„Lietuvos geležinkeliai” į Klaipėdą veža daugiau keleivių

Transportas

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia, kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius išaugo traukiniais keliavusių keleivių skaičius.

Teigiama, kad šylant orams, ypač daugėja keliaujančių vienu populiariausių maršrutų Vilnius-Klaipėda – kovą čia fiksuotas 18 proc. augimas.

Nuo kovo 23 dienos šiuo maršrutu savaitgaliais pradėjo kursuoti didesnio sąstato traukiniai, vienu reisu galintys pervežti per 400 keleivių – beveik dvigubai daugiau nei iki tol.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Lietuvos geležinkelių“ pajamos, preliminariais duomenimis, siekė 108 mln. eurų, t.y. – 4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Sausio-kovo mėnesiais iš viso vežta beveik 13 proc. daugiau krovinių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Daugiausiai augo tarptautinių krovinių apimtys – per pirmuosius 3 šių metų mėnesius jų vežta 16 proc. daugiau nei 2017 m.

Tuo metu TV3 žurnalistė Jovita Gaižauskaitė – Remesė, dirbanti korespondente Klaipėdoje, savo socialinio tinko paskyroje pasidalino štai tokiu įrašu:  „Aš labai tikėjausi pokyčių, į gerąją pusę. Taip, prieš dešimtmetį, kai studijavau, būdavo, kad netilpdavau į traukinį, bet kad per 10 metų nesugebėti išspręsti problemos – reikia būti visišku žiopliu. Jau pernai tris kartus Kėdainių stotyje po 5-10 žmonių likdavo be bilieto kelionei į Klaipėdą (čia tiek kartų savu kailiu išbandyta, taksi vairuotojai sako, kad taip yra kiekvieną savaitgalį).  O ką „Lietuvos geležinkeliai“ per metus sugebėjo pakeisti? Ogi nieko. Tik garsiai pasigirti, kad paleido neva tai talpesnius traukinius Vilnius-Klaipėda savaitgaliais. Pasirodo, kad gudrybė paslėpta – tik penktadienio ir sekmadienio vakarais. Šeštadienio ankstus rytas, Kėdainių stotis, 10 pasimetusių žmonių, likusių be vietos ir be bilietų, sugadinti savaitgalio planai… Ir nereikia čia apie bilietus internetu – kai kurie seneliai, norėję anūkus aplankyti, nė kompiuteriais nesinaudoja. Pakėlus triukšmą paaiškėjo, kad visgi 5 laisvos vietos traukiny yra, tik kažkodėl Kėdainių kasoje sėdinti moteris apie jas klientams nepasakė… Visi vėl kas autobusais, kas taksi, grįžo namo… Gal kitąmet vėl bandys… O gal ir nebe”…

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Tarp Žaliojo susisiekimo apdovanojimų laureatų - ir „Klaipėdos keleivinis transportas“

Vilniuje vykstančio tarptautinio Transporto inovacijų forumo metu penktadienį buvo įteikti Žaliojo susisiekimo apdovanojimai. Trečius metus iš eilės šie apdovanojimai teikiami ...
2023-11-24
Skaityti daugiau

Transportas

Ar galima sumažinti traukinių eismą Klaipėdos centre aiškinsis kelis metus

Reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą AB „Lietuvos geležinkeliai” sukasi lėtai: tik dabar užsakinėja galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. ...
2023-05-17
Skaityti daugiau

Verslas

„Lietuvos geležinkeliai": Birių krovinių terminalas galėjo apeiti sankcijas

„Lietuvos geležinkelių” (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovei „LTG Cargo” sulaukus bendrovės Birių krovinių terminalas (BKT) kreipimosi, kuriuo prašoma viešai patikslinti ...
2023-03-31
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This