Baudų už „parkavimą” baudėjai nerenka

Svarbu, Transportas

Klaipėdietis Arvydas Urbis, sulaukęs baudos, vadinamojo užmaršumo mokesčio, už nesumokėtą automobilio stovėjimo rinkliavą, išreiškė nusistebėjimą galiojančia tvarka, kai tokios baudos negalima sumokėti ją paskyrusioje institucijoje, nors ji turi kasas ir atlieka pinigines operacijas.

Martyno Vainoriaus nuotr.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) direktorius Gintaras Neniškis teigia, kad tokia tvarka yra numatyta dėl to, kad būtų išvengta bet kokių dviprasmybių ir galimų pagundų darbuotojams, o vietų, kur galima susimokėti tokią baudą, netrūksta ir šalia įstaigos.

„Užmiršau sumokėti už išsinuomotos mašinos pastatymą apmokestintoje zonoje. Nusižengimo neneigiu ir norėjau sumokėti 6 eurų užmaršumo mokestį. Nuėjau tai padaryti į baudą išrašiusią kontorą Daukanto gatvėje. Tačiau pasakius, kad noriu susimokėti baudą, buvau pasiųstas į spaudos kioską, banką arba „Perlo” terminalą. Palikau tuos šešis eurus, savo telefono numerį, nes nesislapstau ir išėjau. Netrukus sulaukiau skambučio, kad ateičiau ir pasiimčiau pinigus. Vėliau dar sulaukiau vieno skambučio su raginimu pasiimti pinigus per 20 minučių, nes užfiksuos kaip kyšio davimą ir iškvies policiją. Kodėl ten negali suteikti tokios paslaugos, o siuntinėja kažkur kitur?” – stebėjosi vyras.

KKT vadovas G. Neniškis atkreipė dėmesį, kad ši įstaiga formaliai dalyvauja nuobaudos skyrimo procedūroje, tad siekiant visiško skaidrumo ir norint išvengti dviprasmybių, kad neva baudos skiriamos norint kuo labiau pasipinigauti, ir nėra sudaryta galimybė jų susimokėti įstaigos kasose.

„Galima palyginti su analogija, kai baudų negalima susimokėti tiesiai policininkui, policijos komisariate ar Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriuje. Be to, visai šalia mūsų yra spaudos kioskas, ir net keletas kitų vietų, kur galima susimokėti šį mokestį”, – sakė pašnekovas.

Pasak jo, toks atvejis, kai žmonės palieka pinigus ir išeina, jau nepirmas, tad yra tikslus aprašas, kaip tokiais atvejais elgtis, patalpa yra filmuojama.

„Iki šiol dažniausiai taip nutikdavo, kai žmonės negaudavo leidimų mašinoms statyti. Tokia tvarka apsaugo ir darbuotojus nuo galimų pagundų”, – sakė direktorius.

1 Comment

  1. Miestietė

    Kam apskritai ta rinkliava? Biudžetas ir taip perteklinis…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This