti iki 20 milijonų eurų, tikimasi, didžiąją dalimi finansuos valstybė.
„Tai išskirtinės svarbos transporto mazgas ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai. Finansinis klausimas šiandien dar nėra galutinai išspręstas, tačiau tai, kad jis yra tiek Susisiekimo ministerijos, tiek Vyriausybės darbotvarkėse, kelia tam tikro pasitikėjimo“, – pranešime cituojamas V. Grubliauskas.
Baltijos pr. ir Šilutės bei Vilniaus pl. sankryžos pertvarkymo perspektyvas vasarą vertino specialistai. Estakados statybai rytų–vakarų kryptis pasirinkta atlikus transporto srautų modeliavimą. Planuojama, kad estakada bus keturių eismo juostų pločio, po dvi juostas į abi puses.
Įgyvendinant estakados statybų projektą bus rekonstruota ir po estakada liksianti žiedinė sankryža, projektuojant bus įvertintas ir poreikis čia įdiegti šviesoforinį valdymą.
Šios probleminės sankryžos rekonstrukcijos darbai buvo užstrigę gana ilgai, nes Savivaldybės nurodymu Uosto direkcija buvo parengusi dokumentaciją tuneliui įrengti, tačiau šis variantas pasirodė esąs per brangus.
Teigiama, kad spūsčių problemą mieste padės spęsti ir dar vienas planuojamas naujas objektas – šiuo metu projektuojamas Statybininkų prospekto tęsinys. Jo rangos darbų pradžia numatoma šių metų pabaigoje, projekto įgyvendinimas truks apie dvejus su puse metų. Tai bus naujas išvažiavimas iš miesto, įsiliesiantis į kelią Klaipėda–Šilutė.
0 Comments