Pakrikštijo naujausią direkcijos laivą

Fotoreportažai, Uostas ir jūra
Avatar photoMartynas Vainorius
2018-05-08

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Antradienį popiet prie Kruizinių laivų terminalo krantinės pakrikštytas dar pernai gruodžio pradžioje į Klaipėdą parplaukęs naujas Uosto direkcijos naftos produktų surinkimo ir narų laivas „Naras“.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Laivą pašventino Telšių vyskupas Kęstutis Kėvalas, o krikštamote tapo klaipėdietė Genutė Kalvaitienė, Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos karjeros ir komunikacijos skyriaus vedėja.

Dar prieš ceremoniją „Atvirai Klaipėdai” ji sakė, jog nudžiugo sulaukusi Uosto direkcijos pasiūlymo tapti šio laivo krikštamote. Tai pirmasis jos „krikšto laivas”.

„Iš tiesų, čia kaip ir su vaiku, kai sulauki pasiūlymo tapti krikšto mama, atsisakyti negali. Aišku, pasižiūrėjau ir kokios formalios laiko krikštamotės teisės bei pareigos. Suteikiama teisė jame lankytis, plaukioti. Kadangi šis laivas yra specialios paskirties, tai akivaizdu, jog apsilankymus tektų derinti. Tačiau tikrai nesiruošiu trukdyti jam darbuotis”, – šypsojosi kalbėdama G. Kalvaitienė.

Tačiau laivo kapitonas Kęstutis Ketleris patikino, kad krikštamotė čia yra visada laukiama.

G. Kalvaitienė taip pat juokavo, kad tampant vaikų krikšto tėvais taip gauni neįkanojamą dovaną, o šiuo atveju ta kaina labai aiški.

Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus ceremonijos metu akcentavo, kad šis laivas pirmiausia skirtas žmogui.

Teigiama, kad šis laivas padės operatyviai atlikti povandeninius techninius darbus ir priežiūrą Klaipėdos uoste bei jo prieigose. Jame sumontuota narų valdymo stotis su barokamera, tad narai darbus saugiai galės atlikti net iki 50 metrų gylyje. Laivu taip pat galima rinkti išsiliejusius naftos produktus Klaipėdos uoste, šiukšles, plaukiojančias vandens paviršiuje. Laivapriekyje sumontuotas kranas, kuriuo galima šalinti povandeninius kliuvinius  – nuskendusias padangas, inkarus, grandines ir kt.

Laivas „Naras“ pastatytas Estijoje, „Baltic Workboats AS“ laivų statykloje. Jo ilgis – 23,2, o plotis – 6 metrai. Maksimali grimzlė – 1,52 metro. Laivas gali išvystyti 11,5 mazgų greitį. Jis kainavo 2,895 mln. Eur.

Laive dirbs viena įgula, kurią sudarys kapitonas, mechanikas ir jūreivis-motoristas. Laive taip pat nuolat dirbs trys narai.

„Naro“ vardą laivui išrinko Uosto direkcijos darbuotojai.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”5″ images=”29774,29775,29776,29779,29780,29781,29782,29784,29785,29786,29787,29788,29789,29790,29791,29792,29793,29794,29795,29796,29797,29798,29799,29800,29801,29802,29772″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Nemalonius kvapus gali skleisti ir maitinimo paslaugas teikiančios įmonės

Šiais metais Klaipėdos savivaldybė per nepilnus tris mėnesius (rugpjūčio 1 d. – spalio 17 d.) gavo net 70 pranešimų apie ...
2024-12-06
Skaityti daugiau

Istorinės Klaipėdos pėdos, Svarbu

Klaipėdos karališkasis paštas: būti ar griūti?

Koks likimas laukia Liepų gatvės perlu vadinamo Klaipėdos karališkojo pašto? Ar išskirtines Klaipėdos istorijas slepiantis pastatų kompleksas dar bus atviras ...
2024-12-06
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Sniego valymo mašinos riedės sena tvarka

Savivaldybės bendrovė „Klaipėdos paslaugos“ (buvęs Autobusų parkas) vėl pasamdė privačią įmonę sniegui uostamiesčio gatvėse valyti ir perka dvi tam reikalingas ...
2024-12-05
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This