Sportas, Svarbu

Sporto metai: toliau – tik geriau? (3)

Avatar

Martynas Vainorius
2018-04-17


Klaipėdos mero svetainėje antradienį susirinkę Savivaldybės, jos valdomų įstaigų bei viešųjų ryšių kompanijos atstovai ne tik informavo apie būsimus Sporto metams skirtus renginius, bet ir dėstė savo nuomonę apie viešinimo kampanijai skirtų beveik 40 tūkst. eurų panaudojimo efektyvumą.

Žinia, šias aplinkybes savo publikacijoje kovo pabaigoje nagrinėjo “Atvira Klaipėda”, o abejones paskutinio miesto Tarybos posėdžio metu iš Klaipėdiečių tribūnos išsakė visuomenininkas Germanas Čepas.

Martyno Vainoriaus nuotr.
Baseino atidarymo data dar neaiški

Klaipėdos mero Vytauto Grulbiausko nuomone, pirmojo ketvirčio Sporto metų distancija buvo įveikta optimaliai.

“Apie trečdalis veiklų buvo skirta gyventojams, skatino fizinį aktyvumą. Priemonių sąrašas nėra baigtinis. Vis atsiranda organizacijų, kurios nori prisidėti. Raginame sporto visuomenę pristatyti savo veiklas miestečiams. I ketvirčiui buvo suplanuota 11 stambių renginių, o įvyko 26. Ir tradicinio judriausios klasės konkurso mastas yra kitoks – anksčiau daugiausiai būdavo 15 komandų, o dabar – 25”, – dėstė už Sporto metų programos įgyvendinimą atsakingo Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro (KMVSB) direktorė Jūratė Grubliauskienė.

Meras ir Savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pranešė, kad seniūnaičio Vytauto Lupeikos dėka buvo prisiminta, jog šiemet buvusiems “Žalgirio” sporto rūmams (Klaipėdos kūno kultūros ir rekreacijos centrui) sukanka 80 metų. Tad rudenį ketinama paminėti šią sukaktį.

S. Budinas teigė, kad šiems metams suplanuoti sporto infrastruktūros plėtros darbai vyksta “pakankamai sėkmingai”. Šiemet tikimasi užbaigti didžiausią – Verdenės progimnazijos sporto aikštyno rekonstrukcijos projektą.

“Projektuojama nauja Kretingos gatvės sporto salė, rudenį tikimės skelbti statybos rangos konkursą. Sąjūdžio parko aktyviosios dalies atidarymas taip pat numatytas šiemet, jau dabar vaikai ten sportuoja”, – sakė Savivaldybės administracijos vadovas.

Jis pripažino, kad baseino statytojai vėluoja atlikti kai kuriuos darbus, tad atidarymo data dar neskelbiama.

Beje, atidarymo renginį organizuos ne koncesininkas –  konsorciumo UAB „Vakarų infrastruktūra“ ir „Sporto infrastruktūra“ įsteigta bendrovė „Klaipėdos baseinas“, o Savivaldybė viešo konkurso būdu parinkta įmonė.

Kalbėdami apie šio ketvirčio renginius spaudos konferencijos dalyviai minėjo Lietuvos futbolo federacijos konferenciją dėl šalies futbolo perspektyvų, gegužę vyksiantį vandens sporto šakų festivalį Dangėje, Vilties miesto renginius, ekskursijas dviračiais po miestą, tarptautines sunkiosios atletikos jaunių varžybos, dvikovinių sporto šakų ir sunkiosios atletikos sporto festivalį Kruizinių laivų terminale birželio antroje pusėje ir kt.

J. Grubliauskienė tikino, kad jau baigiama derintis su Klaipėdos miesto sporto bazių valdymo centru, kad būtų aišku, kada miesto sporto salės yra neužimtos, kad tuo metu į jas būtų galima įsileisti miestiečius.

Viešinimui – dar daugiau lėšų

Žinia, iki šiol sporto metų viešinimui buvo skirta 39467,7 Eur.  Juos KMVSB išleis ne viešo konkurso būdu parinkus laimėtoją, o „neskelbiamos apklausos būdu vadovaujantis mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu“.

Šios neskelbiamos apklausos rezultatai yra tokie, kad trys iš aštuonių paslaugų buvo pirktos iš vieno tiekėjo, o dar tris paslaugas teiks vien per pastaruosius trejus metus beveik pusės milijono eurų vertės užsakymų iš Savivaldybės ir jos įmonių sulaukusi UAB „RSV projektai“.

