Klaipėdoje – dar daugiau dviračių?

Verslas

Dėl pakankamai išvystyto dviračių takų tinklo bei neblogos infrastruktūros uostamiestis neretai pavadinamas dviratininkų miestu, nors kokio Amsterdamo gyventojai dėl to labai nustebtų.

Vykti kad ir į darbą šia ekologiška transporto priemone pas mus vis dar nėra populiaru ir vargu ar tai daryti paskatins dar vienas „žaidėjas”, jau prieš porą metų įkėlęs koją į Klaipėdą, o šį sezoną norintis plėsti dviračių mainų (nuomos) paslaugą.

Dropbyke „Facebook” nuotr.

Kalba eina apie visame pasaulyje populiarią dviračių mainų sistemą „Dropbyke”.

Jų atstovai trečiadienį miesto vadovams bandė įrodyti, kad šios jau uostamiestyje prie privačių objektų (viešbučių, restoranų) veikiančios paslaugos nepakanka ir kad jų noras plėstis bei sudaryti konkurenciją kitai pernai mieste startavusiai ir panašią paslaugą teikiančiai „CityBee” sistemai būtų visiems naudingas.

Kad konkurencija yra gerai, mano ir susitikime dalyvavęs vicemeras Artūras Šulcas. „Vartotojui nuo to tik geriau, juoba kad miestui tai nieko nekainuos”, – sakė jis.

Vicemero nuomone, Dropbyke” paslauga galbūt būtų pranašesnė tuo, kad, pasiėmus dviratį, jo nebūtina pristatyti į konkrečią vietą, kaip „CityBee” atveju, o jį galima palikti bet kur, kur patogu pačiam klientui.

Kaip ir bet kuri kita mainų sistema, ji veikia per į mobilųjį telefoną atsisiųstą specialią programėlę ir yra „matoma” GSM ryšio pagalba.

A. Šulcas samprotavo, jog „Dropbyke” sistema galėtų būti naudinga, pvz., į miestą su automobiliu atvykusiems žmonėms, kai, automobilį palikus saugojimo aikštelėje, po miestą važinėjamasi su išsinuomotu dviračiu.

„Dropbyke” jau bandė įsitvirtinti uostamiestyje, tačiau prieš porą metų jų atstovų netenkino per griežtos Savivaldybės tokiai paslaugai taikytos taisyklės. Jos, vicemero teigimu, jau yra pakoreguotos ir supaprastintos.

Ar jos dabar tenkins šio verslo atstovus – parodys nors ir lėtai, bet vis tiek nenumaldomai artėjantis šiltasis sezonas.

 

 

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Prieš 50 metų išgelbėta rotušė kol kas stūkso nežinioje

Lygiai prieš pusę amžiaus tuometinio kultūros ministro pavaduotojo surašytas raštas liudija, kad sovietmečio bujojusio vokiškojo miesto laikotarpio paveldo griovimo vajaus ...
2024-02-18
Skaityti daugiau

Nuomonės

Per kultūrą - nušleivotais milicininko batais ir kuvaldomis

Ten, kur, galbūt, buvo reikalinga mikrochirurgija, iš peties padirbėta kuvaldomis. O Klaipėdoje reziduojantiems ar planuojantiems įsikurti meno, kultūros kūrėjams duotas ...
2023-10-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This