Sporto renginių anonsams ir projekto reklamai internete buvo surengtos dvi apklausos, kuriose dalyvavo po vieną tiekėją – UAB „Klaipėdos dienraštis“ ir UAB „Vakarų ekspresas“. Abu jie pasiūlė identiškas paslaugos kainas –  po 6442,04 Eur. Vienintelis reklamos per regiono radiją konkurso dalyvis – UAB „Reklamos ekspertai“ (radijo stočių „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „Raduga“ reklamos atstovas) paslaugas teikia už 5445 Eur.

Trijuose iš likusių keturių neskelbtų apklausų sekėsi UAB „RSV projektai“. Ji už 5142,5 Eur rūpinasi reklama ir projekto aktualijų skelbimu per socialinį tinklą „Facebook“, už 7489,9 Eur – reklama per televiziją, dar už 2214,3 Eur sukurs ir patieks suvenyrus bei organizuos lauko reklamą (informacinius laivelius).

“Dėl viešinimo daroma, kas įmanoma, kad būtų patrauklu. Yra vietinis informavimas spaudoje, tačiau yra specialus “Facebook” puslapis, kuriame viskas talpinama. Tai, kas viešinama ten, labai priklauso nuo renginių organizatorių. Galima matyti informacinius stendus mieste, autostradoje likus 20 kilometrų iki Klaipėdos yra didžiulis, gražus informatyvus stendas. Yra noras didinti regioninio ir nacionalinio lygmens informavimą. Nuo gegužės iki rugsėjo bus informaciniai vaizdo klipai traukiniuose, autobusuose,  kursuojančiuose iš Kauno ir Vilniaus, taip pat ir vietiniuose autobusuose. Numatoma reklama Kaune, Vilniuje. Bandome inicijuoti tiesiogines LRT transliacijas didžiausių renginių metu. Bus siekiama dar labiau suaktyvinti “Facebook” paskyrą, inicijuoti sporto legendų straipsnių ciklą”, – dėstė J. Grubliauskienė.

Ji patvirtino, kad naujai sugalvotoms viešinimo priemonėms bus skiriamas papildomas finansavimas, tačiau nedetalizavo, kiek tam bus skirta lėšų.

“RSV projektai” vadovas Arūnas Liubinavičius dėstė, kad per pirmą ketvirtį jo bendrovės sukurtame ir administruojame “Facebook” profilyje buvo paskelbta 50 naujienų, jos parodytos 101 152 kartus, iš kurių 35 801 parodymai nupirkti už 110 eurų.

“Puslapio sekėjai yra tik vienas iš kriterijų (šiuo metu jų yra 586 sekėjai – autor. past.). Balandį paskelbėme 13 žinučių, jos pamatytos 25 699 kartus, realiai apsilankyta 16 956 kartus. Sklaida vyksta pakankamai intensyviai. Pasirinkti “Facebook” profilį, o ne atskirą svetainę yra geresnis sprendimas. Yra užduodami klausimai, į juos sureaguojama pagal kompetenciją atsakant. Yra baneriai labiausiai lankomose Klaipėdos svetainėse, iš kurių galima nueiti į “Facebook” puslapį. Pirmas ketvirtis tik įsibėgėjimo periodas. Skaičiai bus daug didesni nei pirmą ketvirtį”, – dėstė A. Liubinavičius.

Anot jo, transporto kompanijos savo ekranuose Savivaldybei taikys socialinės reklamos įkainius, kurie esą yra iki trijų kartų mažesni.

“Už 4 mėnesių kampaniją “Lietuvos geležinkeliai” prašo tik 900 eurų”, – dėstė viešųjų ryšių kompanijos vadovas.


2018-04-17

3 komentarai apie “Sporto metai: toliau – tik geriau?”

  1. Šaunuolis Germanas,kad netyli.Kai prokurorų,STT ir kt.nedomina liberalusis klanas,kažkas turi pasikapstyti po tą rafinuotos korupcijos mėšlyną…

  2. O gal keletas durnelių mieste nesupranta, kad dalyvavimas tarptautiniuose projektuose yra vienas iš būdų garsinti Klaipėdos vardą, pritraukti kultūros, sporto, verslo investicijas į mūsų miestą? Kaip tu garsini Klaipėdos vardą, Germanai? Ar esi ką nors sukūręs, suorganizavęs? Kol kas esu garsus tik tuo, kad shiki ant dirbančių.

  3. Klaipėda-Europos sporto miestas? Šiuo garsiu šūkiu prisidengę ,keleta ,,niekšelių,, savinasi mietiečių lėšas,lenktyniausdami kuris daugiau jų ,,nuneš,, .Siūlyčiau 2019 metus paskelbti Klaipėdos savivaldybės ,,niekšų ir įvairių niekšelių,, naikinimo metais paskelbti /

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt